Резюме від 15 березня 2024 Файл

Яна

Офіс-менеджер, помічник керівника

Вік:
34 роки
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Садовнікова Яна Дмитрівна

Помічник керівника / офіс-менеджер

Дата народження: 02.07.1989р.
Місце народження: с.Копані, вул. Центральна 11/2, Оріхівський район, Запорізька область
Місце проживання: м.Тернопіль
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
- 2007-2010 рр., ПВНЗ «Запорізький комерційний коледж», спеціальність «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах», здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з готельного обслуговування (денна).
- 2010-2014 рр., ПАТ «ВНЗ» «Міжрегіональна Академія управління персоналом», здобула кваліфікацію бакалавра з менеджменту, менеджера-адміністратора (заочна).
- 2014-2015 рр., ПАТ «ВНЗ» «Міжрегіональна Академія управління персоналом», здобула кваліфікацію менеджер бізнесу за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування» (заочна).

Досвід роботи:
- грудень 2012р. - січень 2015р. - ТОВ «Лотос Трейд» м. Запоріжжя, посада продавця непродовольчих товарів.
- січень 2015р. - УА ТОВ «Євромікс» ІІ, посада мерчендайзера.
- червень 2016р. - квітень 2017р. - переведена на посаду представника торговельного.
- червень 2017р. - січень 2018р. - ТОВ «Токмак Солар Енерджі», менеджер з персоналу.
- січень 2018р. - липень 2019р. - ТОВ «Солар Пром Сервіс», менеджер з персоналу.
Поєднувала роботу помічник керівника (депутата), секретар та менеджер з персоналу.

Обов’язки:
- ведення діловодства;
- оформлення вхідної і вихідної кореспонденції;
- прийом телефонних дзвінків;
- організація прийомів і нарад;
- замовлення квитків (ж/д, авіа);
- взаємодія з кур’єрськими та поштовими службами;
- замовлення канцтоварів та інших необхідних речей, для життєдіяльності офісу та співробітників підприємства;
- організація внутрішніх заходів підприємства;
- координація водіїв;
- робота з банком (оформлення карток для працівників, зняття готівки та інше);
- виконання особистих доручень та розпоряджень керівника;
- організація розпорядку дня керівника, ведення його особистого календаря.

Додаткова інформація:
Впевнений користувач ПК, Word, Excel, Powerpaint, базові знання КОМПАС, уміння користуватись оргтехнікою.
Відповідальна, комунікаційна, працьовита, уважна до деталей, вміння працювати в команді.
Одружена, донька 4 роки.
Шкідливих звичок не маю.
Хобі рукоділля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: