Ольга
Товарознавець, завідувач секції, менеджер, адміністратор, бухгалтер, кадровик
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Кропивницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10043465
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 27 січня 1978 року, Водолій, 45 років
Інвалідність: ІІІ робоча група інвалідності
Сімейний стан: заміжня
Чоловік: працює
Діти: донька 15.02.2009 г. (відвідує школу)
Мати: пенсіонер
Батько: пенсіонер
Місце проживання: Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, мікрорайон Шкільний
Телефон: [
Электронная почта: [
Бажаний графік роботи: повний робочий день, пн-пт, 8.00-18.00
Ціль: здобуття посади товарознавця, завідувача секції, менеджера, адміністратора, бухгалтера (варіанти)
Очікування із зарплати: від 17 000,00 грн.
Освіта:
1995 - 1997 рр. - «Кіровоградський комерційний технікум»
Факультет «Товарознавство і комерційна діяльність» (стаціонар)
2006 - 2010 рр. - «Полтавський університет споживчої кооперації
України» (ПУСКУ) (філія м. Кропивницький)
Спеціальність - «Товарознавець і комерсант» (заочно)
2023-2024 рр. – закінчила Курси «Бухгалтер з нуля + Податковий облік + 1-С бухгалтерія»
Досвід роботи:
1996 - 2003 рр. - магазин продовольчих товарів АП № 19 «Володарский»
Продавець
2003 – 2005 рр. – приватне підприємництво
2005 - 2010 рр. - магазин продовольчих товарів ТОВ № 19 «Володарский»
Старший продавець (зміна 4 людини, робота в нічні зміни)
Посадові обов'язки:
-Аналіз попиту покупців
-Пошук вигідних постачальників продукції
-Замовлення товару
-Прийом товару
-Зберігання товару
-Підготовка товару до продажу (фасування, тощо)
-Контроль наявності товару (залишки)
-Ціноутворення
-Оприбуткування
-Викладка товару
-Обслуговування покупців
-Повернення товару
-Інвентаризація
-Робота з документами
-Облік надходження та реалізації товару
2010 р. - по теперішній час — Управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради
Бухгалтер І категорії відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров'я Кропивницької міської ради
Посадові обов'язки:
- Забезпечення своєчасного опрацювання рахунків, пов'язаних з господарською діяльністю відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров'я Кропивницької міської ради.
- Готування документів для проведення казначейських операцій, пов’язаних з рухом коштів по особовим рахункам управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради (складання розподілів виділених бюджетних асигнувань).
- Формування витягів, кошторисів та планів використання бюджетних коштів.
- Аналіз та узагальнення заявок на фінансування закладів охорони здоров'я та надання заявок на фінансування до фінансового управління Кропивницької міської ради.
- Формування розподілів на фінансування.
- Готування пропозицій по перерозподілу коштів.
- Складання реєстрів змін до кошторисів та планів використання бюджетних коштів.
- Складання довідок про зміни до кошторисів та планів використання бюджетних коштів.
- Контроль та аналіз фінансування по галузі «Охорона здоров'я».
- Готування даних для складання щоквартальних та річних звітів й оперативних зведених звітів про доходи і витрати бюджетних коштів по галузі.
- Готування щотижневих, щомісячних, щоквартальних та річних звітів по галузі «Охорона здоров'я» міста Кропивницького.
- Взяття участі у складанні проєкту бюджету та бюджетного запиту по галузі «Охорона здоров'я» та по відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров’я Кропивницької міської ради.
- Взяття участі в інвентаризації грошових засобів, розрахунків, основних фондів, товарно-матеріальних цінностей в управлінні охорони здоров’я.
- Здійснення контролю за наявністю і рухом майна, використанням матеріальних ресурсів відділу.
- Готування відповідей на контрольні документи та скарги громадян у межах своєї компетенції.
- Забезпечення узагальнення інформації з питань, що належать до своєї компетенції.
- Взяття участі у тематичних перевірках закладів охорони здоров'я комунальної власності міста з питань, що належать до своєї компетенції.
- Виконання інших доручень керівництва управління охорони здоров’я.
- Виконання обов’язків по веденню кадрового діловодства (накази на прийом та звільнення працівника, відпустки), ведення обліку робочого часу працівників відділу діловодства, інформаційно-технічного забезпечення та статистичного обліку при управлінні охорони здоров’я Кропивницької міської ради.
Професійні здібності:
-Вміння працювати на результат
-Швидке навчання
-Орієнтування у великому асортименті товару
-Перевага командної роботи
-Знання техніки продажу
-Консультація та надання покупцям інформації про умови продажу та асортимент товару
-Контроль та оформлення документів
-Контроль відвантаження та доставки товару
-Знання ПК : Word, Excel, Інтернет, АС-Фінплан, 1-С.
Знання мов :
Українська - рідна, англійська – нижче середнього.
Особисті якості :
Контактна, відповідальне ставлення до роботи, цілеспрямована, енергійна, чітке виконання поставленого завдання, дружелюбна, товариська, тактовна, уважна.
Схожі кандидати
Менеджер з продажу, інспектор з кадрів, діловод, адміністратор
Кропивницький
Маркетолог, менеджер по закупкам, администратор
36000 грн, Кропивницький, Дистанційно
Оператор ПК, direct-менеджер, content manager
Кропивницький
Аккаунт-менеджер, project manager, интернет-маркетолог
Кропивницький, Дніпро
,
ще 8 міст
Оператор ПК, адміністратор, продавець-консультант, менеджер з продажу
Кропивницький