Resume from May 6, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9158986

Комерційний директор

City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олексій Іваненко

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса: м.Ірпінь
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: Отримання посади комерційного директора/керівника філії/підрозділу у українській чи іноземній компанії, яка динамічно розвивається.

Освіта:
1) 1996-2001рр.-Луганський Національний Аграрний Університет
Спеціальність: "Агрономія".
2) 2003р-підвищення кваліфікації Інститут післядипломної освіти Харківського національного Агро-университету ім. В.В Докучаєва.
Тренінги:
2008 р. «Технології холодних продажів», м. Луганск
2010 р. «Ефективні перемовини та продажі у B2B, м. Харків
2012 р. «Активні продажи у агробізнесі», м. Київ
2015 р. Коучінг-программа: «Бізнес с Китаєм», м. Київ
2016 р. «Управління продажами», м. Винница
2017 р. Бизнес симуляция: «Розвиток компаній у кризу» м.Київ
2018 р. Продажі та утримання клієнтів в агро-сфері, м.Київ.
2019 р. Створення та налаштування бізнес-процесів у компанії, м.Київ

Професійний досвід:
1) Key Account Manager -02.2021-теперішній час
ТОВ «ЗААТБАУ-ПРОБСДОРФЕР УКРАЇНА», м. КиЇв
30 співробітників, агропромисловий комплекс (Селекція та продаж насіння с.г. культур)
Обов'язки:
• Продажі насіння агрохолдінгам та ключовим дистриб’юторам;
•Перемовини з ключовими клієнтами (B2B);
• Формування попиту на продукти компанії;
• Ведення звітної документації та контроль за виконанням договорів;
• Виконання планів продажу;
• Планування та проведення навчальної работи для агропідрозділів клієнтів та дистриб’юторів;
• Контроль за дебіторською заборгованістю;
• Коордінація роботи регіональних менеджерів;

2)Комерційний директор-02.2020-02.2021 р.р. (4 підзвітних менеджерів)
Probstdorfer Saatzucht GmbH & CoKG Україна (https://www.probstdorfer.at)
12 співробітників, АПК (Селекція та продаж насіння с.г. культур дистрибьюційним компаніям ).
Обов'язки:
• Стратегічне і оперативне управління комерційною діяльністю;
• Стратегічні перемовини з ключовими клієнтами (B2B) та підрядниками компанії;
•Розробка та впровадження системи мотивації регіональних менеджерів;
•Організація і мониторінг роботи регіональних менеджерів;
• Розробка та впровадження ефективної стратегії продажів і маркетингу;
• Формування та контроль за виконанням плану продажів і рівнем дебіторської заборгованості;
• Розробка і реалізація заходів щодо підвищення обсягу продажів;
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
• Планування маркетингових заходів щодо просування продуктів компанії;
• Збір і моніторинг конкурентної активності, аналіз цін, ціноутворення;
• Забеспечення виконання цільових показників (продажу, рентабельність, прибутку)
Досягнення
I. Переорганізував роботу відділу продажів на більш ефективну (витрати-прибуток);
II. Збільшив об’єм продажів на 20%.
III. Знизив дебіторську заборгованість по контрагентам на 30%;
IV. Створив та сегментував загальну клієнтську базу;
V. Власні продажі ** млн грн..
VI. Знизив собівартість продукції за рахунок нових схем співпраці з підрядниками;
VII. Розширив клієнтську базу нових дистриб’юторів;
VIII. Впровадив посадові інструкції та дієву систему мотивації менеджерів з продажів;

3) Менджер з питань регіонального розвитку-2019-2020 рр.
ТОВ «РЕАСІЛ-УКРАЇНА», м. Київ
8 співробітників, агропромисловий комплекс (Виробництво кормових добавок для сільськогосподарських тварин)

Обов'язки:
• Пошук потенційних клієнтів серед тваринницьких комплексів і фермерських господарств;
• Формування попиту на ввіреній території;
• Закладка дослідів з продуктами компанії для потенційних клієнтів;
•Проведення презентацій продуктів компанії;
• Контроль за дотриманням технології годівлі продуктами компанії;
• Планування і організація маркетингових заходів;
• Пошук і залучення авторитетних фахівців в сфері годування;

