Resume from March 6, 2024 PRO

Алла

Начальник відділу кадрів, фахівець з кадрового адміністрування, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
55 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний фахівець кадрового адміністрування

from 05.2023 to now (1 year)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

Розробка та оформлення положень, посадових і робочих інструкцій та іншої регламентуючої документації;

Розробка стандартних операційних процедур

Оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;

Складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;

Підготовка та проведення атестації робочих місць;

Облік військово зобов'язаних;

Оформлення відряджень;

Проведення внутрішніх аудитів;

Складання та надання контролюючим, перевіряючим органам всього необхідного обсягу звітності згідно з чинним законодавством;

Начальник відділу кадрів

from 10.2018 to 04.2023 (4 years 6 months)
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради», Київ (Державні організації)

•підбір персоналу
•проведення співбесід
•прийом, перевод, звільнення
•складання графіків відпусток, оформлення всіх видів відпусток;
• розробка та оформлення положень, посадових та робочих інструкцій;
•складання табелів обліку робочого часу;
• складання звітів.
•оформлення відряджень.

Начальник відділу кадрів

from 06.2018 to 10.2018 (4 months)
Медіком-Україна ПП, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Начальник відділу кадрів

from 01.2017 to 12.2017 (11 months)
ТОВ «АКСІМЕД ПЛЮС» Клініка сучасної неврології, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Начальник відділу по управлінню персоналом, в.о. Завідувача канцелярії:

from 04.2008 to 02.2016 (7 years 10 months)
ПрАТ “БІОФАРМА” (Київ) штат 500 працівників, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Ведення кадрового документообігу в повному обсязі:
• підбір персоналу, проведення співбесід;
•розробка та оформлення положень про розробку положень, посадових інструкцій, рабочих інструкціій і т.п.;
•розробка стандартних операційних процедур;
•розробка та корегування організаційної структури підприємства;
•оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
•складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
•підбір постачальників, щодо проведення зовнішніх навчань;
•складання планів – графиків проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
•організація та проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
•проведення внутрішніх аудитів;
•складання графиків відпусток;
•підготовка та проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці;
•складання звітів;
•облік військово зобов'язаних;
•оформлення відряджень;
Голова комісії із соціального страхування 6 років:
•контроль правильности заповнення листків непрацездатность;
•листування з медичними закладами, у випадках некорректного заповнення листків непрацездатності;
•складання щомісячних протоколів засіданнь комісії;
•забезпечення працівників санаторно-курортними путівками;
•контроль формування архиву.

Додаткова робота:
•паспортист відомчих будинків;
• реєстрація та зняття з реєстрації мешканців;
•складання списків виборців;
•робота з ГІОЦ, щодо формування рахунків на оплату послуг;
•складання статистичних звітів по заборгованності та жилфонду щомісячно.
З січня 2015 року – виконання обов′язків завідувача канцелярії

Начальник відділу кадрів

from 04.2003 to 03.2008 (4 years 11 months)
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради» (Державні організації)

Education

Київський автомобільно-дорожний інститут

Економіка та експлуатація автомобільного транспорту, Київ
Higher, from 1986 to 1992 (6 years)

Additional education and certificates

НФаУ, Інстітут підвищення кваліфікації «Організація виробництва, контролю якості, зберігання імунобіологічних препаратів та пре

21.04 – 26.05.2010р

Національная академія Керівних кадрів культури та містецтва Інститут післядипломної освіти , курси підвищення кваліфікації « П

22.05.- 19.06.2010р

Курси навчання за спеціальністю «Практика HR-управління»

29.09 – 12.10.2014р

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Windows АСКОД ІС-ПРО Користувач ERP-системи MS Excel MS Word Google Sheets Google Docs

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Не палю, маю водійське посвідчення, можливі відрядження.
Маю рекомендації з попередніх місць роботи.

Нагороди:
Грамота Об'єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України за вагомий внесок у розвиток фармацевтичної галузі України;

Грамота Оргкомітету Національного рейтингу учасників фармацевтичного ринку України «Фармація - 2009» за номінацією «Найкращій фахівець року»

Сертифікати:
Сертифікат «Державний центр з Належної Виробничої Практики»
Сертифікат ТОВ «Учбовий центр «НОВАТОР»»
Сертифікат «Департамент професійного навчання видавничого дому «МЕДІА - ПРО»»
Сертифікат «БІЗНЕС - ГАРАНТ»

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: