Olga
HR, recruiter, head of recruiting, 30 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 30 years
- City of residence:
- Nizhyn
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address, Instagram and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9170782
Work experience
Керівник відділу рекрутингу/Hr менеджер
from 01.2023 to now
(1 year 4 months)
GDC, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Ключові обов'язки на посаді HR
1. Підбір персонала, проведення співбесід, розміщення вакансій
Забезпечувала ефективність процесу підбору нових співробітників до Компанії. З цією метою ефективне використання групових методів підбору, застосування кейсових методів інтерв'ю та отримання зворотнього зв'язку співробітника з попередніх місць роботи.
2. Розробка посадових інструкцій, профілів компетенцій, профілів посад. Ознайомлення співробітників компанії з ними.
3. Організація структурованого процесу адаптації та супровід працівника через цей процес - Онбординг.
4. Розробка ефективної та прозорої системи мотивації співробітників (із залученням керівництва Компанії).
5. Проведення оцінки «360 градусів» та застосування інших методів оцінювання всередині колективу.
6. Проведення O2O розмов із співробітниками або з участю їх безпосередніх керівників.
7. Підтримка високого рівня мотивації у Компанії. Проведення регулярних бесід із ключовими.
8. Підготовка джоб оферів. Впровадження та розробка Handbook.
9. Комунікація з усіма відділами в компанії.
10. Введеня звітності про роботу з командою та робота з CRM ( CleaverStaff та Pipedrive).
11. Анкетування співробітників для виявлення задоволеності роботи в компанії співробітників та їх лояльності.
12. Розробка матеріальної та не матеріально мотивації.
На посаді "Керівник відділу рекрутингу"
1. Створення структури та регламенту проведення брифінгу з клієнтами
2. Створення та впровадження алгоритму роботи найму працівників для зовнішніїх та внутрішніх замовників.
3. Проведення брифінгу з клієнтами та створення запитань для опису портрета кандидата.
4. Підготовка комерційної пропозиції ( вартість закриття позиції та розміщення на джоб сайтах).
5. Створення стратегії закриття вакансії.
6. Затвердження презентацій кандидатів для клієнта.
7. Підготовка джоб оферів.
8. Контроль роботи відділу. Впровадження новітніх інструментів та методів пошуку кандидатів на існуючі вакансії.
Рекрутинг:
1. Створення вакансій.
2. Розміщення вакансій.
3. Пошук кандидатів ( холодний, прямий, теплі ліди)
4. Проведення співбесід:
a. introduction/exit інтерв'ю
b. колективні співбесіди
5. Підготовка презентацій кандидатів.
6. Зум співбесіди під запис для перегляду всій команді.
7. Підготовка звітності про виконану роботу.
8. Аналіз ринку праці за різними професіями та вакансіями.
9. ПРОВОДИЛА СПІВБЕСІДИ НА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ
За час роботи в компанії вдалося:
З 0 запустили в компанії рекрутинговий відділ та HR.
Найняла в команду більше 12 кваліфікованих співробітників.
Термін закриття вакансій зменшився від 30 днів до 14!
Працювали з великіми клієнтами (середній та великій бізнес) і закривати A-levle вакансії.
Закрити більше 100 вакансій, проведено було 1000+ співбесід (більшість з них це middle менеджери, ТОП посади (КВП, Директори, HRD), digital вакансії, виробничі спеціальності та інші.)
HR Recruiter, Manager Assistant
from 02.2021 to 12.2022
(1 year 10 months)
Balkin&Velychko Consalting, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Пошук та найм персоналу вищої ланки в EdTech напрям для клієнта ( дистанційна школа " Оптима " )
- Розробка стратегій закриття вакансій.
- Пошук EdTech курсів та конференцій в для підвищення кваліфікації співробітників.
-Проведення нарад, організація зустрічей з керівниками. підрозділів в Zoom та інших платформах.
-Пошук іноземних партнерів та комунікація з існуючими.
-Залучення нових фондових організацій.
-Пошук донорів для партнерських програм.
- Ведення листування з партнерами, компаніями, підрядниками
- Пошук інформації в Інтернеті
- Введення звітностей, контроль етапів виконання завдань.
- Допомога в розвитку різних проектів
- Ведення календаря керівника
- Створення та упорядкування інформації в таблицях, створення презентацій.
- Вирішення поточних нагальних питань.
Результат: Всі вакансії були закриті у встановлені терміни. Прийняті на роботу наступні: Керівник проекту, Фандрейзер, Регіональний менеджер в Польщі, Чехії, Німеччині, Юрист.
У співпраці з партнером вдалося знайти фінансування для благодійного фонду на $100 000. Вдалося налагодити хороші відносини з партнерами, які фінансують партнерські проекти. Партнер - дистанційна школа "Оптима".
HR Recruiter,
from 11.2019 to 12.2022
(3 years 1 month)
International Agency Megalav, Kiev, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Найм, пошук, онбординг співробітників.
- Опитування та оцінка персоналу
- Розробка мотивацій та анкетування.
- Створення навчальних програм.
- Створення посадових інструкцій - Розробка профілів кандидатів та узгодження із керівником.
- Розробка процесів найму та закриття вакансій.
- Робота в CRM системі, внутрішня звітність (воронка зворотного зв'язку)
- Створення та управління кадровим резервом
- Контроль виконання завдань, дедлайнів
- Виконання доручень керівника
- Взаємодія з партнерами і клієнтами
- Розробка і впровадження нових методів залучення та утримання клієнтів
- Налагодження процесу роботи з підрядниками та іноземними партнерами.
Результат: Нам вдалося збільшити штат на 45%, залучити хороших професіоналів, які працюють і сьогодні, знизити плинність кадрів. Підвищили ефективність роботи персоналу і дохід агентства. Крім того, нам вдалося залучити нових клієнтів та нові інвестиції. За час роботи в компанії я значно просунулась в завоюванні авторитету у керівництва та отриманні хороших рекомендацій, а також кожні 3 місяці перегляд і підвищення особистої заробітної плати за результатами роботи та посадове просування.
Administrator
from 12.2017 to 12.2018
(1 year)
Столична Ювелірна Фабрика, Бровары (Легка промисловість)
Продаж товарів
- Консультація клієнтів
- Робота з документами магазину
- Інвентаризація, інкасація, робота з касовим апаратом
- Співбесіда, навчання, випробувальний термін, адаптація.
- Контроль виконання плану співробітників, розробка мотивації.
Результат: За 3 місяці ми виконали і перевиконали план продажів магазину, прийняли на роботу кваліфікованих співробітників, отримали підвищення від продавця до адміністратора. Професійний та індивідуальний підхід допоміг підвищити конверсію в магазині, отримати постійних клієнтів.
Education
Gogol State University
Teacher of English, Ніжин
Higher, from 2011 to 2015 (4 years)
Additional education and certificates
Courses: " HR - generalist + IT - recruiting " Center for Management Consulting "Sofiia " .
2021 - 6 months
Talent Search
2023, "Sales hiring formula"
" HR Менеджер " Бізнес конструктор
2023-2024
Certificate
Knowledge and skills
Language proficiencies
English — average
Additional information
KEY COMPETENCIES
Professional:
- Recruitment
- Writing job descriptions
- Finding alternative sources for job postings. Work with many job sites and channels (Job sites: Work.ua, Rabota.ua, GRS, Jooble, LinkedIn ( 50%) freelance sites, Telegram channels, Viber groups, FB, Instagram ( target instagram) and finally Employment Center)
- Feedback processing + direct search + headhunting
- Resume screening
- Conducting initial interviews, Skype interviews
- Conducting trainings and onboarding of employees
- Job market analysis
- Creating job descriptions and candidate profiles
- Developing hiring strategies for candidates
- Filling the following vacancies:
- Sales manager, account manager, interpreter and translator, website administrator, land lawyer, delivery assistant , salesperson, call center operator, marketing assistant, designer, senior developer, tester.
- Managed to fill positions up to 1 month in mass recruitment, top positions within the project for specified time frame.
Personal qualities: I am honest with myself and my colleagues, I always try to be the first to establish contact with people. Absolutely non-confrontational and soberly accept criticism from colleagues and the head. I am very diligent and result-oriented. I like to work through strategies, meet deadlines, and to close tasks successfully. I give preference to clearly set goals, try to do everything on time and not to redo the work. Moreover, I have a high level of responsibility. During my life experience I managed to develop good communication skills, learn how to solve conflicts and not to lose balance when dealing with difficult cases. I want to realize myself as a specialist of my kind and get further development.
Шановний майбутній роботодавець!
Дякую за увагу до моєї кандидатури. Маю надію як швидше розпочати нашу співпрацю!
Similar candidates
Директор, управляющий по персоналу, начальник отдела кадров
Remote, Odesa
Директор з персоналу, НR, ЕSL, referent, crew manager, deputy director, English teacher
Remote, Kyiv
,
more 2 cities
Керівник відділу персоналу, начальник служби кадрів, HRG
20000 UAH, Remote, Odesa
Керівник, заступник керівника відділу кадрів, служби персоналу
28000 UAH, Remote, Kyiv, Konotop
Начальник отдела кадров, HR-специалист, рекрутер
13000 UAH, Remote, Poltava
Менеджер по персоналу, HR-директор, рекрутер
35000 UAH, Remote, Vinnytsia
,
more 5 cities