Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 февраля 2024 Файл

Ольга

Товарознавець, завідувач секції, менеджер, адміністратор, бухгалтер, кадровик

Возраст:
46 лет
Город:
Кропивницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Тищенко Ольга Станиславівна

Дата народження: 27 січня 1978 року, Водолій, 45 років

Інвалідність: ІІІ робоча група інвалідності

Сімейний стан: заміжня

Чоловік: працює

Діти: донька 15.02.2009 г. (відвідує школу)

Мати: пенсіонер

Батько: пенсіонер

Місце проживання: Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, мікрорайон Шкільний

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Электронная почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Бажаний графік роботи: повний робочий день, пн-пт, 8.00-18.00

Ціль: здобуття посади товарознавця, завідувача секції, менеджера, адміністратора, бухгалтера (варіанти)

Очікування із зарплати: від 17 000,00 грн.

Освіта:

1995 - 1997 рр. - «Кіровоградський комерційний технікум»

Факультет «Товарознавство і комерційна діяльність» (стаціонар)

2006 - 2010 рр. - «Полтавський університет споживчої кооперації
України» (ПУСКУ) (філія м. Кропивницький)

Спеціальність - «Товарознавець і комерсант» (заочно)
2023-2024 рр. – закінчила Курси «Бухгалтер з нуля + Податковий облік + 1-С бухгалтерія»

Досвід роботи:

1996 - 2003 рр. - магазин продовольчих товарів АП № 19 «Володарский»

Продавець

2003 – 2005 рр. – приватне підприємництво

2005 - 2010 рр. - магазин продовольчих товарів ТОВ № 19 «Володарский»

Старший продавець (зміна 4 людини, робота в нічні зміни)

Посадові обов'язки:

-Аналіз попиту покупців

-Пошук вигідних постачальників продукції

-Замовлення товару

-Прийом товару

-Зберігання товару

-Підготовка товару до продажу (фасування, тощо)

-Контроль наявності товару (залишки)

-Ціноутворення

-Оприбуткування

-Викладка товару

-Обслуговування покупців

-Повернення товару

-Інвентаризація

-Робота з документами

-Облік надходження та реалізації товару

2010 р. - по теперішній час — Управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради

Бухгалтер І категорії відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров'я Кропивницької міської ради

Посадові обов'язки:

- Забезпечення своєчасного опрацювання рахунків, пов'язаних з господарською діяльністю відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров'я Кропивницької міської ради.
- Готування документів для проведення казначейських операцій, пов’язаних з рухом коштів по особовим рахункам управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради (складання розподілів виділених бюджетних асигнувань).
- Формування витягів, кошторисів та планів використання бюджетних коштів.
- Аналіз та узагальнення заявок на фінансування закладів охорони здоров'я та надання заявок на фінансування до фінансового управління Кропивницької міської ради.
- Формування розподілів на фінансування.
- Готування пропозицій по перерозподілу коштів.
- Складання реєстрів змін до кошторисів та планів використання бюджетних коштів.
- Складання довідок про зміни до кошторисів та планів використання бюджетних коштів.
- Контроль та аналіз фінансування по галузі «Охорона здоров'я».
- Готування даних для складання щоквартальних та річних звітів й оперативних зведених звітів про доходи і витрати бюджетних коштів по галузі.
- Готування щотижневих, щомісячних, щоквартальних та річних звітів по галузі «Охорона здоров'я» міста Кропивницького.
- Взяття участі у складанні проєкту бюджету та бюджетного запиту по галузі «Охорона здоров'я» та по відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров’я Кропивницької міської ради.
- Взяття участі в інвентаризації грошових засобів, розрахунків, основних фондів, товарно-матеріальних цінностей в управлінні охорони здоров’я.
- Здійснення контролю за наявністю і рухом майна, використанням матеріальних ресурсів відділу.
- Готування відповідей на контрольні документи та скарги громадян у межах своєї компетенції.
- Забезпечення узагальнення інформації з питань, що належать до своєї компетенції.
- Взяття участі у тематичних перевірках закладів охорони здоров'я комунальної власності міста з питань, що належать до своєї компетенції.
- Виконання інших доручень керівництва управління охорони здоров’я.
- Виконання обов’язків по веденню кадрового діловодства (накази на прийом та звільнення працівника, відпустки), ведення обліку робочого часу працівників відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров’я Кропивницької міської ради.

Професійні здібності:
-Вміння працювати на результат
-Швидке навчання
-Орієнтування у великому асортименті товару
-Перевага командної роботи
-Знання техніки продажу
-Консультація та надання покупцям інформації про умови продажу та асортимент товару
-Контроль та оформлення документів
-Контроль відвантаження та доставки товару
-Знання ПК : Word, Excel, Інтернет, АС-Фінплан, 1-С.

Знання мов :

Українська - рідна, англійська – нижче середнього.

Особисті якості :

Контактна, відповідальне ставлення до роботи, цілеспрямована, енергійна, чітке виконання поставленого завдання, дружелюбна, товариська, тактовна, уважна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: