Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Леонід

Операційний директор

Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Новосельський Леонід Олександрович
м. Дніпро
49 років

ПРО СЕБЕ

Керівний досвід праці 20 років в галузі дистрибуції ТНС, виробництва меблів, енергопостачання, трейдингу нафтопродуктів. 7 ­річний досвід роботи на посаді СЕО, керівництво повним циклом бізнес-процесів, планування, розробка стратегії, постановка цілей, їх впровадження та контроль виконання відносно стратегії компанії. Маю досвід створення компанії, комерційної дирекції з «нуля» та керування командою до 850 осіб.

Маю практичний досвід розвитку бізнесу, реструктуризації компанії, оптимізації структури, створення управлінської команди. Керівництво фінансовими потоками та активами, оптимізацією витрат та бюджетування. Будівництво системи продажів на національному рівні, керівництво закупками, маркетингом, логістикою авто та ЖД нормами. Проведення заходів щодо опису бізнес-процесів, аудит, впровадження єдиної системи взаємодії, автоматизація процесів у компанії. Представляв інтереси компанії на конференціях, конгресах, організовував участь у профільних виставках.

Активна життєва позиція, маю свою аргументовану точку зору, беру на себе відповідальність за результат. Прихильник командної роботи, системного підходу і будівництва конструктивних професійних відносин з колегами на підставі довіри та зворотного зв‘язку.

НАВИЧКИ

Стратегічне бачення ситуації загалом.
Критичне мислення та лідерство.
Ефективні комунікації для пошуку рішень досягнення поставленої мети.
Аналіз, порівняння, консолідація інформації, логічні висновки, визначення причин та наслідків.
Публічні виступи, мотивація, залучення.

КОНТАКТНІ ДАНІ

Телефон/Телеграм:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ОСВІТА

Дніпропетровська Національна металургійна академія України
Дата закінчення: 2014 р.
Кваліфікація: Фахівець з якості, стандартизації і сертифікації, фахівець з менеджменту
Донецький економіко-гуманітарний інститут
Дата закінчення: 2011 р.
Кваліфікація: Бакалавр з міжнародної економіки
Києво-Могилянська Бізнес Школа
Дата закінчення: 2007 р.
МВА корпоративна програма

ДОСВІД

ТОВ «Центрнафтогазпостач»
Вид діяльності – трейдинг електроенергії, газу, нафтопродуктів.
Директор департамента закупівель і гуртових продажів
2022 р. – 2023 р.
- інтеграція в компанію нового напрямку – світлі нафтопродукти;
- формування команди, організація процесів і зон відповідальності;
- пошук постачальників з країн ЄС та заохочування їх до співпраці;
- організація місць зберігання та логістика по ЄС і Україні;
- актуалізація та наповнення клієнтської бази;
- розвиток продажів та закупівель палива на зовнішньому і внутрішньому ринках;

ТОВ «САН ОЙЛ ТРЕЙДИНГ»
Вид діяльності – мережа 120 АЗС, трейдинг нафтопродуктів.
Комерційний директор
2021 р. – 2021 р.
- аудит існуючих бізнес - процесів в компанії, аналіз діючого комерційного блоку;
- структурні зміни і стандартизація процесів взаємодії між підрозділами компанії;
- розвиток нового напрямку продажів і формування нової команди;
- проведення переговорів та співробітництво з новими постачальниками;

ТОВ «Паралель – М ЛТД» (група компаній СКМ)
Вид діяльності – мережа 60 АЗС, трейдинг нафтопродуктів.
Директор департаменту закупівель і гуртових продажів
2017 р. – 2021 р.
- повний аудит департаменту: зміна структури, системи планування, постановка планів, розробка і впровадження системи KPI, створення системи контролю і аналітики продажів, апгрейд і керівництво портфелем постачальників, стандартизація бізнес - процесів, створення регламентуючих документів щодо взаємодії, як всередині так і зі суміжними департаментами;
- підготовка і захист бюджету перед наглядовою радою, проходження внутрішнього (СКМ) аудиту щодо процесу організації продажів і закупівель, представляв інтереси компанії на перемовинах та конференціях;

ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ»
Вид діяльності – виробництво і реалізація вогнетривкої продукції.
Директор департамента продажів
2015 р. – 2017 р.
- розробка і впровадження системи планування продажів на довгостроковій основі, опис функціоналу співробітників департаменту продажів, розробка ПІ, регламентуючих документів щодо взаємодії з виробничими підприємствами та іноземними представництвами, розробка і впровадження системи KPI, розробка і впровадження аналітичних звітів для департамента продажів;
- проведение переговорів та підготовка ТЗ щодо впровадження системи планування продажів на базі платформи 1С, впровадження CRM.

ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго»
Вид діяльності – постачання електроенергії.
Керівник департамента керівництва продажами і маркетингом
2013 р. – 2015 р.
- розробка і впровадження бренд супроводу Центрів Обслуговування Клієнтів, як елементу інфраструктури ЄТВ, дотримання стандартів внутрішньої і зовнішньої ідентифікації в усіх точках очного и заочного обслуговування клієнтів;
- забезпечення консолідації і надання достовірної і своєчасної оперативної інформації, управлінської, галузевої і статистичної звітності щодо питань продажів електричної енергії;
- проведення робіт щодо комплексного дослідження потреб клієнтів, задоволеності якістю надання послуг, рівнем обслуговування в компанії і ключових показників ефективності роботи підрозділів, обслуговування клієнтів;
- керівництво інформаційно-консультативним центром (робота зі скаргами та зверненнями клієнтів), керівництво Колл-центром компанії, керівництво проектами та робочими групами.

ТОВ «СОФАС»
Вид діяльності – виробництво корпусних меблів, упаковки із гофрокартону.
Виконавчий директор
2010 р. – 2012 р.
- керівництво будівництвом фабрики, формування структури компанії і підбір персоналу на ключові позиції, впровадження на підприємстві облікової програми 1С, розвиток і контроль роботи напрямку ЗЕД, планування і керівництво розробкою, впровадженням і виведенням на ринок нових продуктів;
- керівництво фінансово-економічною та господарською діяльністю компанії, проведення переговорів з власниками і директорами компаній постачальників, клієнтів, підрядників;
- брав участь у профільних виставках, презентаціях.

Група компаній «АВІТО»
Багатопрофільний холдинг.
Член ради директорів групи компаній
2001 р.-2010 р.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: