Resume from February 16, 2023 File

Анна

HRD

Age:
42 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Очеретна Анна
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

ТОП-МЕНЕДЖЕР, КЕРІВНИК ПРОЕКТУ, HRD

Місце народження та проживання: Україна, м. Одеса (до війни)
На даний момент тимчасово живу зі своїми дітьми в Ноттінгемі (Англія)
Дата народження: 23 травня,1982 г
Одружена. Двоє дітей – син (11 років), донька (4 роки)

Я експерт в області оптимізації бізнес-процесів, впровадженні
адміністративних технологій і побудові та керівництві компанії;
швидкого підбору персоналу, якісної адаптації та навчанні персоналу;
фахівець в області підвищення якості послуг і утримання клієнтів.
Фахівець-практик з великим досвідом!
English – intermediate. My English is improving every day now.
На даний момент розглядаю пропозиції з роботи Online тимчасово або постійно.

ДОСВІД РОБОТИ ТА ДОСЯГНЕННЯ:

GST (виробництво та продаж захисних пломб, чисельність 120+)
HRD (січень 2022 – грудень 2022)
За допомогою зустрічей 1:1 зі співробітниками виявила потреби, вузькі місця, конфлікти в компанії, усунула
Оптимізувала штат співробітників і скоротила фонд оплати праці департаменту на 30%
Забезпечила роботу продуктивної системи найму компанії
Відновила, модернізувала, запустила HR-процеси на новому рівні
Найм топ-персоналу, фахівців середньої ланки, виробничого персоналу
Розробила системи мотивації персоналу і систем стимулювання (перегляд з.пл)
Оптимізувала витрати на мобільний зв'язок у всій компанії
Впроваджено щоденне та тижневе планування в центральному офісі, організовано, описано та запущено
віддалену роботу офісних працівників
Започатковано та впроваджено бронювання важливих кадрів на час війни
Забезпечила просування HR-бренду компанії

STAR TIME GROUP (сфера розвитку та навчання дітей: приватні дитячі садки, школа, табір, чисельність
200+)
Директор з якості (травень-листопад 2021)
Побудовано відділ якості з «0», укомплектований персоналом
Описані, запущені стандарти якості для кожного об'єкта, забезпечено їх неухильне дотримання
Налаштована швидка взаємодія між зворотнім зв'язком від клієнтів і оперативною корекцією сервісу і бізнес-
процесів компанії
Навчала персонал стандартам компанії
Налагодила регулярні перевірки об'єктів за допомогою чек-листів і своєчасні виправлення
Зменшила обсяг повернутих коштів від клієнтів за рахунок поліпшення сервісу, врегулювання клієнтів
За результатами регулярних опитувань клієнтів розробила і запустила коригувальні інструменти, що
поліпшують якість послуг
Впровадила наради з якості в компанії, результатом яких стала оптимізація бізнес-процесів, усунення
«вузьких місць» шляхом написання / коригування інструкцій, регламентів, посилення / заміни персоналу,
розробка нових інструментів для роботи

ТОВ «АЛЬФА-ПАРФУМ » (оптова торгівля парфумерією та косметикою, чисельність 100+)
За 8 років роботи в компанії побудувала кар'єру від фінансового аналітика до виконавчого директора компанії
(липень 2010 - серпень 2018).
Виконавчий директор – 2 роки (штат більше 100 осіб)
Заступник директора – 2 роки
Забезпечено безперебійну роботу підрозділів компанії та мережі філій
Реалізувала Стратегічний і маркетинговий план власника компанії
Забезпечила план продаж компанії
Брала участь у відборі нових товарних брендів
Займалась навчанням персоналу
Забезпечила виконання фінансового планування компанії, раціональний розподіл коштів, бюджетування
Реорганізувала 2 філії компанії зі збереженням представництва і зменшенням збитків
Успішно організувала 4 виставки "Інтершарм Україна"

HRD – 2 года
Спільно з власником проведена систематизація та оптимізація діяльності компанії
Описала та запустила в роботу інструменти управління компанією
Описана та впроваджена організаційна схема підприємстві
Забезпечена робота продуктивній системі найму компанії
Закрито вакансії топ-персоналу та спеціалістів середньої ланки
Розробила системи мотивації персоналу та стимулювання
Описала та запустила посадові інструкції по всьому штату
Описала і запустила систему адаптації нового персоналу

Нагороджена золотим значком та дипломом Власника компанії «За сприяння у впровадженні системної
роботи компанії»

Фінансовий аналітик – 2 роки
АТ «ОДЕСЬКИЙ КАРАВАЙ» (виробництво та реалізація хлібобулочних виробів, чисельність 100+)
Фінансовий аналітик (аудитор системи управління якістю за сумісництвом)
(серпень 2009-червень 2010)
Забезпечила бюджетування компанії, збалансовану систему показників, роботу з ЦФЗ
Описала бізнес-процеси на підприємстві та Систему управління якістю
Розпочато внутрішні аудити системи менеджменту якості

ГРУПА КОМПАНІЙ АТ «УКРАЇНСЬКА АЛКОГОЛЬНА КОМПАНІЯ «КРИСТАЛ» (виробництво та реалізація
алкогольних напоїв)
Фінансист (березень 2007 - травень 2009)
Розпочато бюджетування
Забезпечила контроль за надходженням коштів, облік реалізації продукції, облік дебіторської та кредиторської
заборгованості;
Організована робота з кредитними лініями підприємства (досвід отримання та супроводу
банківських кредитів, складання бізнес-плану, розрахунок техніко-економічного обґрунтування тощо);

ТОВ «АГЕНТСТВО РЕГРАН» (підтримка діяльності акціонерних товариств)
Економіст з корпоративних фінансів
Подання річної звітності про діяльність акціонерних товариств до Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку
Підтримувала діяльність акціонерних товариств, Загальні збори акціонерів

Освіта:
Одеський державний економічний університет (1999 - 2004 г)
Спеціалізація: економіко-юридичний, економіст, магістр (червоний диплом)
Додаткова освіта:
«Перформія Україна» - вивчала повну технологію продуктивного підбору персоналу; Пройшла 5-денний
тренінг «Лідерська комунікація - теорія і практика»
«Висоцький консалтинг», Київ - «Школа топ-менеджерів», нагороджена сертифікатом «Head-professional»
«Практикум Груп», Москва – пройшла 5-денне навчання продажів і отримала сертифікат інструктора
системи навчання продавців «Професіонал»
«Школа супервайзерів КПД» (Микола Дорощук) – вивчала практикум з системного зростання продажів.
«Бізнес Форвард» - практикум «Нові прибуткові стратегії для українського бізнесу в 2016 році»

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: