Resume from April 21, 2023 File

Володимир

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Степанов Володимир Сергійович

Дата народження:
03.11.1990 р.

Адреса:
Україна, м. Черкаси вул. Сергія Амброса, 23 кв.72

Контактні дані:
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section),
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Telegram: @xxStikSxx

Сімейний стан:
неодружений.

Досвід роботи
З 02.2020 – 03.2023 АТ «Альфа Банк». Оператор служби по роботі з корпоративними клієнтами, провідний оператор з дистанційного оформлення банківських продуктів та послуг.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
• Вирішення технічних питань шодо банківського програмного забезпечення.
• Дистанційне оформлення банківських продуктів.
• Контроль сплати податків з різних видів платежів.
• Ведення ділової та корпоративної переписки.
• Робота великим обсягом інформації та документами клієнтів.

04.2017 – 09.2018 ТОВ «ПВД Технолоджі». Спеціаліст з обробки інформації і програмного забезпечення.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
• Швидке і ефективне виконання поставлених задач.
• Ведення ділового листування.
• Розв’язання складних технічних питань.

03.2013 – 07.2016 ООО «Телесвіт». Компанія «ВОЛЯ» Спеціаліст служби по роботі з новими абонентами, групи підтримки техніків, спеціаліст служби експертів та підтримки техніків і групи технічної підтримки.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Консультація клієнтів/працівників технічної служби в складних ситуаціях.
• Ведення ділового листування з партнерами.
• Прийом вхідних дзвінків від працівників технічного підрозділу та абонентів.
• Розв’язання складних технічних питань.

12.2011 – 02.2012 ООО «Beeper». Проєкт МТС111, консультант вхідної лінії.
• Ведення переговорів з абонентами.
• Пошук абонентів.
• Технічна допомога абонентам.
• Вихід з конфліктних ситуацій.

04.2010 – 12.2011 ООО «МакДональдс Юкраін ЛТД» Член бригади ресторану.
• Працівник кухні.

Освіта

Київський національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, Інститут історичної освіти. Спеціальність: Суспільствознавство.

Навички/знання
• Internet, Windows, Outlook Express, Microsoft Outlook, MS Office.
• Мова (українська – рідна; русский – свободно; English – intermediate).

Особисті дані
• Лідерські якості, навички аналізу, побудови обліку
• Гарні навички ведення переговорів
• Вміння стратегічно мислити, гнучкість в ухваленні рішень, висока комунікабельність
• Відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність, орієнтування на результат
• Ефективний і раціональний розподіл поставлених цілей і завдань.
• Схильність швидко навчатись та адаптуватися до нових умов, схильність працювати у високому темпі, старанність, стресостійкість.
• Аргументоване відстоювання своєї точки зору.

Захоплення/хобі
• Читання книг, перегляд кіно.
• Активне проведення часу.
• Спілкування з близькими по духу людьми.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: