Дмитро
Начальник відділу продажу, регіональний менеджер, директор
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Белая Церковь
- Готов работать:
- Белая Церковь, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10041367
Загруженный файл
Файл содержит еще 2 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Стасюк Дмитро Олександрович
Дата народження: 26.11.1990 р.
Місце проживання: Біла Церква
Сімейний стан: одружений
Діти: донька (1 рік 9місяців)
Телефон: [
E-mail: [
Досвід роботи
Освіта :
Додаткова Освіта :
Знання та Навички :
Знання Мов
Керівник відділу збуту
з 03.2023 по 09.2023 ( місяців)
ТОВ «ГАМА БЦ», Біла Церква (Харчова промисловість)
Основні обов’язки:
• Створення нового підрозділу в штатному розписі підприємства, запуск нового направлення (Торгівельні представники)
• Реалізація власного проекту для розширення ринку збуту, та збільшення активної клієнтської бази. • Систематизування всіх процесів підприємства.
• Розподіл планових показників по ТП, телефоністів та організація їх виконання.
• Проведення загальних зборів, презентацій акцій та проектів.
• Проведення польових тренувань та сторчеків.
• Польове та аудиторне навчання торгової команди.
• Контроль плинності персоналу, затвердження на посаду торгових представників, а також контроль якісного вводу на посаду.
• Створення Акцій та ПРОМО для розширення асортименту в роздрібі.
• Розробка мотивації та розрахунок заробітної плати торговому відділу.
• Організація якісної роботи торгового відділу із територією: активна клієнтська база, середній асортимент у ТРТ, результативність відвідувань, пошуку та активації нестандартних каналів збуту.
• Забезпечення досягнення командою показників підприємства.
• Оцінка результатів роботи торгового відділу.
• Забезпечення цільового використання рекламних матеріалів та торгово рекламного обладнання (покриття, розміщення).
• Аналіз розподілу території ТП (навантаження) для збільшення ефективності торгової команди. Проведення перемаршрутизації та оптимізації маршрутів.
Керівник відділу збуту
з 05.2021 по 03.2023 (1 рік 10місяців)
Кондитерська Корпорація ROSHEN, Біла Церква (Харчова промисловість)
Основні обов’язки:
• Проведення річних переговорів та підтримка комунікації з представниками ТОП-клієнтів.
• Реалізація довгострокових проектів ДП "КК "РОШЕН" для розвитку структури збуту на території дистриб'ютора та виконання річного плану продажу.
• Розподіл планових показників по СВ та ТП та організація їх виконання.
• Проведення загальних зборів, презентацій акцій та проектів.
• Проведення польових тренувань та сторчеків.
• Польове та аудиторне навчання торгової команди.
• Контроль плиності персоналу, затвердження на посаду торгових представників та мерчендайзерів, а також контроль якісного вводу на посаду.
• Ініціювання, планування та реалізація локальних ПРОМО активностей.
• Розробка мотивації та розрахунок заробітної плати торговому відділу.
• Організація якісної роботи торгового відділу із територією: активна клієнтська база, середній асортимент у ТРТ, результативність відвідувань, пошуку та активації нестандартних каналів збуту.
• Забезпечення досягнення командою показників KPI дистриб'ютора.
• Оцінка результатів роботи торгового відділу.
• Забезпечення цільового використання рекламних матеріалів та торгово рекламного обладнання (покриття, розміщення).
• Аналіз розподілу території СВ і ТП (навантаження) для збільшення ефективності торгової команди. Проведення перемаршрутизації та оптимізації маршрутів.
• Забезпечення високого рівня оборотності коштів дистриб'ютора.
• Контроль та корегування товарних залишків відповідно до поставлених задач.
Територіальний тренінг менеджер
з 06.2019 по 05.2021 (1 рік 11 місяців)
Кондитерська Корпорація ROSHEN, Біла Церква (Харчова промисловість)
Основні обов’язки:
• Проведення аудиторних та польових навчань торгової команди.
• Розробка індивідуальних кейсів та навчальних програм.
• Реалізація системи підвищення кваліфікації торгових представників та супервайзерів.
• Забезпечення кількості кваліфікованого персоналу (по системі кваліфікації).
• Створення та реалізація програми кадрового резерву на посаду супервайзера.
• Проведення загальних зборів торгового відділу.
• Проведення презентації новинок, ПРОМО та проєктів для торгової команди.
• Укомплектування 100% торгової команди.
• Планова заміна співробітників, які не відповідають портрету посади.
• Формування та розміщення оголошення про вакансію (джоб сайти, соц мережі)
• Відбір кандидатів на посаду торгових представників та мерчендайзерів
• Введення/забезпечення коректного введення торгових представників на посаду.
• Вивчення ринку праці та створення альтернативних шляхів підбору персоналу.
• Створення та ведення бази зовнішніх кандидатів на посаду торгового представника.
• Ведення аналітики з плинності персоналу.
• Проведення контроль проміжних результатів, згідно з квартальними цілями компанії.
• Щоквартальне підбиття підсумків супервайзерів з РМ.
• Контроль якості та забезпечення планової кількості результативних польових тренувань командою супервайзерів.
Супервайзер
з 01.2018 по 06.2019 (1 рік 6 місяців)
Кондитерська Корпорація ROSHEN, Біла Церква (Харчова промисловість)
Основні обов’язки:
• Проведення переговорів з клієнтами ТОП-20. Формування та підтримка комунікації.
• Навчання торгових представників на польових тренуваннях та спільних сторчеках.
• Підготовка торгового представника до переговорів щодо встановлення обладнання.
• Планова заміна ТП, які не відповідають портрету та функціональним обов'язкам.
• Підбір кандидатів на посаду торгових представників та мерчендайзерів у свою команду.
• Введення ТП на посаду. Забезпечення інформацією необхідною для вступу на посаду, контроль знань, забезпечення тестування за книгою молодшого торгового агента.
• Розподіл планових показників в середині команди, обґрунтування постановки плану та стратегії їх виконання.
• Контроль за виконанням KPI торгових представників.
• Проведення ранкових зборів з метою фокусування торгових представників на показники КРІ.
• Підведення підсумків роботи на вечірніх зборах з кожним торговим представником.
• Розрахунок заробітної плати торгових представників.
• Підтримання стандарту представленості продукції та середнього асортименту на території.
• Виконання планових показників за кількістю ефективних, результативних польових тренувань та сторчеків.
• Збір інформації з продажу та представленості продукції конкурентів.
• Навчання торгових представників роботи з дебіторською заборгованістю.
• Вплив на оперативне повернення простроченої дебіторської заборгованості.
2008-2012г.г Рівненський інститут слов'янознавства Київського славістичного університету (РІС КСУ)
Спеціальність: Міжнародна інформація
Бізнес тренінг «Організація роботи Супервайзера»
07.2018 (5 днів)
Бізнес тренінг «Переговори на практиці»
02.2019 (5 днів)
Бізнес тренінг «Тренінг Тренерів “ROSHEN”»
07.2019 (5 днів)
• Багатозадачність,
• Управління персоналом
• Самомотивація
• 1С Ведення переговорів
• Розвиток продажів
• Уміння аналізувати
• Водійські права кат. B
• Стратегічне планування
• Управлінські навички
• MS Excel1С:Підприємство,
• Організованість,
• Порядність.
• Українська — вище середнього
• Англійська — початковий
• Російська — Вільно
Водійське посвідчення з 2009 р.
-Безаварійний досвід водіння з 2011 р.
-Володію власним легковим автомобілем BMW 520I бензин.
-Є можливість працювати віддалено та вся необхідна для цього техніка.
-Готовий до відряджень.
-Рекомендації надам на вимогу.
Розширене резюме із досягненнями надам при співбесіді.
Похожие кандидаты
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Киев
Регіональний, територіальний менеджер, керівник відділу продаж
Киев
Директор, начальник отдела продаж, региональный менеджер
35000 грн, Киев, Днепр
,
еще 3 города
Керівник відділу продажів, директор з продажів, комерційний директор
Киев
Керівник відділу продажу, проєкт-менеджер, керуючий, комерційний директор
Киев, Винница
,
еще 5 городов
Руководитель отдела продаж, региональный менеджер, территориальный
35000 грн, Киев