Resume from July 26, 2011

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/930509

Помічник бухгалтера, 4 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Lviv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник Бухгалтера

from 02.2007 to 09.2010 (3 years 7 months)
Приватна школа іноземних мов, Київ (послуги навчання)

Посадові обов’язки як бухгалтера:
- Організація і ведення бухгалтерського і податкового обліку, ЗЕД
- Розрахунки з дебіторами і кредиторами
- Нарахування з/п, податків на з/п, формування звітів
- Облік основних засобів і нематеріальних активів
- Банківські виписки, каса, підзвіт
- Формування бухгалтерської, статистичної, податкової і управлінської звітності
- Податкове планування, оптимізація оподаткування
- Економічний і фінансовий аналіз показників господарської діяльності, управління грошовими потоками компанії
- Одночасна робота з двома ПП і певною кількістю ФОП
- Досвід управління проектною групою 5-7 осіб
- Взаємодія з контролюючими органами - досвід комплексних перевірок прокуратури і податкової міліції
- Кадровий облік

Посадові обов’язки як начальника відділу кадрів:
- Робота із забезпечення компанії працівниками потрібних професій
- Вирішення питання найму, звільнення, переведення працівників
- Організація своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації
- Забезпечення підготовки документів, необхідних для призначення пенсій працівникам компанії
- Організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку

Посадові обов’язки як виконуючий обов’язки фінансового директора:
- Організація управлінського обліку результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій і контролюю економне використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів
- Економічний аналіз господарської діяльності підприємства на підставі даних управлінського обліку і звітності
- Взаємодію з банками з питань розміщення вільних фінансових засобів на банківських депозитах(сертифікатах) і придбання високоліквідних державних цінних паперів
- Заходи по забезпеченню суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, контроль адміністративно-господарських і інших витрат.

Робота в проектах:
- Work and Travel in USA – керівник регіонального відділення – працевлаштування студентів на роботу в літній період,
- UK – навчання в літніх школах Великобританії – співорганізатор,
- спеціаліст відділу кредитування ПП “Столична школа англійської мови” на основі агентського договору ЗАТ Альфа Банк,
- спеціаліст відділу страхування ПП “Столична школа англійської мови” на основі агентського договору від Приватне акціонерне товариство “Страхова компанія “Інтер”

Education

КНЕУ ім. В. Гетьмана - (НАРХОЗ)

Економіка-підприємства, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Вересень 2008 року - Диплом за спеціальністю “Бухгалтер” спеціалізованого учбового центру “Перспектива XXI Століття”

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office Користувач Internet 1С:Підприємство MS Dynamics NAV

Language proficiencies

English — average

Additional information

Займаюсь написанням Бізнес Планів, управлінням робочими групами інвестиційних проектів, аналізом ринку і ризиків галузі.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: