Resume from July 27, 2023 File

Олексій

Начальник відділу постачання

City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РАДІОНОВ ОЛЕКСІЙ

Сімейний стан: одружений, двоє дітей.
Місто проживання: м. Дніпро, готовий до переїзду та відряджень.
Контакти: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Вища освіта: Дніпропетровський Гірський Інститут, спеціальність
«Екологія» (1989-1995).

Шукаю можливість застосування свого професійного досвіду на посаді комерційного
директора, директора з логістики, директора філії, керівника відділу закупівель.

Мої професійні навички:
- Понад 20 років на керівних позиціях, з них 7 років ТОП-менеджером у наступних сферах
бізнесу: FMCG, HoReCa;
- Досвід управління командою (понад 50 осіб);
- Досвід розробки систем мотивації та KPI;
- Досвід створення з нульового циклу відділу постачання;
- Досвід відкриття та управління філією, складами;
- Досвід відкриття та адміністрування торговельною мережею (15 точок), а також створення
мережі партнерів-представництв;
- Досвід виведення на ринок нових ТМ товарів;
- Досвід створення з нульового циклу та управління комерційною службою;
- Ціноутворення всього асортименту (SCU 5000);
- Організація та управління транспортною та складською логістикою, досвід координації
роботи понад 5 складів компанії;
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, управління великими
фінансовими потоками;
- Підбір персоналу.

Досвід роботи:
ПП «Office Cafe» (кейтеринг промислових підприємств та офісів)
Посада: керівник відділу постачання та служби доставки.
Період: 2021-2022
Досяг сумарної економії 25% у місячному бюджеті закупівель шляхом пошуку та підписання
договорів з новими постачальниками.
Кількість порцій гарячих обідів зросла зі 150 до 700 щоденно внаслідок залучення нових
клієнтів.
Обов'язки:
- Організація, набір, навчання персоналу, створення та управління роботою відділу.
- Моніторинг ринку постачальників продуктів та напоїв для виробництва, проведення
тендерів, укладання договорів, забезпечення безперервної наявності необхідних продуктів
та витратних матеріалів на складі підприємства.
- Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості підприємства.
- Пошук та залучення нових клієнтів.
- Складання звітності.

ТОВ «ТЛ», (роздрібна торгівля)
Посада: регіональний менеджер з розвитку (у підпорядкуванні 30 співробітників)
Період: 2020-2021
Обов'язки:
- Відкриття мережі роздрібних магазинів.
- Пошук приміщень, укладання договорів оренди.
- Відкриття торгових точок.
- Адміністрація мережі роздрібних торгових точок (15 тт).
- Підбір та навчання персоналу.
- Проведення ревізій.
- Складання звітності.

ТОВ «Екофуд» (постачання продуктів харчування у школи, лікувальні заклади, дитсадки)
Період: 2018-2019
Посада: комерційний директор.
Обов'язки:
- Отримав досвід створення з «нуля» та управління комерційною службою.
- Моніторинг ринку постачальників продуктів та напоїв для потреб замовників, проведення
тендерів, укладення договорів, забезпечення неперервної наявності необхідних продуктів
та витратних матеріалів на складі підприємства.
- Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості підприємства.
- Пошук та залучення нових клієнтів.
- Складання звітності.

ТОВ «Росінтер Україна» (HoReCa)
Посада: керівник відділу постачання.
Період: 2004-2013
Обов'язки:
- Організація, набір, навчання персоналу, створення та управління роботою відділу.
- Моніторинг ринку постачальників проф. обладнання, посуду, витратних матеріалів,
продуктів та напоїв для трьох (азійський, європейської та американської концепції)
ресторанів, проведення тендерів, укладання договорів, забезпечення безперервної
наявності необхідних продуктів та витратних матеріалів на складах підприємства.
- Контроль кредиторської заборгованості підприємства.
- Аналітика діяльності та звітність центральному офісу (м. Київ та іноземним інвесторам).
- Організація та контроль складського господарства (навчання та контроль правильного
товарообігу.
- Розміщення товарів на складах (FoodSafety), контроль товарного та документообігу між
підприємством та головним офісом.

Закрите акціонерне товариство ТД «Гермес»
Посада: комерційний директор.
Період: 2002-2004
Обов'язки:
- Створення та управління роботою комерційної служби (у підпорядкуванні: відділ
закупівель та маркетингу, відділ продажу, каса, склад).
- Ціноутворення всього асортименту.
- Розробка мотивації персоналу.
- Формування товарного портфеля підприємства.
- Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості підприємства.
- Набір та навчання персоналу.
- Створення відділу продажів.
- Розробка маршрутів для торгових представників та транспорту по місту.
- Отримав досвід відкриття, адміністрування мережею роздрібних алкомаркетів, а також
створення мережі партнерів-представництв для просування алкогольної продукції, що
імпортується (виробництва Молдови та Італії).
- Управління штатом понад 50 співробітників.

ТОВ «РЕНЕС ЛТД»
Посада: заступник директора з відкриття та роботи з філіями.
Період: 2001-2002
Обов'язки:
- Відкриття, планування, контроль виконання та аналіз фінансово-господарської діяльності
філій у трьох містах.
- Контроль товаро- та документообігу між філією та головним підприємством.
- Функції адміністрування.
- Розробка маршрутів для транспорту.
- Досвід відкриття філії з «нуля».

ТОВ «РЕНЕС ЛТД»
Посада: начальник відділу постачання та логістики.
Період: 1998-2001
Обов'язки:
- Планування та аналіз роботи відділу.
- Ціноутворення всього асортименту.
- Розробка мотивації персоналу.
- Формування товарного портфеля, контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.
- Спілкування з понад 150 (щомісячно) постачальниками.
- Мав у прямому підпорядкуванні – 15 співробітників, 7 складів та філій.

Додаткова інформація:
- Досвідчений користувач: Windows, Word, Excel, Internet, комплекс 1С, Alpha (Oracle)
Сrunchtime (аналог Warehouse).
- Ліцензії: закордонний паспорт, водійське посвідчення категорії «ВС».
- Особисті якості: маю навички комунікації, вмію налагоджувати стосунки з людьми.працюю
в умовах багатозадачності, націленість на результат, системний підхід, здатність відповідати,
вміння створювати ефективну команду та керувати нею, порядність, пунктуальність.
Отримую задоволення від пізнання нового та вирішення складних завдань.
- Захоплення: спорт (баскетбол, біг), знаходжуся в фізичній формі, що сприяє повній віддачі в
роботі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: