Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 июня 2024 Файл

Віталій

HR-директор, керівник відділу персоналу

Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бродовенко Віталій
Директор з персоналу, HR-директор, начальник відділу кадрів
Повна зайнятість.
Вік:50 років
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Навички та досягнення
- Досвід запровадження та вдосконалення HR-процесів на підприємстві;
• Підбір персоналу (напрямок-будівництво, виробництво, готельно-ресторанний бізнес, приватні заклади освіти) на підприємство з "нуля". Рекрутинг повного циклу. Від написання профілю вакансії, до проведення співбесід з кандидатами. Робота з jobs сайтами, соціальними мережами. Проведення масового підбору працівників робітничих професій, індивідуальний підбір інженерно-технічних ,офісних працівників, та топ-менеджерів .Організація підбору персоналу та ведення кадрового діловодства у відокремлених структурних підрозділах(дистанційно);
• Розробка та проведення системи адаптаційних заходів , виявлення причин плинності кадрів та участь у їх усуненні;
• Розробка КРІ під різні посади(виробництво); Участь у створенні системи заробітних плат та інших матеріальних винагород (матеріальна та нематеріальна мотивація);
• Організація навчання персоналу, в залежності від потреб компанії та вимог чинного законодавства, проведення атестацій працівників;
• Участь у розробці регламентів управлінської діяльності (бізнес-процесів) компанії;
• Кадрове діловодство в повному обсязі, ведення кадрового діловодства в 1С:7 та в 1С:8, автоматизація кадрових процесів, військовий облік;
• Виконання інших адміністративно-розпорядчих функцій спрямованих на розвиток HR-бренду .
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів ТОВ "ОСНОВА-СОЛСИФ"
з 11.2018 по нині (4 роки 10 місяців)
Група компаній "ОСНОВА", Київ (Виробництво та будівництво)
Ведення . організація та управління кадровим діловодством в повному обсязі в групі компаній "ОСНОВА"(загальний штат до 500 працівників).Робота HRа в повному обсязі. Проведення підбору кваліфікованих робітників , інженерно-технічних та офісних працівників на завод металоконструкцій та будівельні об'єкти та структурні підрозділи, що знаходилися в різних містах України. Робота з jobs сайтами, соціальними мережами. Підбір, адаптація, мотивація персоналу від кваліфікованих робітників (масовий набір) до інженерів та офісних працівників, організація навчання персоналу.Розробка посадових інструкцій та інших документів кадрового діловодства.Ведення військового обліку. Виконання інших організаційно-розпорядчих функцій.Ведення кадрового діловодства в 1С:7 та в 1С:8.
Начальник відділу освіти
з 05.2016 по 09.2018 (2 роки 4 місяці)
Відділ освіти районної державної адміністрації (управління закладами освіти району)
Досвід роботи:
06.05.2016—17.09.2018 рр. — начальник відділу освіти районної державної адміністрації
Функціональні обов’язки:
здійснював керівництво діяльністю відділу освіти та закладів освіти району ( в прямому підпорядкуванні перебувало в межах 100 працівників, в загальному підпорядкуванні до 800 працівників),організовував роботу по відбору та прийому на роботу працівників відділу освіти та директорів і педагогічних працівників закладів освіти ;
проводив співбесіди з кандидатами на зайняття вакантних посад;
організовував тестування, оцінювання працівників;
проводив атестації працівників.організовував та проводив тендерні закупівлі, проводив переговори з представниками комерційних організацій, укладав договори на постачання товарів та послуг;

Головний спеціаліст
з 04.2006 по 04.2016 (10 років)
Районний військовий комісаріат
Функціональні обов’язки:
організовував та вів кадрову роботу комісаріату в повному обсязі(прийом, звільнення працівників та військовослужбовців, ведення кадрового діловодства, особових справ, табелювання, відпустки, накази по особовому складу і т.д.);
проводив пошук та відбір працівників , професійне та психологічне тестування кандидатів на військову службу за контрактом(аналогічно підбору працівників)
здійснював роботу по бронюванню військовозобов’язаних запасу;
виконував інші обов’язки покладені на військові комісаріати відповідно до чинного законодавства;
займався питаннями соціального забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей.
ФОП
з 07.1998 по 04.2005 (6 років 9 місяців)
Фізична особа - підприємець (роздрібна торгівля)
Освіта
УДПІ

Вища, з 1990 по 1995 (5 років)
Вчитель біології та географії

Додаткова освіта

Публічні закупівлі.Організація електронних торгів в системі PROZORRO – 2016 р.
Освіта в умовах децентралізації влади – 2017 р.
Реформування галузі освіти-2018 р.
Інноваційні підходи до управління системою освіти в Україні-2018 р.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: