Тетяна
Персональний асистент
- Город:
- Каменец-Подольский
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10006177
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 4 травня 1982 р.
Місто проживання: Чернівці
Телефон: [
Ел. пошта :[
• Високий рівень відповідальності, самоорганізованості.
• Здатність ефективно організовувати роботу інших людей, вимогливість.
• Вміння знаходити ефективні рішення, бачити суть процесів.
• Креативний підхід до будь-якого завдання, проблеми, ситуаціїї з подальшим вирішенням.
• Цілеспрямованість, вмотивованість, самодисципліна.
• Здатність до швидкого самоаналізу, самовдосконалення, самонавчання.
• Здатність працювати в умовах змін.
Досвід роботи :
ПП «Техресурс – 1», Юрист
з 02.2020 - 11.2022 рр.
Приватна юридична практика
з 12.2007 по -- 2019 р.
Основні функції:
• Робота з документацією: складання позовних заяв, скарг та інших документів правового характеру; направлення запитів до державних органів, складання різного роду договорів, ведення архівної справи та ін.
• Надання юридичних консультацій та роз’яснень з правових питань; юридична допомога в судових та інших державних інстанціях і установах; усні та письмові довідки з законодавства.
• Ведення цивільних, сімейних, кримінальних справ…, післясудовий супровід.
• Відвідування семінарів та тренінгів з підвищення кваліфікації
Помічник адвоката
з 08.2005 по 12.2007
Основні функції:
• Ознайомлення з юридичною справою; здобуття навиків роботи з документацією, співпраці з людьми; ведення переговорів і консультацій з юридичних питань; надання всіх видів юридичної допомоги.
Менеджер з персоналу
з 09.2004 – 07.2005 – ТзОВ «Сільпо-31» м.Чернівці ЗАО « FOZZY Group»
Основні функції:
• Організація та контроль діяльності відділення по роботі з персоналом.
• Кадрове діловодство.
• Підбір та адаптація персоналу на всіх рівнях. Наставництво, супроводження нових співробітників.
• Прогнозування потреби в персоналі згідно стратегії розвитку компанії.
• Оцінка персоналу. Визначення кваліфікаційного рівня співробітників (атестація).
• Визначення потреби в навчанні, організація внутрішнього та зовнішнього навчання співробітників, індивідуальна робота зі співробітниками.
• Контроль штатного розкладу та організаційної структури компанії. Створення посадових інструкцій та правил організаційної політики. Контроль трудової дисципліни співробітників.
• Складання і подання звітності у всі відповідні державні органи щодо штатного розкладу і його якості, а також внутрішня звітність компанії .
• Побудова HR бренду компанії та розробка стратегії його просування на ринку праці (співпраця з університетами, наставниками, організація конференцій для студентів).
• Співпраця з медіа ( замовлення реклами на радіо, друкованих ЗМІ ) для більш ефективного пошуку і підбору кваліфікованого персоналу.
• Відвідання тренінгу (м.Київ) з відбору персоналу і проведення інтерв’ю з видачею відповідного сертифікату.
Освіта
1999 - 2004 - Чернівецький Національний Університет ім. Ю. Федьковича, спеціальність "Правознавство".
Професійні навички та вміння
Впевнений користувач MS Office, Exel, інші додатки, Internet
Володіння мовами:
• українська — вільно
• російська — вільно
• англійська — B2
Додаткова інформація
Готовність до відряджень, пунктуальність, комунікабельність, грамотна ділова мова.
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер
Каменец-Подольский
Викладач, вчитель, секретар, психолог, адміністратор
Каменец-Подольский
Офіс-менеджер, секретар
7000 грн, Каменец-Подольский, Удаленно
Бухгалтер, помічник директора
Каменец-Подольский
Начальник відділу кадрів, помічник керівника
Каменец-Подольский
Секретар
Каменец-Подольский