Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 июня 2024 Файл

Віталіна

Менеджер по роботі з клієнтами

Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Андрющенко Віталіна
Анатоліївна
м. Київ, вул. Левітана, 3
моб: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Дата народження 28.08.1983 р.
Листопад 2008 – по вересень 2013:
Начальник відділу обслуговування клієнтів (в підпорядкуванні 18
підлеглих) – кур’єрська служба «Поні Експрес»
- Забезпечувала організацію роботи відділу обслуговування клієнтів
- Відповідала за забезпечення довгострокових стосунків з VIP – клієнтами
- Контролювала якісне виконання замовлень
- Забезпечувала збір та аналіз статистичних даних по роботі відділу
- Ведення претензій від клієнта по якості послуг компанії
- Моніторинг та аудит послуг
- Приймала участь в щоденних зборах, на яких успішно вирішувала
виробничі питання, за допомогою плідної взаємодії з іншими
підрозділами.
- Проводила навчальну роботу з персоналом (стажування, збори)
Досвід роботи
- Приймала участь в процесі логістичного планування
та обов’язки
Травень 2004 – листопад 2008:
Спеціаліст по прийому замовлень – кур’єрська служба «Поні Експрес».
- Прийом і розподіл вхідних дзвінків
- Формування заявок на замовлення кур'єрів
- Прийом клієнтів-відправників в офісі компанії
- Консультаційний супровід до підписання договору з клієнтом
- Ведення ділової переписки
- Співпраця з регіональними представниками
- Внесення накладних в базу даних
- Мала досвід формування рахунків на оплату послуг
- Навички по роботі з експортно-імпортними операціями, співпраця з
митним брокером
Березень 2003 – листопад 2003:
Продавець-консультант – магазин ВАТ «Дніпрянка».
- Набула навички ефективного управління підлеглими
- Результативна робота з Віп-клієнтами, сприяла зростанню продажів і
тривалій плідній співпраці.
- Вмію знаходити нестандартні рішення, щоб підвищити якість послуг, при
Мої досягнення цьому скоротивши час на виконання поставлених завдань.
- Мені вдалось сформувати професійну команду й завдяки наданню якісних
послуг та впровадженню фіксованих замовлень, збільшити кількість
замовлень з 60 до 190 замовлень в день
- Скоротила термін обробки електронних заявок з 2 днів до 1-го, при цьому
знизивши обсяг помилок до 2% до кінця року.
- Розробила і впровадила нову систему звітності, що дозволило скоротити
час підготовки звітів в 3 рази.
- Розширила свої знання про ведення документації та успішно
застосовувала їх на практиці, створювала робочі інструкції, впроваджувала
їх у виробництво, контролювала якість їх виконання.
- Тактичний підхід до клієнта, дотримання його інтересів, робота зі
скаргами, грамотне рішення проблемних ситуацій з мінімізацією витрат
підприємства на відшкодування збитків. При щорічному збільшенні
кількості відправлень на 150 %, кількість офіціальних претензій не
збільшувалась, й не перевищувала 1-2 на рік.
- Успішно проводила стажування нових співробітників і була наставником,
що сприяло процесу адаптації і забезпечувало швидке їх включення в
робочі процеси.
- Вмію ефективно працювати в стресових умовах.
2012 р. – закінчила Державний вищий навчальний заклад «Київський
національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» та здобула
кваліфікацію магістра з економіки підприємства.
2002 р. - закінчила Київський технікум готельного господарства за
спеціальністю «Товарознавство та комерційна діяльність» та здобула
кваліфікацію товарознавця-експерта в митній справі.

Освіта Курси, тренінги:
2004 р. – пройшла спеціалізований внутрішній тренінг «Ефективна робота з
клієнтами»
2005 р. – пройшла спеціалізований внутрішній тренінг «Спілкування з
проблемним клієнтом»
2007 р. – отримала кваліфікаційне свідоцтво особи, уповноваженої на
декларування (пройшла курси підготовки фахівців з митного оформлення
товарів).
Російська, Українська - вільно
Мови
Англійська – pre-intermediate
Технічні навики Вільне володіння ПК, Microsoft Office, Internet, оргтехніка.
Організована, цілеспрямована, ініціативна, результативна, стресостійка,
швидко навчаюсь, порядна, без шкідливих звичок. Маю високу
працездатність - здатна працювати в динамічному режимі з великим
Про себе:
об'ємом інформації. Вмію точно і далекоглядно підходити до тематики,
швидко реагувати на коливання, миттєво приймати рішення,
експериментувати і аналізувати.
Заміжня, дитина шкільного віку, не працюю.
У претендента після декретної відпустки є переваги — свіжий погляд,
Сімейний стан
бажання реалізувати себе і наздогнати колег, і така мотивація часто в рази
вища, ніж у вже працюючого співробітника.
Реалізувати свій творчий, особистісний, професійний потенціал,
Цілі: застосувати і удосконалити свої знання, уміння і навички, для підвищення
рейтингу Вашої фірми.
Бажана з/п Від 18 000 грн

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: