Resume from August 11, 2023 File

Светлана

Керівник call-центру, оператор

Age:
31 years
City:
Svitlovodsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тарасенко Світлана Станіславівна
Моб.тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Шукаю роботу для душі, та з можливістю працювати дистанційно; на даний момент не маю відключень світла, можу працювати з ПК та з телефону, маю якісну гарнітуру; швидко вчусь новому та часто пропоную різні схеми в покращенні та організації роботи.

Особиста інформація:
Місто проживання: Україна, Світловодськ (Кіровоградська обл.)
Освіта: Бакалавр. Незакінчена вища
Дата народження: 11.07.92г
Стать: жіноча
Сімейний стан: заміжня. Є дитина (2016 року народження).

Досвід роботи:
• Період роботи: З жовтня 2011 до серпня 2012 року.
Посада: бармен-офіціант кафе «Колиба»

• Період роботи: З вересня 2012 по серпень 2014 року
Посада: Оператор контактного центру (Повна зайнятість)
Назва організації: ПАТ "Банк Національний кредит"
Посадові обов'язки та досягнення:
- прийом вхідних дзвінків, що надходять на контактні номери Банку
- проводити консультації потенційних чи існуючих клієнтів щодо підтримки будь-яких процесів та діяльності Банку, в тому числі обслуговування терміналів самообслуговування та консультації щодо користування ними.

• Період роботи: з серпня 2014 року до червня 2015 року
Переведена на посаду: Головний спеціаліст контактного центру (Повна зайнятість)
Назва організації: ПАТ "Банк Національний кредит"
Посадові обов'язки та досягнення:
- проводила навчання та тестування рівня знань операторів та нових працівників центру;
- контролювала роботу операторів у режимі реального часу;
- відповідала на дзвінки за наявності завантаження системи;
- відповідала на дзвінки у разі, коли оператор не зміг самостійно надати допомогу клієнту або у випадку конфліктної ситуації;
- збирала та формувала звіти про виконану роботу підлеглої групи (група була 12 чоловік);
- контролювала дотримання правил внутрішнього розпорядку;
- організовувала підтримку трудової дисципліни та доброзичливого морально-психологічного клімату у підрозділі;
- забезпечувала дбайливе та економне використання майна Банку, службової техніки, засобів зв'язку тощо, проводила інвентаризацію, та складала акти прийому- здачі майна;
- виявляла операційні ризики/операційні інциденти в рамках своєї участі у виконанні бізнес-процесу;
- проведення ідентифікації клієнта та виявлення ознаки підробки документів;
- верифікація кредитних заявок;
- тестувала нові програми, писала до них інструкції для своєї групи та впроваджувала їх в роботу центру;
- перевіряла звіти.

• Період роботи: З червня 2018 року до лютого 2022 року. (Не офіційне працевлаштування)
Посада: менеджер відділу бронювання.
Назва організації: ТО Путівка
Посадові обов'язки та досягнення:
- менеджер по роботі з партнерами (укладення договорів, консультації);
- ведення турагентств (прийом заявок, консультація, ведення звітності)
- бронювання трансферів, авіа квитків, консультація клієнтів та колег в компанії за даними напрямками.
- менеджер відділу бронювання;
За час роботи в компанії отримала близько 15 грамот за досягнення та прорив в роботі, мала підвищення «Старша групи».
Освіта:
• Навчальний заклад: Світловодськ, Світловодський політехнічний коледж Кіровоградського національного технічного університету. Молодший спеціаліст.
Дата закінчення: 2009 рік
Факультет: Економічний факультет
Спеціальність: Бухгалтерський облік.

• Навчальний заклад: Полтавський інститут економіки та права ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Дата закінчення: 2015р.
Факультет: Економіка та підприємництво
Спеціальність: Фінанси та кредит. Бакалавр

Курси та тренінги (за всіма курсами маю сертифікати) :
2012р. – Жива справа Консалтінгова група Алли Задніпровської.
Курси за програмою: «Якісне обслуговування клієнтів по телефону»
2014р. – Курси за програмою Mental Skills
«Управління часом» (Тайм менеджмент)
2014р. – Курси за програмою Mental Skills.
"Мотивація персоналу".

Комп'ютерні навички та знання:
MS Office, навички роботи з Інтернетом, електронне складання звітів, таблиць.
Додаткова інформація:
Наявність прав водія категорії «В».
Маю цілодобовий доступ до інтернету.
За потребою можу надати рекомендаційний лист із попереднього офіційного місця роботи.
Маю аналітичне мислення, можу швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидко навчаюсь, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива і маю прагнення до професійного зростання, розвиток підлеглих, орієнтація на результат, чесність, лояльність.
У вільний час вивчаю психологію особистого зростання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: