- 5 мин чтения
- 11941
10 вакансій на стилі: до Ruslan Baginskiy, FROLOV і Gunia Project
Мрієте працювати в компанії, яку знають в усьому світі? Створювати речі, що засяють на концертах Майлі Сайрус? Тоді скоріше вибирайте вакансії в українських fashion-брендах! Робота тут знайдеться навіть для менеджерів, копірайтерів й адміністраторів.

Копірайтер у Ruslan Baginskiy
Бренд Ruslan Baginskiy, заснований у 2015 році, перетворився з локального на міжнародний, увійшовши до пʼятірки світових лідерів з виробництва головних уборів. Аксесуари бренду носять такі зірки, як-от Мадонна, Белла і Джіджі Хадід, Тейлор Свіфт та Майлі Сайрус.
Зараз компанія знаходиться в пошуках копірайтера, який буде:
- писати тексти для вебсайтів, соціальних мереж, email-розсилок;
- розробляти рекламні тексти, слогани та інші комунікації;
- готувати креативні матеріали для різних платформ і каналів.
Щоб стати частиною команди, кандидати повинні мати досвід роботи копірайтером від 1 року, вміти писати тексти у різних стилях і адаптовувати їх під різні аудиторії, вільно володіти українською та англійською мовами й дотримуватися дедлайнів.
Робота підійде тим, хто шукає віддалений формат і гнучкий графік роботи. Зарплату обіцяють конкурентну.
Майстер з ручної вишивки у FROLOV
FROLOV — український бренд, відомий корсетними виробами, ручною вишивкою та couture-to-wear дизайном. Образи FROLOV приміряють Бейонсе, Дуа Ліпа, Дженіфер Лопес, Кайлі Міноуг, Сабріна Карпентер, Гвен Стефані та інші.
Компанія запрошує майстра з ручної вишивки на проєктну роботу. Шукають кандидата, який володіє різними техніками ручної вишивки та вміє працювати з кристалами, бісером, лелітками й мереживом. Обов’язки включають виконання ручної вишивки різними матеріалами, а також реконструкцію та ремонт виробів.
Умови роботи передбачають роботу в новому ательє у Києві поблизу станцій метро Лук’янівська або Університет, офіційне працевлаштування та можливість професійного зростання.
Швачка сумок зі шкіри у Bagllet
Bagllet — український бренд, який створює мінімалістичні шкіряні аксесуари ручної роботи: сумки, рюкзаки, гаманці та ремені. Компанія дотримується власного підходу до дизайну, що полягає у простоті, якості та довговічності.
Bagllet активно зростає та шукає швачку з досвідом пошиття якісних шкіряних виробів, особливо сумок. Вимоги: потрібно вміти працювати на промислових швейних машинках, бути професіоналом своєї справи, акуратним, ретельним, пунктуальним працівником і мати бажання вчитися.
Працювати доведеться у Києві (5 хвилин від станції метро Нивки або Святошин) 5 днів на тиждень з 9:00 до 18:00. Зарплата — 35 000–45 000 грн.
Головний бухгалтер на виробництво у Kachorovska
Kachorovska — бренд одягу та взуття для сучасних українок — сильних та жіночних водночас. Працює з 1957 року вже у третьому поколінні родини шевців.
Компанії потрібен головний бухгалтер на виробництво з вищою економічною або фінансовою освітою, досвідом роботи на виробничому підприємстві від 3 років, знанням бухгалтерського, податкового, управлінського обліку.
На посаді потрібно буде займатися налаштуванням автоматизації облікових процесів у бухгалтерських програмах, готувати фінансову, податкову й статистичну звітність, документи для перевірок органів контролю, співпрацювати з банками, аудиторами, податковими та іншими органами тощо.
Фахівця шукають у Житомирі. Роботодавець пропонує заробітну плату у 50 000 грн.
Художник у Gunia Project
Gunia Project — це бренд виняткових речей, що естетично поєднує українське сучасне й минуле. Усі вироби є унікальним дизайнерським продуктом, що охоплюють сучасний підхід на основі давніх ремесел. Їхні сервізи стоять на столі Кайлі Дженнер, а сорочку цього виробництва носить Олена Зеленська.
Команда в пошуках художника для розпису золотом на керамічне виробництво. Кандидату потрібно володіти художніми навичками й мати досвід у роботі на керамічному виробництві, цеху чи майстерні. Обовʼязки: передрозписна підготовка, перевірка виробів на брак і зачистка від залишків, розпис виробів фарбою для кераміки, робота з трафаретом.
Графік роботи — з понеділка до пʼятниці з 9:00 до 18:00. Тут пропонують комфортний офіс у Києві, а ще знижки на продукцію Gunia й уроки англійської мови.
PR-менеджер в OKSANA MUKHA
OKSANA MUKHA — український бренд, що виготовляє весільний і вечірній одяг з елементами високої моди у своїх колекціях. Сукні бренду не лише підкорюють серця наречених по всьому світу, вони мають попит і в членів королівських родин у Франції та імператорського дому в Токіо, а оперні діви виступають у них на сцені видатних театрів.
Компанія запрошує на роботу PR-менеджера, який організовуватиме заходи та виставки, працюватиме з лідерами думок, проявлятиме бренд у соцмережах і будуватиме репутацію бренду. Кандидат має креативно мислити, писати сильний контент, мати досвід у PR та івентах і володіти англійською на рівні B2 і вище.
Умови: робота у центрі Львова, пʼятиденний графік у будні з 9:00 до 18:00 або з 10:00 до 19:00, можливість відряджень за кордон і багато цікавої роботи, повʼязаної з міжнародним брендом.
Менеджер з гуртового продажу (B2B) в OLYA MAK
OLYA MAK — український бренд жіночого одягу, заснований у 2015 році, який спеціалізується на створенні весільних і вечірніх суконь. Бренд пропонує кілька ліній одягу: весільні, вечірні, коктейльні сукні, комбінезони та повсякденний одяг.
Бренду потрібен менеджер з гуртового продажу у Львові, який відповідатиме за пошук нових клієнтів, виконання замовлення та підготовку документів. Для цієї роботи кандидатам знадобляться комунікаційні навички, аналітичний склад розуму та знання англійської та додаткової мови: італійської, німецької або польської.
Компанія пропонує гнучкий графік роботи, можливість кар’єрного росту, конкурентну зарплату та бонусну систему, участь у міжнародних виставках та корпоративних заходах.
Конструктор одягу в експерементальну студію у RIOTDIVISION
RIOTDIVISION — український бренд сучасного одягу, заснований у 2010 році в Києві Олегом Морозом. RIOTDIVISION здобув міжнародне визнання, увійшовши до списку провідних аутдор-брендів світу поряд із такими компаніями, як The North Face та Patagonia, а продукція бренду представлена на кожному з континентів планети.
Бренд шукає конструктора одягу, який готовий долучитися до розробки складних, але захопливих проєктів й допоможе створювати інноваційні технічні моделі.
Майбутній член команди буде співпрацювати з дизайнером для формування технічного завдання, розробляти базові комплекти лекал та вносити зміни до існуючих у програмах Gerber та Julivi, оптимізувати конструкції для масового виробництва тощо.
Для цього кандидату знадобиться досвід роботи конструктором одягу від 2 років, бажано у сфері технічного або функціонального одягу, володіння програмами Gerber або Julivi та вміння швидко адаптувати конструкцію до вимог масового виробництва.
Водночас зі свого боку компанія пропонує можливість працювати з інноваційними проєктами у сфері технічного одягу, конкурентну заробітну плату, офіс в центрі Києва, гнучкий графік, знижки на продукцію бренду та страхування від 6 місяців співпраці.
Менеджер-бариста у Bazhane
BAZHANE — преміальний бренд одягу, що створює ексклюзивні колекції для вибагливої аудиторії. Їхні продукти втілюють розкіш, елегантність та бездоганну якість. Компанія почала свою історію у 2019 році.
Компанія шукає талановитого менеджера-бариста з досвідом роботи на аналогічній посаді від 1 року, здатного керувати колективом, розв’язувати конфліктні ситуації, відповідального, організованого та з бажанням навчатися і розвиватися. Спеціаліста шукають у Києві.
До обовʼязків на цій посаді входять:
- Організація роботи: запуск проєкту, формування робочого графіка, координація процесів, контроль роботи персоналу, забезпечення високого рівня обслуговування.
- Управління ресурсами: закупівлі, контроль залишків складу, проведення інвентаризацій, звірка техкарт з реальними рецептурами.
- Комунікація та звітність: співпраця з постачальниками, вирішення конфліктних ситуацій, підготовка звітності керівництву.
- Меню та стандарти: контроль за складанням меню, впровадження стандартів якості, дотримання рецептур.
Компанія пропонує графік роботи з 08:00 до 20:00, позмінно 3/3, заробітну плату в розмірі 40 000 грн, медичне страхування, корпоративну англійську та знижки на продукцію бренду.
Адміністратор шоуруму в Bevza
BEVZA — бренд жіночого одягу, заснований модельєркою Світланою Бевзою у 2006 році. Компанія створює колекції, що характеризуються простими, чистими силуетами з піднесеними й несподіваними деталями.
Компанія шукає адміністратора шоуруму в Києві з досвідом роботи від 2 років. Від фахівця очікують комунікабельність, вміння працювати з різними типами клієнтів, навички командної роботи, вміння вести облік та організовувати робочий простір. Знання англійської мови є обов’язковим.
Обов’язки адміністратора шоуруму включають зустріч клієнтів, надання консультацій щодо продукції, допомогу у виборі одягу та проведення примірок. Також потрібно вести облік товарів, оформлювати продажі та замовлення, підтримувати порядок у шоурумі.
Роботодавець пропонує заробітну плату в розмірі 30 000–35 000 грн.
Якщо жодна з пропозицій добірки не припала до душі, пропонуємо шукати далі — вам допоможе розширений пошук вакансій на Work.ua. Ви зможете відсортувати пропозиції за зарплатою, видом зайнятості, можливістю відгукнутися без резюме тощо.
Зображення з к/ф Breakfast at Tiffany's, 1961 р.
2 комментария
Чтобы оставить комментарий, нужно войти.
Оксано, якщо вас зацікавила ця вакансія, перейдіть за посиланням та відгукніться на неї своїм резюме.