4) Регіональный менеджер-2016-2018 рр
ТОВ «СЕРВИС-АГРОМАРКЕТ», м. Киев
75 співробітників, агропромисловий комплекс (Поставка матеріально-технічних ресурсів для сільського господарства)
Обов'язки:
• Прямі продажі насіння, добрив і пестицидів, послуг самохідних обприскувачів;
• Участь у тендерних державних і комерційних закупівлях, підготовка тендерної документації;
• Ведення звітної документації та контроль за виконанням договорів;
• Робота в CRM і організація документообігу;
• Дотримання планів продажів;
• Контроль за дебіторською заборгованістю;
Досягнення:
I. Напрацював з «нуля» клієнтську базу по Київській області.
II. Підвищів обізнаність та зацікавленість клієнтів до асортименту компанії.
III. Підвищив лояльність до компанії в новому регіоні.

5)Комерційний директор-2009-2016 гг. (5 підзвітних менеджерів)
ПП Східна Насіннева Компанія,м. Луганск:
15 співробітників, АПК (Продажі насіння Syngenta, Limagrain, DuPont, добрив і пестицидів Bayer, Basf, Monsanto, аграрним підприємствам).
Обов'язки:
• Розробка комерційної політики компанії;
• Стратегічні перемовини з ключовими клієнтами (B2B) і постачальниками компанії;
•Розробка системи мотивації менеджерів з продажу;
Контроль за роботою менеджерів з продажу;
• Планування бюджету відділу продажів (витрати-доходи);
• Навчання менеджерів з продажу;
• Формування та контроль за виконанням плану продажів і рівнем дебіторської заборгованості;
• Формування портфеля продуктів компанії;
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
• Планування маркетингових заходів щодо просування продуктів компанії;
• Збір і моніторинг конкурентної активності, аналіз цін, складання звітів;
• Маркетингові дослідження сегментів ринку;
• Контроль за логістичними операціями і витратами на них;

Досягнення
I. Зібрав і організував роботу відділу продажів з «нуля».
II. Збільшив валову виручку та прибуток компанії за рахунок впровадження upsells на 150%
III. Підвищив ефективність роботи менеджерів з продажу, за рахунок розмежування зон відповідальності і введення системи мотивації.
IV. Розширив клієнтську базу компанії.
V. Впровадив ефективну стратегію продажів.
VI. Розширив асортиментну лінійку продуктів.

Придбані навички роботи:
Досвід роботи в напруженій обстановці, завжди думаю про кінцевий результат діяльності. Успішний досвід управління і побудова успішної команди, націленої на максимальний прибуток. Ведення переговорів в сегменті В2В з ключовими гравцями ринку, ведення ділової переписки; Вміння швидко орієнтуватись в умовах постійно змінюючих тенденцій на ринку. Вміння аналізувати інформацію і ситуацію на ринку. Можу працювати як автономно так і в команді, досягаю поставлених цілей. Вмію домовлятися і переконувати людей. Маю навики працювати з електронними торгівельними майданчиками для тендерних закупівель (Ariba, APS-tender. Prozoro та ін).

Особистісні якості:
Розвинені лідерські якості, ініціативний, енергійний та відповідальний, прагну до самовдосконалення. Чесність і порядність по відношенню до колег і клієнтів. Здатний швидко приймати рішення, прогнозувати результат та нести відповідальність. Прагну будувати довгострокові відносини з клієнтами та колегами. Легко навчаюсь, і впроваджую нові знання у роботі.

Додаткова інформація:
Комп'ютерні навички: Впевнений користувач ПК, (Microsoft Outlook,Word, Excel, Power Point, CRM, 1С,Zoom).
Водійські ліцензія: категорія B
Знання мов: Російська-вільно
Українська-вільно
English – середній
Hebrew-середній

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: