Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 февраля 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10046467

Фінансовий директор

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 4 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ м.Київ

тел. (моб.) [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Васильєва Галина Миколаївна
Ціль:
отримання матеріальної винагороди згідно виконуваних послуг шляхом вдосконалення фінансового, податкового та управлінського обліків на підприємсві згідно законодавства України та міжнародних актів.

Особисті дані:
Дата народження: 17.12.1986г.
Сімейний стан: неодружена, дитина (14 років)

Освіта:

01.09.2005р.-30.06.2007р.
Державна академія статистики, обліку та аудиту Держкомстату України Дніпропетровська філія. Спеціальність «Облік та аудит»

2009р.
IPFM ( МСФО, Фінансовий менеджмент)

01.09.2010р.-30.06.2013
Дніпропетровський Університет економіки та права за спеціальністю «Облік та аудит» Магістр

26.10.2016-28.10.2016
Підвищення кваліфікації для головних бухгалтерів фінансових компаній у Приватному акціонерному товаристві "Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації"

15.11.2016-
18.11.2016
Навчання за освітньою програмою "Фінансовий моніторинг у сфері ринків фінансових послуг" та складання іспиту, яке проводив НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖФІНМОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ
2017р
пройшла навчання та стажування за програмою Арбітражних керуючих
2018р
пройшла навчання за програмою АССА ДіпІФР

16.06.2020
-19.06.2020
Підвищення кваліфікації для головних бухгалтерів фінансових компаній у Приватному акціонерному товаристві "Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації"

26.08.2020-
29.08.2020
Навчання за освітньою програмою "Фінансовий моніторинг у сфері ринків фінансових послуг" та складання іспиту, яке проводив НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖФІНМОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ

Досвід роботи 16 років (з 2004р.):

04.02.2021-
18.03.2021

06.10.2020-
12.11.2020

16.03.2020-
05.10.2020

12.12.2019-
10.03.2020

26.02.2019 – 12.06.2019
ТОВ «Бехівський гранітний кар’єр» головний бухгалтер
(ВИРОБНИЦТВО ТА ПРОДАЖ ЩЕБЕНЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ)
-виведення товариства із збиткового за рахунок відображення відповідних коригувань щодо збільшення фінансового результату за попередні періоди
-Формування та подання звітів до ДФСУ за МСФЗ,
Керівництву
-відшкодування ПДВ, організація звітів з видобування ресурсів
- Аналіз та аудит за процедурами аудиту компанії щодо основних техніко-економічними показників;
-контроль й керівництво бухгалтерією з використанням нового функціоналу відділу;
-супровід зовнішнього аудиту, коригування трансформації 2020
-облік основних фондів, коригування капіталізації та витрат попередніх періодів
-контроль проведення інвентаризації активів та зобов’язань
-структурування обліку бізнесу
-розрахунок дисконтування кредиторської та дебіторської заборгованостей на звітну дату балансу та коригування подібного обліку ФІ попередніх періодів;
-облік актуарних розрахунків, забезпечень та резервів

ТОВ «ФК ФІНЛАЙН» головний бухгалтер
(ФАКТОРИНГ; ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ)
-Формування та подання звітів до ДФСУ за МСФЗ, НБУ, керівництву
- Аналіз та аудит за процедурами аудиту фінансової компанії за основними техніко-економічними показниками;
-контроль та перевірка обліку синтетичних й аналітичних рахунків
-Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків
-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, ДДС
-створення ІТ системи нарахування й обліку заборгованостей за наданими послугами та отриманими ЗЕД позиками та гривні, що обліковуються за справедливою та амортизованою вартістю
-організація автоматизації облікової реєструючої системи, 1BAF, облік фінансовий та податковий в .xls
-впровадження індивідуальних консультацій до НБУ стосовно виконання норм чинного законодавства
-розрахунок дисконтування кредиторської та дебіторської заборгованостей на звітну дату балансу та коригування попередніх періодів;

ТОВ «ФК ГЕЛЕКСІ» головний бухгалтер
(мікрокредитування фізичних осіб)
-Формування та подання звітів до ДФСУ за МСФЗ, ДСФМУ, НБУ, керівництву
- Аналіз та аудит за процедурами аудиту фінансової компанії за основними техніко-економічними показниками;
-контроль та перевірка обліку синтетичних й аналітичних рахунків
- Індивідуальне навчання групи осіб за Програмою фінансового моніторингу та проведення фінансового моніторингу
-Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків
-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ
-Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше
-перевірка ІТ системи нарахування й обліку заборгованостей за наданими послугами та отриманими ЗЕД позиками
-контроль роботи відділу бухгалтерії
-ведення внутрішнього аудиту
-організація автоматизації облікової реєструючої системи, 1BAF

ТОВ «АФ Аксьонова та партнери» провідний асистент аудитора
(аудит зовнішній та внутрішній)
-Формування та подання звітів до аудитора АФ стосовно проведених процедур аудиту
- Аналіз та аудит за процедурами аудиту діяльності фармацевтичних та експортно-імпортних підприємств, фінансових компаній за основними техніко-економічними показниками;
-Аналіз та аудит за процедурами аудиту діяльності фармацевтичних та експортно-імпортних підприємств, фінансових компаній на відповідність госп.операцій чинному законодавству
-аудит та аналіз внесків сегментів товариств в його господарську діяльність.

ТОВ «Прома Плюс» Головний бухгалтер

(ОПТОВА ТОРГІВЛЯ; СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ)

-Організація впровадження системи бюджетування та контролю операційних витрат.

- Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше.

- Підготовка та проведення презентацій щодо організації та контролю над виконанням фінансових планів і бюджетів.

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та контроль щодо відображення фінансово-господарської діяльності підприємства на відповідних рахунках та регістрах бухгалтерського, фінансового та управлінського обліків.

- Формування та подання звітів до ДФС, фондів соціального страхування, статистики як за ПСБО,

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками, аналіз внесків сегментів підприємства в його господарську діяльність.

- Контроль та організація ЗЕД-операцій, організація обліку курсових різниць.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.
-Аналіз договірних відносин з покупцями та постачальниками, впровадження та контроль системи АВС-аналізу.

-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ.

-Контроль обліку Основних Фондів та нематеріальних активів. Облік ліщингових операцій
-облік резервів та забезпечень, валютних позик

02.08.2018 – 20.10.2018
ТОВ ФК «Довіра та гарантія» та ТОВ ФК «ПОЗИКА» Головний бухгалтер
Відповідальний співробітник з фінансового моніторингу

(ФАКТОРИНГ; ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ)

-Індивідуальне навчання групи осіб за Програмою фінансового моніторингу

-консультування щодо ведення операцій фінансового, податкового та управлінського обліків

-Організація впровадження системи бюджетування та контролю операційних витрат.

- Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше.

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та контроль щодо відображення фінансово-господарської діяльності підприємства на відповідних рахунках та регістрах бухгалтерського, фінансового та управлінського обліків.

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і з маневрування грошовими потоками підприємтва з урахуванням загалом стратегічної мети такого товариства та відповідних бюджетів.

- Формування та подання звітів до ДФС, Нацкомфінпослуг, фондів соціального страхування, статистики як за ПСБО, так і за МСФО.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками, аналіз внесків сегментів підприємства в його господарську діяльність.

- Контроль та організація ЗЕД-операцій, організація обліку курсових різниць.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.
-Аналіз договірних відносин з покупцями та постачальниками, впровадження та контроль системи АВС-аналізу.

-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ.

-Контроль обліку Основних Фондів та нематеріальних активів. Облік ліщингових операцій

16.09.2016 – 13.09.2018
ТОВ ФК «ДНІПРОФІНАНСГРУП», Головний бухгалтер
Відповідальний співробітник з фінансового моніторингу

(ФАКТОРИНГ; ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ)

-Індивідуальне навчання групи осіб за Програмою фінансового моніторингу

-консультування щодо ведення операцій фінансового, податкового та управлінського обліків

-Організація впровадження системи бюджетування та контролю операційних витрат.

- Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше.

- Підготовка та проведення презентацій щодо організації та контролю над виконанням фінансових планів і бюджетів.

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та контроль щодо відображення фінансово-господарської діяльності підприємства на відповідних рахунках та регістрах бухгалтерського, фінансового та управлінського обліків.

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і з маневрування грошовими потоками підприємтва з урахуванням загалом стратегічної мети такого товариства та відповідних бюджетів.

- Формування та подання звітів до ДФС, Нацкомфінпослуг, фондів соціального страхування, статистики як за ПСБО, так і за МСФО.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками, аналіз внесків сегментів підприємства в його господарську діяльність.

- Контроль та організація ЗЕД-операцій, організація обліку курсових різниць.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.
-Аналіз договірних відносин з покупцями та постачальниками, впровадження та контроль системи АВС-аналізу.

-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ.

-Контроль обліку Основних Фондів та нематеріальних активів. Облік ліщингових операцій

04.12.2012 – 13.02.2015
ТОВ «ТБ «НОВІС», Головний бухгалтер

(виробництво та оптова торгівля пакувальними матеріалами із поліетилену та поліпропілену )

-Організація впровадження системи бюджетування та контролю операційних витрат.

- Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше.

- Підготовка та проведення презентацій щодо організації та контролю над виконанням фінансових планів і бюджетів.

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та контроль щодо відображення фінансово-господарської діяльності підприємства на відповідних рахунках та регістрах бухгалтерського, фінансового та управлінського обліків.

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і з маневрування грошовими потоками підприємтва з урахуванням загалом стратегічної мети такого товариства та відповідних бюджетів.

- Формування та подання звітів до ДПІ, фондів соціального страхування, статистики як за ПСБО, так і за МСФО.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками, аналіз внесків сегментів підприємства в його господарську діяльність.

- Контроль та організація ЗЕД-операцій, організація обліку курсових різниць.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.
-Аналіз договірних відносин з покупцями та постачальниками, впровадження та контроль системи АВС-аналізу.

-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ.

- Облік Основних Фондів та нематеріальних активів. Облік лізингових операцій
-облік та нарахування дисконтування кредиторської та дебіторської заборгованостей на звітну дату балансу;
-облік резервів та забезпечень; створення НМА за 16 IFRS

-Калькулювання витрат за позамовним методом виробництва.

- Контроль відстеження наявності первинної документації.

01.03.2011 – 09.11.2012
ПП «ДСЗ», Головний бухгалтер

(виробництво та оптова торгівля засобами індивідуального захисту )

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та обробка первинної документації.

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і планування грошових потоків до бюджету та фондів.

- Формування та подання звітів до ДПІ, фондів соціального страхування, статистики, формування Балансу підприємства за ПСБО.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками.

- Внутрішній аудит підприємства.

- ІНВЕНТАРІЗАЦІЯ дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.

- Розрахунки з підзвітними особами.

- Облік Основних Фондів та нематеріальних активів (Контроль введення в експлуатацію, нарахування амортитзаційних відрахуваннь, переоцінка, ліквідація).

06.06.2008 – 25.10.2010.
ФОП Самойлик О.В., ФОП Кравченко А.А. (СТО), Головний бухгалтер (за сумісництвом)

(станція технічного обслуговування автомобілів)

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та обробка первинної документації,

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і планування грошових потоків до бюджету та фондів.

- Формування та подання звітів до ДПІ, фондів соціального страхування, статистики.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками.

- Внутрішній аудит підприємства.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.

- Розрахунки з підзвітними особами.

- Облік Основних Фондів та нематеріальних активів.

01.06.2005 – 06.08.2007.
ТОВ фірма «Мушкетер», Провідний бухгалтер

(виробництво морозива, виробництво кондитерських виробів та напівфабрикатів)

- складання та подання звітів до ДПІ, фондів соціального страхування, відділу статистики.

- нарахування та виплата заробітної плати (900 чол.).

- Кассова дисципліна, ведення КУРО та перевірка звітів РКО.

- Інвентарізація розрахунків з бюджетом, грошових коштів.

- Розрахунки з підзвітними особами.
- Облік факторингових операцій.
- Проведення та обробка документації із ЗЕД-розрахунків.

05.07.2004 – 31.03.2005.
ТОВ «СХП «ФЕРМЕР», бухгалтер

(сільськогосподарське виробництво)

- Нарахування та виплата заробітної плати (400 чол.).

- Розрахунки з орендодавцями пайових ділянок землі( 570 орендодавців)

- Формування та подання необхідним органам (ДПІ,ФСС, ПФУ, статистика праці) звітів стосовно нарахування та перерахування заробітної плати, використання дизельного палива, експлуатації основних засобів.

- Розрахунки з підзвітними особами.

Загальна інформація:
Володію українською, російською, англійською та трохи французькою мовами.

Додаткова інформація:

Маю загран.паспорт та водійське посвідчення катергорії «В»

Навики роботи з комп’ютером та програмним забезпеченням:
досконале знання 1С -7.7 Бухгалтерський облік в Україні , програм 1С Бухгалтерія 8.2,8.3, 1С УНФ8, 1С 8: УТП, 1С 8: УПП, 1С Підприємство,1BAF, 1-корп досвідчений користувач Windows, Microsoft Word, MS Excel, MS Access, Photoshop, Outlook, Internet, знання клієнт-банків, Медок, Ліга-Закон, html, Bitrix, terasoft
Є навики програмування та наладки системи 1-С 7.7., 8.2, 8.3.

Особисті та ділові якості:
Компетентність, комунікабельність, пунктуальність, старанність, вміння переконувати, завжди доводжу почату справу до кінця.

Захоплення:
Танці; катання на ковзанках, туризм, плавання, в’язання, вишивання, малювання; дизайн та пошиття жіночого одягу

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: