Ольга
Товарознавець, завідувач секції, менеджер, адміністратор, бухгалтер, кадровик
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Кропивницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10043465
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 27 січня 1978 року, Водолій, 45 років
Інвалідність: ІІІ робоча група інвалідності
Сімейний стан: заміжня
Чоловік: працює
Діти: донька 15.02.2009 г. (відвідує школу)
Мати: пенсіонер
Батько: пенсіонер
Місце проживання: Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, мікрорайон Шкільний
Телефон: [
Электронная почта: [
Бажаний графік роботи: повний робочий день, пн-пт, 8.00-18.00
Ціль: здобуття посади товарознавця, завідувача секції, менеджера, адміністратора, бухгалтера (варіанти)
Очікування із зарплати: від 17 000,00 грн.
Освіта:
1995 - 1997 рр. - «Кіровоградський комерційний технікум»
Факультет «Товарознавство і комерційна діяльність» (стаціонар)
2006 - 2010 рр. - «Полтавський університет споживчої кооперації
України» (ПУСКУ) (філія м. Кропивницький)
Спеціальність - «Товарознавець і комерсант» (заочно)
2023-2024 рр. – закінчила Курси «Бухгалтер з нуля + Податковий облік + 1-С бухгалтерія»
Досвід роботи:
1996 - 2003 рр. - магазин продовольчих товарів АП № 19 «Володарский»
Продавець
2003 – 2005 рр. – приватне підприємництво
2005 - 2010 рр. - магазин продовольчих товарів ТОВ № 19 «Володарский»
Старший продавець (зміна 4 людини, робота в нічні зміни)
Посадові обов'язки:
-Аналіз попиту покупців
-Пошук вигідних постачальників продукції
-Замовлення товару
-Прийом товару
-Зберігання товару
-Підготовка товару до продажу (фасування, тощо)
-Контроль наявності товару (залишки)
-Ціноутворення
-Оприбуткування
-Викладка товару
-Обслуговування покупців
-Повернення товару
-Інвентаризація
-Робота з документами
-Облік надходження та реалізації товару
2010 р. - по теперішній час — Управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради
Бухгалтер І категорії відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров'я Кропивницької міської ради
Посадові обов'язки:
- Забезпечення своєчасного опрацювання рахунків, пов'язаних з господарською діяльністю відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров'я Кропивницької міської ради.
- Готування документів для проведення казначейських операцій, пов’язаних з рухом коштів по особовим рахункам управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради (складання розподілів виділених бюджетних асигнувань).
- Формування витягів, кошторисів та планів використання бюджетних коштів.
- Аналіз та узагальнення заявок на фінансування закладів охорони здоров'я та надання заявок на фінансування до фінансового управління Кропивницької міської ради.
- Формування розподілів на фінансування.
- Готування пропозицій по перерозподілу коштів.
- Складання реєстрів змін до кошторисів та планів використання бюджетних коштів.
- Складання довідок про зміни до кошторисів та планів використання бюджетних коштів.
- Контроль та аналіз фінансування по галузі «Охорона здоров'я».
- Готування даних для складання щоквартальних та річних звітів й оперативних зведених звітів про доходи і витрати бюджетних коштів по галузі.
- Готування щотижневих, щомісячних, щоквартальних та річних звітів по галузі «Охорона здоров'я» міста Кропивницького.
- Взяття участі у складанні проєкту бюджету та бюджетного запиту по галузі «Охорона здоров'я» та по відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров’я Кропивницької міської ради.
- Взяття участі в інвентаризації грошових засобів, розрахунків, основних фондів, товарно-матеріальних цінностей в управлінні охорони здоров’я.
- Здійснення контролю за наявністю і рухом майна, використанням матеріальних ресурсів відділу.
- Готування відповідей на контрольні документи та скарги громадян у межах своєї компетенції.
- Забезпечення узагальнення інформації з питань, що належать до своєї компетенції.
- Взяття участі у тематичних перевірках закладів охорони здоров'я комунальної власності міста з питань, що належать до своєї компетенції.
- Виконання інших доручень керівництва управління охорони здоров’я.
- Виконання обов’язків по веденню кадрового діловодства (накази на прийом та звільнення працівника, відпустки), ведення обліку робочого часу працівників відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров’я Кропивницької міської ради.
Професійні здібності:
-Вміння працювати на результат
-Швидке навчання
-Орієнтування у великому асортименті товару
-Перевага командної роботи
-Знання техніки продажу
-Консультація та надання покупцям інформації про умови продажу та асортимент товару
-Контроль та оформлення документів
-Контроль відвантаження та доставки товару
-Знання ПК : Word, Excel, Інтернет, АС-Фінплан, 1-С.
Знання мов :
Українська - рідна, англійська – нижче середнього.
Особисті якості :
Контактна, відповідальне ставлення до роботи, цілеспрямована, енергійна, чітке виконання поставленого завдання, дружелюбна, товариська, тактовна, уважна.
Похожие кандидаты
Менеджер з продажу, інспектор з кадрів, діловод, адміністратор
Кропивницкий
Директор, категорійний менеджер, bayer, brand manager, retail director
50000 грн, Кропивницкий, Киев
Завідувач складу, менеджер
22000 грн, Кропивницкий
Маркетолог, менеджер по закупкам, администратор
36000 грн, Кропивницкий, Удаленно
Економіст, адміністратор, менеджер
15000 грн, Кропивницкий