Кадр з фільму «Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія», реж. Джордж Лукас, 1977 р.

Кадр з фільму «Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія», реж. Джордж Лукас, 1977 р.

Збиралися і таки запровадили. Розмови про кар’єрних радників в українських центрах зайнятості точилися з літа 2018 року. У вересні Кабмін прийняв відповідне рішення, а тепер воно набрало чинності.

Нова посада передбачена оновленим порядком реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу. Кар’єрний радник інформуватиме того, хто шукає роботу, про наявність вакансій, консультуватиме щодо можливої ​​перепідготовки за їх професією або необхідності отримання нових навичок, а також проводитиме профорієнтацію.

Кар’єрний радник також зобов’язаний вносити інформацію про безробітних осіб в Єдину інформаційно-аналітичну систему Державної служби зайнятості та формувати їхню персональну картку.

«Адже в сучасних умовах виникає потреба розширення спектру послуг для клієнтів служби з урахуванням індивідуальних потреб, їхнього рівня професіоналізму, ступеня трудової мотивації та мобільності», — пояснюють в Держслужбі зайнятості.

Щоб належним чином виконувати місію кар’єрного радника, фахівці державної служби зайнятості пройшли курс навчальних тренінгів. Навчання проводила експерт Міжнародної організації праці Валлі Корбанезе, яка також координувала впровадження проекту в пілотних центрах зайнятості.

«Кар'єрний радник працює з кожним клієнтом окремо. Він зможе побачити перешкоди, які стоять перед клієнтом на ринку праці в момент працевлаштування, та допоможе подолати їх. Ця особа буде вашим помічником щоразу, коли б ви не повернулися до служби зайнятості», — зазначила Валлі Корбанезе.


Із січня 2019 року кар’єрні радники починають роботу в усіх центрах служби зайнятості.


Читайте також