Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2024

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7336393

Керівник, заступник керівника відділу кадрів, служби персоналу, 28 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Конотоп
Готов работать:
Киев, Конотоп, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з управління персоналом

с 02.2019 по наст. время (5 лет 3 месяца)
Машинобудування

Основні обов’язки:
- організація роботи служби персоналу підприємства (в кількості 2-х підлеглих працівників);
- ведення добору персоналу необхідних підприємству професій, спеціальностей і кваліфікацій (від робітничих до керівних);
- організація роботи з обліку персоналу, ведення документації з питань персоналу та кадрового діловодства;
- організація процесу випробування та адаптації новоприйнятих працівників;
- формування та ротація кадрового резерву;
- управління розробленням системи мотивації працівників (KPI) та контроль за відповідністю засобів мотивації результатам роботи працівників;
- участь у формуванні штатного розпису, розробленні положень про структурні підрозділи та посадових (робочих) інструкцій;
- участь в створенні корпоративної культури організації;
- організація професійного навчання, підвищення кваліфікації персоналу;
- вирішення трудових спорів і конфліктів в юридичному полі;
- надання консультацій з питань трудового законодавства та розвитку персоналу;
- забезпечення додержання режиму конфіденційності в організації.

Досягнення:
- створення служби персоналу з нуля, в т.ч. аудит обов’язкової кадрової документації організації, розроблення положення про структурний підрозділ та посадових інструкцій працівників підрозділу;
- впровадження автоматизованої системи пропускного режиму (ZKTime.Net 3.0) на виробничому підрозділі підприємства;
- розробка та затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, участь в розробленні оновленого колективного договору;
- ініціювання розроблення та активна участь в розробленні Положення про комерційну таємницю та Положення про порядок обробки та захисту персональних даних працівників та контрагентів;
- більше 100 закритих вакансій.

Помічник начальника відділення з кадрових питань

с 06.2007 по 05.2017 (9 лет 11 месяцев)
АТ "Укрзалізниця", Харьков (Транспорт, логістика)

Основні обов’язки:
- організація роботи кадрової служби підприємства (в кількості 3-х підлеглих працівників);
- ведення добору персоналу необхідних підприємству професій, спеціальностей і кваліфікацій (від робітничих до керівних);
- ведення кадрового діловодства (номенклатура справ, особові справи, особові картки П-2, трудові книжки, накази з кадрових питань, журнали реєстрації кадрових документів);
- оформлення прийняття на роботу, переведення і звільнення працівників;
- оформлення надання всіх видів відпусток працівникам;
- оформлення, відміна та продовження відряджень;
- застосування заохочень та дисциплінарних стягнень (оголошення та документування);
- підготовка відповідної кадрової звітності;
- документальне оформлення роботи комісії із соціального страхування на підприємстві;
- ведення обліку військовозобов’язаних;
- організація добровільного медичного страхування працівників;
- організація професійного навчання, підвищення кваліфікації персоналу;
- організація проведення атестації керівних, інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів;
- участь у формуванні штатного розпису, розробленні положень про структурні підрозділи та посадових (робочих) інструкцій;
- вирішення трудових спорів і конфліктів в юридичному полі;
- надання консультацій з питань трудового законодавства;
- проведення соціальної роботи на підприємстві.

Досягнення:
- створення кадрової служби з нуля, в т.ч. обов’язкової кадрової документації, розроблення положення про структурний підрозділ та посадових інструкцій працівників підрозділу (до 2009 року кадрове діловодство велося тільки головним підприємством в м. Києві);
- розробка та затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, участь в розробленні оновленого колективного договору кожні 5 років;
- розроблення Положення про діловодство та активна участь в розробленні Положення про відділення (після реорганізації в 2015 році).

Образование

ІПО Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди

Правознавство, Харьков
Высшее, с 2009 по 2012 (3 года)

кваліфікація - юрист

Українська державна академія залізничного транспорту

Організація перевезень та управління на транспорті (залізничний транспорт), Харьков
Высшее, с 2003 по 2007 (4 года)

кваліфікація - інженер з організації перевезень та управління на залізничному транспорті

Харківський технікум залізничного транспорту

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, Харьков
Высшее, с 1999 по 2003 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Програма "HRM - Strategic People Management" Business Consulting "Booster Development"

2023-2024

ІПО Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв (Київ); курс "Правове регулювання трудових відносин".

2013

Знания и навыки

Кадрове діловодство АСУ Кадри M.E.Doc Управління персоналом Користувач 1С Стресостійкість ЛІГА:ЗАКОН

Дополнительная информация

Маю 13-річний досвід з управління людськими ресурсами та кадрового адміністрування на підприємствах виробничо-торгівельної та транспортно-логістичної сфери, досвід ведення добору персоналу різних професій (від робітничих до керівних), досвід вирішення трудових спорів та конфліктів (в т.ч. в судовому процесі). Маю релевантний досвід із загального діловодства, контролю виконання доручень та архівної справи.
Знаходжусь в ТОП-10 спільного проекту Цифрового видавництва Експертус та Державної служби з питань праці – Рейтинг кадровиків України (https://rating.expertus.com.ua/).
Працювала в 1С 8.3 УВП, АСУ «Кадри» та M.E.Doc.
Готова до відділеного або гібридного формату роботи, до роботи з ненормованим робочим днем та відряджень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: