Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2024 Файл

Вікторія

Фінансист

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гайова Вікторія Володимирівна
Дані про себе
• 16.11.1983г.
• Заміжня, двоє дітей

Ціль
Фінансист, фінансовий менеджер, економіст
Освіта
2001-2006гг – Національний авіаційний університет, м. Київ
• Факультет: Економіки підприємства
• Спеціальність: Економіки підприємства
Диплом специаліста.
Спеціальність: экономіка і підприємство

Водійські права категорії «В», стаж водіння 11 років

Досвід роботи
• квітень 2015 – травень 2018 - ТОВ «Медіа трейдинг» на посаді замісник керівника планово-економічного відділу, провідний економіст. Головні задачі - управлінський облік; супровід і контроль діяльності регіональних представництв компанії; операційні платежі (виписка коштів, списання); розподіл витрат; виплата ЗП; контроль звірок дебетової і кредитової заборгованості, платежі постачальникам; підготовка документів для офіційної покупки іноземної валюти; планування бюджету продажів, доходів, витрат і рух грошових засобів; розрахунок фінансових результатів і підготовка звітності для керівника компанії.

• жовтень 2013 – березень 2015 - «ЮГ-Контракт» на посаді спеціаліст з обліку. Головні задачі - перевірка звітності сторонніх перевізників; проведення транспортних заявок по доставкам на власному авто, пасажирським перевезенням, авто компанії та найманому транспорті, відображення доходів і витрат транспортного відділу; звірка з постачальниками палива; компенсація співробітникам транспортних затрат (власний, громадський транспорт); проведення маршрутних відправок за послугами сторонніх організацій; нарахування послуг сервісних регіональних партнерів, проведення взаєморозрахунків, контроль дебіторської заборгованості; виписка, списання, контроль підзвітних коштів і відображення безготівкових передоплат постачальникам; відображення операцій по кітуванню/розкитуванню товарів по акціям бренд-менеджерів;

• березень 2010 – травень 2012 – ТОВ «Медіа трейдинг» на посаді спеціаліст обліку. Головні направлення діяльності - контроль і ведення дев’яти регіонально-торгових представництв (РТП), а саме контроль і проведення взаєморозрахунків, рух грошових коштів, інвестицій; розподілення і проведення витрат; контроль відображення господарських операцій в 1С8; щомісячна перевірка і проведення фінансових результатів РТП, згортання сальдо; розрахунок і проведення штрафів/бонусів по не(пере) вкладенням; методологічна постановка задач і контроль доробок 1С8, разробка і контроль застосування методологічних інструкцій; інвентаризація і аудит РТП.
Щомісячний контроль за своєчасним та коректним проведенням звірок з клієнтами і постачальниками.
Ведення підзвітних осіб – видача грошових засобів, списання на витрати.
Складання щоденних та щомісячних звітів про стан компанії – продажі, витрати, доходи, фінансовий результат.

• лютий 2007 – лютий 2010 – ГК «Фокстрот», Управління корпоративного обліку, на посаді фахівець обліку. Ведення підзвітних осіб: видача грошових засобів, списання, списання відряджень, витрат на обслуговування. Розподіл і виставлення витрат Керуючої компанії через інформаційну систему на проекти холдингу. Адміністративно-господарський департамент: розподіл витрат по канцелярським і господарським товарам, оренда господарського обладнання. Розподіл та передача компаніям холдингу витрат по комунальним платежам, по відеоспостереженню та сигналізації, PR послугам. Облік основних засобів 7 департаментів: видача, постановка на облік, модернизація, списання, продаж, нарахування амортизації, проведення інвентаризації. Складання щомісячних звітів про виконану роботу керівнику управління.

• травень 2006 – лютий 2007 – економіст концерну «Макротех». Формування рахунків клієнтам, звірка. Оплата рахунків по комунальним послугам та іншим витратам компанії. Підготовка документації до прийняття участі в тендерах. Підготовка щоденних та щомісячних звітів.
• березень 2006г – проходження практики на КП «ДЕУ Оболонського р-ну м. Києва» на посаді помічника начальника з економіки.
• 2003-2004гг. – промоутер, соціальні опитування.

Знання мов
ПК
Українська, російська, англійська (базовий, бажання вдосконалити), польська (початковий рівень)
ПК – впевнений користувач, пакет MS Office, Internet Explorer, MS Outlook, Клиент банк, 1:С Підприємство, інформаційна система на базі Oracle, вміння користуватися офісною технікою.
Особисті якості
Бажання працювати, здатність швидко навчатися і адаптуватися до нових обов’язків, досвід праці з великими об’ємами інформації, відповідальність, ініціативність, старанність, активність, комунікабельність, пунктуальність, оптимізм і життєрадісність.
Інтереси та захлпдення
Музика, книги, подорожі, спорт

Доп інфо
Перевага віддаленій роботі, оплата від 30т.грн

Похожие кандидаты

Фінансист
Удаленно

Financial analyst, manager
60000 грн, Удаленно

Фінансовий аналітик
40000 грн, Удаленно, Киев, Львов

Фінансовий менеджер, економіст
Удаленно, Киев

Головний бухгалтер (єдиний), Financial Manager
45000 грн, Удаленно, Киев, Другие страны

Фінансовий менеджер
Удаленно

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: