Resume from May 23, 2023 PRO

Наталія

Начальник відділу кадрів

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник сектору управління персоналом

from 08.2017 to now (6 years 10 months)
ДП, Київ (Охорона, безпека, оборона)

-ведення кадрової документації відповідно чинного законодавства;
складання штатного розпису та організаційної структури підприємства;
-ведення повного циклу кадрового діловодства (оформлення на роботу, переведення та звільнення);
-облік особового складу працівників, формування особових справ;
ведення особових карток П-2; облік надання відпусток співробітникам;
-заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок;
підготовка проектів наказів про прийом, переведення, звільнення, відпустки (щорічні основні, щорічні додаткові, без збереження заробітної плати, соціальні, навчальні та ін.), відрядження, подяки, заохочення та ін.;
-ведення та контроль графіка відпусток;
-оформлення листків непрацездатності, визначення страхового стажу;
-розробка, підписання посадових та робочих інструкцій, положень про структурні підрозділи.
добре знання законодавства про працю України;

вільне володіння ПК;

комунікабельність; відкритість; вміння працювати в команді.

Маю досвід роботи в кадрах більше 20 років, за домовленістю можу виконувати певний об'єм роботи.

Education

Запорізький національний університет

Юридичний, правознавство, Запоріжжя
Higher, from 2005 to 2011 (6 years)

Запорізький національний університет

Філологічний, українська мова та література, Запоріжжя
Higher, from 1996 to 1999 (3 years)

Additional education and certificates

Курси підвищення кваліфікації керівників кадрових служб

2019

Knowledge and skills

Відкритість; вміння працювати в команді

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: