Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 апреля 2024 Файл

Вікторія

Керівник відділу продажу

Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дробяз Вікторія
Керівник відділу продажів
Повна зайнятість.
Вік:32 роки
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи

Керівник відділу продажів
з 01.2023 – нині
ТОВ «Балакком» В підпорядкуванні – Київська, Черкаська, Чернігівська, Житомирська області дрібно-гуртові клієнти; Мережі – Ашан, Метро, АТБ, Розетка, Комфі, Єва.
Досягнення:
Підписала контракт з Комфі
Домовилась на підписання контракту з Єва
Відновила співпрацю з Розетка
Підключила більше 20 дрібногуртових клієнтів
Вирішила проблемну ситуацію під час проведення тендеру з Метро, що призвело до отриманню тендера.
Збільшила обсяги продажів по дрібно-гуртовим клієнта в 2.4 рази
Відкрила шоурум в м. Києві
Провела тренінг по продукції для продавців партнерського магазину, що привело до збільшення продажів зі 150 тис на місяць до 250 тис.
Обов'язки
Виконання плану продажів по 4 напрямкам – e-commerce, національні мережі, дрібногуртові клієнти 400 ФОПів, Шоурум м. Київ
Планування продажів по напрямкам і менеджерам
Організація роботи філіалу – бюджетування, контроль проведення інвентарізацій, узгодження системи мотиваціі, вирішення поточних питань на всіх рівнях комунікацій з партнерами.
Організація роботи 3х менеджерів регіону – контроль виконання плану, мотивація, вирішення поточних питань.
Особисте ведення партнерів напрямку e-commerce та Нац. Мережі – узгодження акцій, прийняття та супровід замовлень, введення нових товарів, створення нового ексклюзивного продукту у Ашан

Керівник Південним регіоном POS Кредитування
з 11.2021 – 08.2022
АТ «ОТП Банк» , Південна дирекція. В підпорядкуванні – Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Кривий Ріг, Кропивницкий, Маріуполь.
Досягнення:
Ефективний запуск частини впіподрякованної території з нуля(Запоріжжя, Маріуполь)
Вивід банківських показників ефективності з останнього(4) на 2 місце по Україні
Повна зміна ситуаціі загальних рейтингових таблиць – гірший магазин по долі банку в одній із мереж – війшов на 1 месце по результатам незакінченого лютого місяця 2022 року
Зупинка неконтрольованої плинності персоналу
Обов'язки
Організація роботи кредитних спеціалістів на 56 магазинах
Контроль підбору, навчання, адаптаціі штату кредитніх спеціалістів
Аналіз виконання планових показників кожним кредитним спеціалстом і менеджером територій для досягення цілі через контроль та мотивацію.
Відповідальність за досягнення цілей Банку(9 основних показників)
Створення та запровадження способів виконання моніторингу роботи менеджерів територій
Мотивація персоналу – участь в коригуванні матеріальної мотивації, запровадження внутрішніх нематеріальних мотивацій

Директор магазина
з 06.2014 – 09.2021
Фокстрот, Запорожье (Розничная торговля)
Досягнення:
Успішний досвід відкриття магазину (Кращий результат 2019 роки)
Лідер по товарообігу за останній квартал 124% Лідерські позиції по регіону (ТОП 3) і по Україні (ТОП 15) за результатами всіх пройдених атестацій
Успішний розвиток кадрового резерву - директор магазину і два заступника директора - продавці з моєї торгової точки.
Стабільне зростання показників ефективності – ТО, послуги, аксесуари, а також непрямі показники.
Абсолютно всі проекти, які брала в роботу – виконані в строк і успішно.
Неодноразово приймала участь у розробці, тестуванні та коригуванні стандартів роботи, обслуговування.

Обов'язки
Впровадження інструментів для виконання планових показників і завдань компанії
Контроль виконання планових показників магазину
Організація навчання співробітників
Підбір персоналу
Адміністрування торгового залу (операційна діяльність і дотримання стандартів обслуговування покупців)
Мотивація персоналу
Ведення документообігу, переговорів із зовнішніми підприємствами, підписання договорів
Аналіз ФЕП, постановка цілей та завдань на приріст рік до року і зростання показників ефективностія
Лобіювання цілей Компанії

Освіта
Запорожский институт экономики и информационных технологий
Маркетинг, Запорожье
Вища, з 09.2009 по 02.2014 (4 роки 5 місяців)
Додаткова освіта
• Тайм менеджмент (2019)
• Эффективные продажи (2018)
• Управление стрессом (2019)
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
Опытный пользователь MS Word, Excel, 1C
Анализ показателей эффективности, умение выявлять причины и ставить задачи для достижения результата
• Работа с ПК (10 років досвіду)
Вільно, використовую в даний час.
• Анализ ФЭП, работа с EXEL (5 років досвіду)
Вільно, використовую в даний час.
Рекомендації
Храмеев Павел Павлович
руководитель, [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Додаткова інформація
Власний автомобіль, стаж водіння понад 5 років, готовність до відряджень. Не шукаю причин – шукаю можливості.
Головне про себе – я легко приймаю нестандартні та непопулярні рішення, не боюся труднощів; незнайомі складні завдання приймаю як виклик і обов'язково виконую із надрезультатом!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: