Resume from November 21, 2022 File

Ганна

HR-менеджер

City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Кожушко Ганна Іванівна

Дата народження:
18.10.1988

Сімейний стан:
незаміжня

Адреса:
Вінницька обл., Балаклійський р-н, вул. Харківська

Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: працевлаштування на посаду HR менеджер

Ключові вміння та навички:

Знання постанов, розпоряджень, наказів, методичних та інших керівних матеріалів, нормативних документів з документаційного забезпечення управління; порядку планування, проектування і технології роботи на базі організаційної та обчислювальної техніки служб документаційного забезпечення управління; методів розроблення їх оптимальних структур; методів дослідження, аналізу, проектування і розвитку документаційних систем, стандартів на уніфіковані системи документації; порядку оформлення, класифікації, збереження, експертизи цінності документів; організації архівної справи; нормативних і методичних документів з проектування та експлуатації автоматизованих інформаційних систем управління; основи програмування, методів проектування і актуалізації баз і банків даних; основи управління, ергономіки, соціальної психології, соціології, трудового законодавства; документоутворення; організацію державних установ і громадських організацій, економічні і правових аспектів їх діяльності; вітчизняний і світовий досвід у сфері документаційного забезпечення управління.

Уміння розробляти та впроваджувати технологічні процеси роботи з документами і документною інформацією на підставі використання організаційної та обчислювальної техніки: з обліку, контролю виконання, оперативного збереження, довідкової роботи. Брати участь у плануванні, організації і вдосконаленні діяльності служби документаційного забезпечення управління. Здійснювати контроль за станом діловодства у структурних підрозділах. Готувати пропозиції із забезпечення ергономічних умов праці, раціоналізації робочих місць працівників служби документаційного забезпечення управління.

Розробляти уніфіковані системи документації і табелі документів різного призначення і рівня управління, класифікатори документної інформації. Організовувати впровадження, вести (у тому числі автоматизоване) і розвиток системи документації, яка включає також документи на машинних носіях і класифікатори документної інформації. Вживати заходи щодо впорядкування складу документів та інформаційних показників, скорочення їх кількості та оптимізації документопотоків. Брати участь у відбиранні документів, які передаються на державне зберігання, організації поточного збереження й експертизі наукової та практичної цінності документів.

Брати участь у постановці задач, проектуванні, експлуатації та вдосконаленні (у частині інформаційного забезпечення) автоматизованих інформаційних систем і систем управління, а також нових інформаційних технологій (у тому числі без паперових), які базуються на застосуванні обчислювальної і мікропроцесорної техніки, проектуванні й актуалізації баз банків даних. Вивчати та узагальнювати передовий вітчизняний і світовий досвід у сфері документаційного забезпечення управління, розробляє нормативно-методичні матеріали з документаційного забезпечення. Брати участь у роботі з підбору, розстановки і підвищення кваліфікації кадрів служби документаційного забезпечення управління; знання правил етикету.

Досвід роботи

Період та назва організації:
2015-2020
Сумська дирекція УДППЗ "Укрпошта"
Посада:
заступник начальника ВПЗ №21
Функціонал:
ведення звітності;
робота з клієнтами;
ведення інструктажів.

2006-2013
Сумський поштамп-центр поштового зв'язку
Посада:
заступник начальника ВПЗ №24
Функціонал:
ведення звітності;
робота з клієнтами;
ведення інструктажів.

Освіта

Період та назва навчального закладу:
2003-2006
Сумське вище професіне училище будівництва та дизайну
Спеціальність:
діловод, секретак керівника, секретар-друкарка

Навички роботи на комп’ютері:

робота з оргтехнікою, досвідчений користувач ПК.

Іноземна мова:
Українська - вільно володію

Російська - вільно володію

Особисті якості:
Пунктуальна, Спостережливість, добросовісність, комунікабельність, оперативність, уважність, відповідальність; раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці; дотримання норм технологічного процесу; надійність; доброзичливість; стійкість до стресу.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: