Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 сентября 2023 Файл

Дмитро

Начальник відділу продажу, регіональний менеджер, директор

Возраст:
33 года
Город проживания:
Белая Церковь
Готов работать:
Белая Церковь, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Стасюк Дмитро Олександрович

Дата народження: 26.11.1990 р.
Місце проживання: Біла Церква
Сімейний стан: одружений
Діти: донька (1 рік 9місяців)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи



Освіта :

Додаткова Освіта :

Знання та Навички :

Знання Мов
Керівник відділу збуту
з 03.2023 по 09.2023 ( місяців)
ТОВ «ГАМА БЦ», Біла Церква (Харчова промисловість)
Основні обов’язки:
• Створення нового підрозділу в штатному розписі підприємства, запуск нового направлення (Торгівельні представники)
• Реалізація власного проекту для розширення ринку збуту, та збільшення активної клієнтської бази. • Систематизування всіх процесів підприємства.
• Розподіл планових показників по ТП, телефоністів та організація їх виконання.
• Проведення загальних зборів, презентацій акцій та проектів.
• Проведення польових тренувань та сторчеків.
• Польове та аудиторне навчання торгової команди.
• Контроль плинності персоналу, затвердження на посаду торгових представників, а також контроль якісного вводу на посаду.
• Створення Акцій та ПРОМО для розширення асортименту в роздрібі.
• Розробка мотивації та розрахунок заробітної плати торговому відділу.
• Організація якісної роботи торгового відділу із територією: активна клієнтська база, середній асортимент у ТРТ, результативність відвідувань, пошуку та активації нестандартних каналів збуту.
• Забезпечення досягнення командою показників підприємства.
• Оцінка результатів роботи торгового відділу.
• Забезпечення цільового використання рекламних матеріалів та торгово рекламного обладнання (покриття, розміщення).
• Аналіз розподілу території ТП (навантаження) для збільшення ефективності торгової команди. Проведення перемаршрутизації та оптимізації маршрутів.
Керівник відділу збуту
з 05.2021 по 03.2023 (1 рік 10місяців)
Кондитерська Корпорація ROSHEN, Біла Церква (Харчова промисловість)
Основні обов’язки:
• Проведення річних переговорів та підтримка комунікації з представниками ТОП-клієнтів.
• Реалізація довгострокових проектів ДП "КК "РОШЕН" для розвитку структури збуту на території дистриб'ютора та виконання річного плану продажу.
• Розподіл планових показників по СВ та ТП та організація їх виконання.
• Проведення загальних зборів, презентацій акцій та проектів.
• Проведення польових тренувань та сторчеків.
• Польове та аудиторне навчання торгової команди.
• Контроль плиності персоналу, затвердження на посаду торгових представників та мерчендайзерів, а також контроль якісного вводу на посаду.
• Ініціювання, планування та реалізація локальних ПРОМО активностей.
• Розробка мотивації та розрахунок заробітної плати торговому відділу.
• Організація якісної роботи торгового відділу із територією: активна клієнтська база, середній асортимент у ТРТ, результативність відвідувань, пошуку та активації нестандартних каналів збуту.
• Забезпечення досягнення командою показників KPI дистриб'ютора.
• Оцінка результатів роботи торгового відділу.
• Забезпечення цільового використання рекламних матеріалів та торгово рекламного обладнання (покриття, розміщення).
• Аналіз розподілу території СВ і ТП (навантаження) для збільшення ефективності торгової команди. Проведення перемаршрутизації та оптимізації маршрутів.
• Забезпечення високого рівня оборотності коштів дистриб'ютора.
• Контроль та корегування товарних залишків відповідно до поставлених задач.
Територіальний тренінг менеджер
з 06.2019 по 05.2021 (1 рік 11 місяців)
Кондитерська Корпорація ROSHEN, Біла Церква (Харчова промисловість)
Основні обов’язки:
• Проведення аудиторних та польових навчань торгової команди.
• Розробка індивідуальних кейсів та навчальних програм.
• Реалізація системи підвищення кваліфікації торгових представників та супервайзерів.
• Забезпечення кількості кваліфікованого персоналу (по системі кваліфікації).
• Створення та реалізація програми кадрового резерву на посаду супервайзера.
• Проведення загальних зборів торгового відділу.
• Проведення презентації новинок, ПРОМО та проєктів для торгової команди.
• Укомплектування 100% торгової команди.
• Планова заміна співробітників, які не відповідають портрету посади.
• Формування та розміщення оголошення про вакансію (джоб сайти, соц мережі)
• Відбір кандидатів на посаду торгових представників та мерчендайзерів
• Введення/забезпечення коректного введення торгових представників на посаду.
• Вивчення ринку праці та створення альтернативних шляхів підбору персоналу.
• Створення та ведення бази зовнішніх кандидатів на посаду торгового представника.
• Ведення аналітики з плинності персоналу.
• Проведення контроль проміжних результатів, згідно з квартальними цілями компанії.
• Щоквартальне підбиття підсумків супервайзерів з РМ.
• Контроль якості та забезпечення планової кількості результативних польових тренувань командою супервайзерів.

Супервайзер
з 01.2018 по 06.2019 (1 рік 6 місяців)
Кондитерська Корпорація ROSHEN, Біла Церква (Харчова промисловість)
Основні обов’язки:
• Проведення переговорів з клієнтами ТОП-20. Формування та підтримка комунікації.
• Навчання торгових представників на польових тренуваннях та спільних сторчеках.
• Підготовка торгового представника до переговорів щодо встановлення обладнання.
• Планова заміна ТП, які не відповідають портрету та функціональним обов'язкам.
• Підбір кандидатів на посаду торгових представників та мерчендайзерів у свою команду.
• Введення ТП на посаду. Забезпечення інформацією необхідною для вступу на посаду, контроль знань, забезпечення тестування за книгою молодшого торгового агента.
• Розподіл планових показників в середині команди, обґрунтування постановки плану та стратегії їх виконання.
• Контроль за виконанням KPI торгових представників.
• Проведення ранкових зборів з метою фокусування торгових представників на показники КРІ.
• Підведення підсумків роботи на вечірніх зборах з кожним торговим представником.
• Розрахунок заробітної плати торгових представників.
• Підтримання стандарту представленості продукції та середнього асортименту на території.
• Виконання планових показників за кількістю ефективних, результативних польових тренувань та сторчеків.
• Збір інформації з продажу та представленості продукції конкурентів.
• Навчання торгових представників роботи з дебіторською заборгованістю.
• Вплив на оперативне повернення простроченої дебіторської заборгованості.

2008-2012г.г Рівненський інститут слов'янознавства Київського славістичного університету (РІС КСУ)
Спеціальність: Міжнародна інформація

Бізнес тренінг «Організація роботи Супервайзера»
07.2018 (5 днів)
Бізнес тренінг «Переговори на практиці»
02.2019 (5 днів)
Бізнес тренінг «Тренінг Тренерів “ROSHEN”»
07.2019 (5 днів)

• Багатозадачність,
• Управління персоналом
• Самомотивація
• 1С Ведення переговорів
• Розвиток продажів
• Уміння аналізувати
• Водійські права кат. B
• Стратегічне планування
• Управлінські навички
• MS Excel1С:Підприємство,
• Організованість,
• Порядність.

• Українська — вище середнього
• Англійська — початковий
• Російська — Вільно

Водійське посвідчення з 2009 р.
-Безаварійний досвід водіння з 2011 р.
-Володію власним легковим автомобілем BMW 520I бензин.
-Є можливість працювати віддалено та вся необхідна для цього техніка.
-Готовий до відряджень.
-Рекомендації надам на вимогу.

Розширене резюме із досягненнями надам при співбесіді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: