Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2024 PRO

Олексій

Фінансовий менеджер, економіст

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
51 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний економіст

с 10.2023 по 03.2024 (5 месяцев)
ТОВ Стан Комплект, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- підготовка та формування управлінських звітів компанії;
- участь у розробці та затвердженні основних економічних показників роботи компанії;
- участь у розрахунках показників ефективності інвестиційних проектів;
- розрахунок планової рентабельності угод на реалізацію товарів та послуг;
- консолідація, формування та узгодження Бюджету компанії;
- контроль виконання планових показників ЦФВ;
- інші поточні задачі керівника підприємства.

Начальник планово-економічного відділу

с 07.2018 по наст. время (5 лет 10 месяцев)
ТОВ "Унітех-Сервіс", Київ (Будівництво, експлуатація, проектування)

- управління планово - економічним відділом;
- аналіз основних показників діяльності підприємства;
- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;
- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;
- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;
- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;
- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;
- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;
- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;
- участь у впровадженні 1С 8.3.

Начальник відділу збуту

с 02.2016 по 08.2017 (1 год 6 месяцев)
ДП "Чайка", Київ (вирощування, виробництво, переробка та реалізація с/г продукції, продуктів харчування)

- управління відділом, вирішення поточних питань;
- участь у стратегічному плануванні в частині виробництва та реалізації власної продукції компанії;
- аналіз основних показників результатів роботи каналів збуту та, у випадку їх суттєвого відхилення від планових, вживання заходів для приведення їх у відповідність до планових;
- визначення та постановка задач менеджерам відділу та контроль їх виконання;
- координація та узгодження дій, сприяння у вирішенні складних питань, котрі виникають на шляху товарів від виробництва до споживача;
- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами компанії пов'язаних з реалізацією продукції;
- налагодження та підтримка взаємодії з суміжними підрозділами компанії;
- оперативна робота з клієнтами компанії категорії «А»
- налагодження та підтримка відносин з партнерами або органами, що сприяють ефективній роботі відділу;
- визначення інструментарію та подання пропозицій керівництву для забезпечення ним співробітників відділу для можливості виконання своїх обов'язків;
- подання звітності керівництву за встановленим в компанії внутрішнім регламентом.

Економіст з фінансової роботи та аналізу господарської діяльності (Контролер)

с 03.2012 по 01.2014 (1 год 10 месяцев)
ТОВ "Агроскоп-Україна", Київ (Дистрибуція засобів захисту рослин та насіння с/г культур)

- аналіз основних показників діяльності підприємства;
- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;
- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;
- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;
- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;
- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;
- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;
- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;

Менеджер проекту

с 07.2009 по 12.2010 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "Беніш Джі Пі еС Україна", Київ (надання послуг в області моніторингу руху транспорту, протиугінних систем за допомогою GPS-технологій)

- активна работа по підвищенню рівня продаж та установок систем;
- аналіз можливих ризиків та оцінка успішності проектів;
- економічне обгрунтування проекту;
- координація роботи менеджерів та взаємодія всіх учасників проекту;
- планування ресурсів, необхідних для досягнення цілей проектів;
- проведення переговорів, підписання договорів з постачальниками;
- подготовка звітів та рекомендацій з подальшого розвитку компанії;
- моніторинг діяльності конкурентів;
- проведення переговорів, встановлення та розвиток ділових відносин з клієнтами, проведення презентацій, надання повної інформації про продукти;
- оформлення необхідної документації по угодам;
- контроль дебіторської заборгованості;
- участь у прийняті тактичних та стратегічних рішень роботи компанії.

Фінансовий управляючий

с 09.2008 по 03.2009 (6 месяцев)
ТОВ "Поліграфспектр", Київ (Імпорт, гуртово-роздрібна торгівля матеріалами та обладнанням для поліграфії)

- аналіз системи економічних показників роботи підприємства (філіалів), визначення шляхів підвищення їх ефективності;
- організація управлінського та бухгалтерського обліку;
- організація, контроль і аналіз фінансової звітності підрозділів підприємства;
- консолідація та надання звітів в центральний офіс;
- розподіл та контроль грошових засобів на підзвітній території;
- бюджетування та податкове планування;
- робота з ДЗ;
- оперативне управління підприємством та його ресурсами;
- взаємодія з фінансовими структурами для отримання кредитних ресурсів;
- оптимізація організаційної структури;
- розподіл обов'язків персоналу;
- упорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;
- прийняття рішень організаційного характеру;
- налагодження відносин з клієнтами та партнерами компанії.

Фінансовий менеджер

с 09.2005 по 05.2008 (2 года 8 месяцев)
ТОВ "Аттіс", Київ (Імпорт, гуртово- роздрібна торгівля побутовою технікою)

- участь в стратегічному плануванні діяльності компанії;
- аналіз системи економічних показників роботи підприємства, визначення шляхів підвищення їх ефективності;
- впровадження та організація управлінського обліку в 1С УТП;
- бюджетування та податкове планування;
- взаємодія з фінансовими установами для залучення кредитних ресурсів;
- оптимізація ОСУ;
- впорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;
- проведення переговорів з контрагентами підприємства;
- організація та участь у виставках, семінарах і т.і..;
- ЗЕД.

Заступник директора

с 06.2004 по 08.2005 (1 год 2 месяца)
ТОВ "Кефей", Вінниця (Дистрибуція побутової техніки)

- активна, безпосередня участь у створенні підприємства (з «0»);
- створення ОСУ;
- оперативне управління;
- впровадження управлінського обліку;
- підбір, навчання персоналу;
- налагодження комунікацій всередині підприємства та документообіг;
- управління грошовими засобами;
- проведення переговорів з клієнтами, постачальниками, складання та підписання угод;
- ЗЕД.

Менеджер відділу ЗЕД

с 04.2002 по 08.2005 (3 года 4 месяца)
ТОВ "Версія", Вінниця (Імпорт, гуртово-роздрібна торгівля побутової техніки)

- визначення та забезпечення компанії поточними товарними запасами;
- аналіз та прогнозування продажів, кон'юнктури ринку;
- контроль планування закупок;
- пошук та вивчення нових видів продукції вивід їх на ринок України;
- організація проведення виставок та презентацій, семінарів;
- проведення перемовин з партнерами;
- тісна взаємодія з відділом логістики та іншими структурними відділами підприємства.

Образование

Вінницький інститут регірнальної економіки та управління

Менеджмент організації, Вінниця
Высшее, с 1996 по 2001 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Університет економіки та права КРОК

2013/14, 3 місяці

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: