Анастасія
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 24 года
- Город проживания:
- Черкассы
- Готов работать:
- Удаленно, Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10093587/
Опыт работы
Менеджер по роботі з клієнтами
с 10.2023 по наст. время
(11 месяцев)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)
Мої обов’язки :
Спілкування з клієнтами в телефонному режимі
Допомога клієнту у вирішенні проблем
Фіксація звернень в інші відділи банку
Активація банківської продукції
Презентація нових продуктів банку
Призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку.
Менеджер з продажу роздрібного бізнесу
с 10.2022 по 04.2023
(6 месяцев)
ПАТ «МТБ БАНК», Черкаси (Фінанси, банки, страхування)
Карткові продукти
Відкриття поточних рахунків
Надання консультацій
Робота з дотриманням високих стандартів якості обслуговування
Активне залучення клієнтів роздрібного бізнесу
Обслуговування діючих клієнтів
Касир касової кімнати
с 02.2020 по наст. время
(4 года 7 месяцев)
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)
Досвід роботи :
Використовувала POS-термінали для введення замовлень клієнтів, зчитування кредитних карт і введення отриманих сум готівки;
Допомогла навчити 7 нових працівників, приділяючи увагу деталям і всебічному розумінню методології та практики ресторану
Оперативно приймала замовлення від відвідувачів закладу
Подавала замовлення в правильній послідовності напоїв і закусок.
Зустрічала гостей та знайомила їх з меню. У разі потреби давала поради у виборі страв
Доставляла замовлення відвідувачу
Працювала зі службою доставки
Оперативно попереджала та вирішувала конфліктні ситуації, реагувала на скарги та зауваження гостей
Досягнення :
Переведено на посаду «Касир касової кімнати»
Обов’язки :
Ведення касової документації ( заповнення касової книги ; ведення журналів РРО ; оформлення ПКО та ВКО
Ведення книги обліку виданих та прийнятих старшим касиром грошей
Підготовка та архівування касових стрічок
Перерахунок кас
Контроль актів на повернення
Контроль оформлення Promo
Закриття зміни SMS
Контроль чеків з термінала
Здача зміни
Замовлення розміну, формування сумки на розмін
Підготовка та здача інкасації
Допомога при підборі персоналу
Знания и навыки
- Активне залучення клієнтів роздрібного бізнесу
- Робота з дотриманням високих стандартів якості обслуговування
- Відкриття поточних рахунків
- Обслуговування діючих клієнтів
- Надання консультацій
- Здатність оперативно діяти і стратегічно мислити
- Уважність
- IS-Card
- B2
- Jet B2
- Витривалість
- Робота з касовим обладнанням
- Стресостійкість
- Пунктуальність
- Саморозвиток
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами, помічник адміністратора, HR-manager
15000 грн, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами, Clients Support Manager
40000 грн, Киев, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами, Account manager
Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, оператор ПК
Удаленно -
Адміністратор рецепції, менеджер по роботі з клієнтами, оператор
Ивано-Франковск, Надворная, Удаленно -
Помощник руководителя, администратор, лидогенератор, менеджер по работе с клиентами в соц. сетях
35000 грн, Харьков, Удаленно