Ганна
Начальник відділу кадрів
- Возраст:
- 52 года
- Город:
- Сумы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10037737
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ДІДИК ГАННА АНАТОЛІЇВНА
Особисті дані:
23 лютого 1972 р.н.
Сімейний стан: неодружена, син
Контактна
інформація:
Адреса: м. Суми
Телефон: [
E-mail: [
Мета:
Отримання посади керівник відділу персоналу, керівник відділу кадрів, HR менеджер.
Освіта
Вища освіта, Сумський національний аграрний університет, спеціальність: «Менеджмент організацій», кваліфікація: «Економіст – організатор».
2002 рік закінчення вузу.
Місце роботи
Керівник відділу кадрів та діловодства філія АТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України»
«Сумський комбінат хлібопродуктів»
Березень 2006 - теперішній час ( 17 років) на посаді
Робота в ЗУП (8), табельний облік, накази, особисті справи працівників, відрядження, звіти, відпустки, накази по підприємству, військовий облік та пенсійне оформлення
Керівник відділу маркетингу
ДП ДАК « Хліб України» «Сумський комбінат хлібопродуктів"
Листопад 2002 - березень 2006 (3 роки і 5 місяців)
Вивчення та налагодження ринків збуту
Секретар керівника ДП ДАК « Хліб України»
Березень 1996 - листопад 2002 (6 років і 9 місяців)
Виконувала обов'язки офіс-менеджера: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, накази по підприємству, ел. пошта і т.і.
Професійні навички:
Організація кадрового обліку та кадрових процесів відповідно до КЗпП України з «0».
Ведення військового обліку за новим порядком № 1487 з 0 .
Розробка та оптимізація організаційної структури компанії. Складання посадових інструкцій, положень про підрозділи, штатних розписів.
Бюджетне планування витрат на персонал, виконання та оптимізація.
Організація, моніторинг та здійснення пошуку та підбору персоналу на всіх рівнях (работа з резюме в мережі Інтернет, робота з рекрутинговими агеціями, ЗМІ, університетами, центрами зайнятості; проведення співбесід, проведення психологічного тестування)
, координація процесу адаптації прийнятих співробітників.
Розробка та впровадження всіх HR-процесів у компанії: пошук та підбір, адаптація, навчання та розвиток, мотивування, корпоративна культура тощо.
Моніторинг та аналіз ринку праці та заробітної плати.
Формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву компанії;
Оцінка персоналу: Атестація персоналу.
Організація навчання персоналу.
Керівництво підрозділом (4 особи)
Організація та контроль обліку персоналу в компанії;
Ведення кадрової документації (прийом, звільнення, переведення, відпустка, штатний розпис);
Формування особистих справ, ведення карток П-2;
Формування кадрового резерву;
Додаткові дані:
Неодноразово приймала участь у проведенні кадрових аудитів на підприємствах, як перевіряюча та перевіряєма.
Спеціальні навички
MS WORD, MS Excel
Знання КЗпП України;
Знання 1С 8 ЗУП
Сертифікати, курси
Інші види діяльності
Читання літератури з психології та самоаналізу, йога.
Особисті якості:
Орієнтація на результат, внутрішня організованість, вимогливість до себе і підлеглих, вміння відчувати ситуацію, відповідальність, порядність, стресостійкість, пунктуальність, проактивне мислення.
Веду здоровий спосіб життя.
Додаткові
навички та
інтереси:
Українська вільна.
Англійська мова – базовий рівень.
Водійські права категорії В.
17 років кадрового досвіду.
Дата складання резюме: 08.09.23р.
Похожие кандидаты
Директор филии, управляющий филией, заместитель директора
25000 грн, Сумы
Помічник керівника, спеціаліст з персоналу, відділу кадрів
18000 грн, Сумы
Директор, заступник директора, керівник с/г підприємства
35000 грн, Сумы, Полтава
,
еще 3 города
Операційний, технічний директор, керівник департаменту
Сумы, Запорожье
,
еще 7 городов
Керівник філії, комерційний директор, керуючий магазинами
Сумы, Ивано-Франковск
,
еще 6 городов