Resume from April 28, 2024 PRO

Iгор

Керівник бізнес-напрямку банку, 45 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний менеджер /happiness manager/

from 12.2021 to 11.2023 (1 year 11 months)
ТОВ "Comfort City Development", Київ (Нерухомість)

Формування ефективної команди продавців комерційної нерухомості.
Формування ефективної роботи з СRM та сайтом компанії, моделі продажу високотехнологічних будинків (таунхаусів та котеджів), нежитлового фонду первинного ринку та житлового фонду, укладання угод.Проведення маркетингових заходів. Робота по формуванню ефективної Клієнтської бази в Україні та за кордоном.

Начальник Дарницького N1, Дарницького районного та Солом'янського районного відд

from 07.2004 to 03.2021 (16 years 8 months)
Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1.Формування, розвиток та управління творчою Командою продажу та сервісу банківських продуктів Клієнтам: фізичним особам /PI/, юридичним особам/бізнес банкінг-BB/, клієнтам сегменту Преміум PI та Преміум BB - HAPPINESS MANAGER
2. Формування та розвиток ефективної динамічної Клієнтської Бази.
3. Формування динамічного "вхідного потоку" Клієнтів (максимальна щира увага кожному Клієнту).
4. Формування високого рівня eNPS та NPS (максимально "глибока" орієнтація на потреби Клієнта).
5. Формування ефективного процесу продажу основних та додаткових продуктів (постійний позитивний зворотний зв'язок із кожним співробітником з Команди).
6. Формування та розвиток динамічного Клієнтського попиту на дистанційне обслуговування /диджиталізація та cashless всіх сегментів Клієнтської бази проводяться на персональному акцентуванні переваг/.
7. Проведення ефективної адаптації кожного нового співробітника відділення та подальше формування відповідно кваліфікованого менеджера (щоденна робота з розвитку професійних якостей співробітника).

До роботи у відділенні банку:
з 03.07.1995 р.-інженер-програміст /адміністрування та супровід СЕП,Клієнт-Банк, пошта, АРМи і т.д./ ІТ Департаменту банку,
з 2000 р. – провідний менеджер /аналітик/ (Центральний офіс банку)/нагляд за нормативами та аналіз роботи відділень/ Департаменту фінансового аналізу;
з 03.03.2003 р. - начальник відділу оцінки ефективності праці персоналу Департаменту персоналу Центрального офісу банку; з 3.07.2004 по 14.06.2007 р.р.: начальник двох ((5чол. у штаті) та 12 чол. у штаті) відділень банку Київської Дирекції

Education

СФТІ /фізико-технологічний інститут/

Автоматизації виробництва, Суми
Higher, from 1988 to 1993 (5 years)

Друга освіта - вища економічна / "Фінанси" /. Українська Академія Банківської Справи.

Additional education and certificates

"Академія начальника відділення"

(2017-2018)

Agile, Scrum и Kanban

2019

«Коучинг», «Стратегічне планування та управління», «Інновації», «Стандарти якості обслуговування клієнтів»; «Моделі продаж

2011-2019

Блокчейн

2019

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК SQL Операційні системи База даних Формування та розвиток ефективної Командної роботи з цілями Формування високого рівня Клієнтоорієнтованості /NPS=eNPS Знання економічної суті процесів та банківських продуктів Управління формуванням Клієнтської бази /зовнішнє та внутрішнє/

Language proficiencies

English — advanced

Additional information

Створення, розвиток та управління ефективною командою продавців. Практичне застосування управління в Команді: емоційний інтелект, лідерство та управління продажами і послугами (SFE — посилення ефективності продажів/послуг).

Працюю виключно за цілями вільно та ефективно. Головною цінністю вважаю персонал («М'ЯКШЕ до ЛЮДИНИ і ЖОРСТКІШЕ до ПРОБЛЕМИ»).
Не відволікаю керівництво :"Чому ні", керуюсь :"Що зроблено для".
Зовнішні фактори, труднощі не впливають на мою роботу за цілями. Це додатковий мій мотиватор.
Класно продаю, навчаю продажам та залучаю Клієнтів на обслуговування.
Легко формую "вхідний потік" Клієнтів та його динамічне зростання.
Застосовую інструменти професійного коучингу і наставництва (підтримки кожного).
Постійно вдосконалюю емоційний інтелект (управління емоціями, емпатією) та побудову ефективних взаємин з Клієнтами та колегами ( позитивний зворотний зв'язок, виявлення зон розвитку для кожної особи в Команді - формальний і неформальний коучинг, роботою зі стресами та конфліктами ).
Разом з Командою легко формую РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ динамічний приріст Клієнтської бази та Високий рівень продаж !

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: