Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 марта 2024 Файл

Яна

Офіс-менеджер, помічник керівника

Возраст:
34 года
Город:
Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Садовнікова Яна Дмитрівна

Помічник керівника / офіс-менеджер

Дата народження: 02.07.1989р.
Місце народження: с.Копані, вул. Центральна 11/2, Оріхівський район, Запорізька область
Місце проживання: м.Тернопіль
Мобільний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
- 2007-2010 рр., ПВНЗ «Запорізький комерційний коледж», спеціальність «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах», здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з готельного обслуговування (денна).
- 2010-2014 рр., ПАТ «ВНЗ» «Міжрегіональна Академія управління персоналом», здобула кваліфікацію бакалавра з менеджменту, менеджера-адміністратора (заочна).
- 2014-2015 рр., ПАТ «ВНЗ» «Міжрегіональна Академія управління персоналом», здобула кваліфікацію менеджер бізнесу за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування» (заочна).

Досвід роботи:
- грудень 2012р. - січень 2015р. - ТОВ «Лотос Трейд» м. Запоріжжя, посада продавця непродовольчих товарів.
- січень 2015р. - УА ТОВ «Євромікс» ІІ, посада мерчендайзера.
- червень 2016р. - квітень 2017р. - переведена на посаду представника торговельного.
- червень 2017р. - січень 2018р. - ТОВ «Токмак Солар Енерджі», менеджер з персоналу.
- січень 2018р. - липень 2019р. - ТОВ «Солар Пром Сервіс», менеджер з персоналу.
Поєднувала роботу помічник керівника (депутата), секретар та менеджер з персоналу.

Обов’язки:
- ведення діловодства;
- оформлення вхідної і вихідної кореспонденції;
- прийом телефонних дзвінків;
- організація прийомів і нарад;
- замовлення квитків (ж/д, авіа);
- взаємодія з кур’єрськими та поштовими службами;
- замовлення канцтоварів та інших необхідних речей, для життєдіяльності офісу та співробітників підприємства;
- організація внутрішніх заходів підприємства;
- координація водіїв;
- робота з банком (оформлення карток для працівників, зняття готівки та інше);
- виконання особистих доручень та розпоряджень керівника;
- організація розпорядку дня керівника, ведення його особистого календаря.

Додаткова інформація:
Впевнений користувач ПК, Word, Excel, Powerpaint, базові знання КОМПАС, уміння користуватись оргтехнікою.
Відповідальна, комунікаційна, працьовита, уважна до деталей, вміння працювати в команді.
Одружена, донька 4 роки.
Шкідливих звичок не маю.
Хобі рукоділля.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: