Resume from July 5, 2023 File

Ольга

Начальник відділу кадрів

Age:
42 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Повна зайнятість
Юрист
Малініна Ольга Сергіївна

41 рік
Заміжня.
Контактна інформація:
Адреса: смт.Летичів Хмельницька область
Наявне житло в м.Хмельницький
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Заробітна плата - за домовленістю.
Освіта:
Навчальний заклад: Київський національний авіаційний університет
Кваліфікація: Спеціаліст-юрист
Спеціальність: Правознавство

Досвід роботи в юридичній сфері

з 09.2001 по 12.2011 державний виконавець, заступник начальника відділу ДВС Летичівського РУЮ, головний спеціаліст обласного відділу ДВС Вінницької та Хмельницької області.
з 12.2011 по 02.2016 завідувач сектору державної реєстрації прав на нерухоме майно реєстраційної служби Летичівського РУЮ.
з 02.2016 по 02.2021 завідувач сектору з питань державної реєстрації Летичівської селищної ради – державний реєстратор прав на нерухоме майно.
З 02.2021 по 10.01.2022 начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Летичівської селищної ради.
З 10.01.2022 по даний час начальник відділу з питань державної реєстрації Летичівської селищної ради, державний реєстратор речових прав на нерухоме майно.
Професійні навики:
-Впевнений користувач ПК, електронними спеціалізованими-правовими системами, ресурсами Internet, електронною поштою.
-Вільна орієнтація в законодавстві України.
-Навички коректного ведення перемовин.
-Вміння обґрунтовано формувати власну точку зору з посиланням на відповідні докази.
-Своєчасність виконання доручень керівництва.
-Належне виконання посадових обов’язків, дотримання дисципліни праці.
-Планування роботи, здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства.
- Виконання рішень судів та інших органів
- робота з великою кількістю судових рішень та рішень інших державних органів, участь у судових справах.
-Розроблення документів правового характеру.
-Аналізування і узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, а також вивчення практики укладання і виконання договорів з метою розроблення відповідних пропозицій для усунення виявлених недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності установи.
-Складання господарських, цивільних договорів (в т.ч. договори оренди землі) підготовка висновків про їх юридичну обґрунтованість.
-Підготовка висновків щодо правових питань, спірних питань, які виникають у діяльності установи, проектів нормативних актів, а також у розробленні пропозицій для удосконалення діяльності установи.
- Робота з державними органами в т.ч. контролюючими органами та правоохоронними , а саме: підготовка листів, запитів, клопотань, відповідей на запити, листування на тощо).
- Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника.

Особисті якості:
• Порядність, чесність, цілеспрямованість, стресостійкість, аналітичний склад розуму, організаційні здібності, пунктуальність,.
• Уважна до деталей, готова до відряджень. До роботи ставлюся з максимальною віддачею.

Знання мов
Українська — вільно

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: