Співзасновник Wonsulting та блогер Джеррі Лі вирішив дослідити, наскільки уважно рекрутери перевіряють резюме. Для цього він вигадав фейкового кандидата. У резюме Лі додав неправдивий досвід у таких корпораціях як Google, Amazon та Instagram, але крім цього ще декілька абсурдних деталей.

Наприклад, фейковий кандидат проводив на роботі оргії щоп’ятниці, запускав рекламні кампанії з інфлюєнсерами OnlyFans, навчав команду, яка розробляє нові продукти під впливом наркотичних речовин та збільшив середній час перерви на каву завдяки тому, що постійно плакав в офісі.

Резюме з такою інформацією Джеррі Лі надіслав у 100 компаній. І хоча більшість відхилила фейкового кандидата, усе ж таки 29 запросили його на співбесіду. Таким чином блогер припустив, що:

  1. Деякі рекрутери витрачають лише 6 секунд на попередній перегляд резюме. Тому вони не будуть читати всі пункти документа (але тільки спочатку).
  2. Фейковий кандидат отримав запрошення на 29 співбесід у великих, середніх та малих компаніях. Це свідчить про те, що «правило 6 секунд» не залежить від розміру компанії.
  3. Рекрутери «пробігають очима» резюме за F-подібною схемою (як проілюстровано на скриншоті нижче) та здебільшого звертають увагу на заголовки та числові показники.
Праворуч — резюме, створене Джеррі Лі. Ліворуч — F-подібна схема, за якою рекрутери переглядають резюме

Праворуч — резюме, створене Джеррі Лі. Ліворуч — F-подібна схема, за якою рекрутери переглядають резюме

Джеррі Лі у висновках також надав деякі поради шукачам. Він часто бачив, як люди фокусувалися на невеликих деталях (які також важливі якоюсь мірою), наприклад, який розмір шрифту вибрати. Але за словами Джеррі, найголовніше у вашому резюме це гарно оформлений шаблон, де 80% пунктів треба пронумеровані, вказано чіткі назви минулих посад та компаній.