Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Sergey

Комерційний директор, керівник департаменту продажів

Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Сергій Поляков
Київ, Україна

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
LinkedIn: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ключові професійні компетенції:
РЕЗЮМЕ • Управління продажами та обслуговуванням
• Стратегія та розвиток бізнесу
• Переговори та управління відносинами
• Лідерство та коучинг
• Аналітика та креативність

Резюме кваліфікацій:
• Досвідчений керівник групи B2B продажів та розвитку
• Аналітичний склад розуму та підприємливість
• Чесність, порядність та надійність

Досягнення та особистий внесок:
• Описано нижче за позиціями

Особистісні характеристики:
• Цілеспрямованість, комунікабельність, креативність, енергійність, стресостійкість
• Здатність аналізувати та маніпулювати даними
• Навички ведення переговорів, концептуальні продажі та управління людьми
• Організаторські здібності, відповідальність, пунктуальність
• Креативне мислення, відкритість до інновацій
• Швидка навченість

• Надихаючі, цікаві завдання
МОТИВАЦІЯ • Досягнення мети
• Команда зі схожим мисленням
• Чесність і взаємоповага
• Сім'я

ВИНАГОРОДА Очікувана винагорода (чиста): для подальшого обговорення

КОНТАКТНІ ДАНІ Cell: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (skype, telegram, viber)
LinkedIn: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
01. 2021 — теперішній час
ПРОФЕСІЙНИЙ OMO Systems, Киев, omo.systems & omosystems.us
ДОСВІД
Комерційний директор
• Керування комерційною функцією (продажі та маркетинг)
• Розробка комерційної та маркетингової стратегії
• Розробка та впровадження бізнес-процесів
• Створення та розвиток системи продажів
• Створення системи мотивації та оцінювання
• Особисті контакти з ТОП-клієнтами на рівні перших осіб
• Персональний підбір персоналу (співбесіди з шукачами)
Досягнення:
• Розроблено та успішно запущено ціннісну пропозицію для українського ринку. У 5+ містах
підключено понад 200 багатоквартирних будинків з близько 10 000 активними користувачами
• Створено абсолютно нову концепцію ринку B2B - послуги для офісів, бізнес-центрів,
девелоперів та керуючих компаній.
• Створено та запущено систему продажів. Проведено сегментацію клієнтів B2B/B2C,
розроблено та впроваджено організацію структури торгової команди (ролі, відповідальність,
оцінка, винагороди).
• Запуск партнерського каналу продажів. Процес описаний і допоміжні матеріали готові. Понад
10 партнерів в Україні надають наші послуги як для B2C, так і для B2B ринку.
• Зараз розвивається концепція міжнародних послуг. Проведено дослідження ринку в ЄС і США,
сформована бізнес-концепція, ведуться сертифікація обладнання та переговори з
потенційними партнерами.

07. 2004 — 11.2020
Київстар, Київ, www.kyivstar.net

Начальник відділу з розвитку LE-сегменту (великі підприємства) B2B в Київської області (03. 2020 —
11.2020)
• Керування відділом продажів і обслуговування (52 підлеглих співробітника)
• Повний цикл управління взаємодією з клієнтами - утримання, залучення, сервісна підтримка,
дорожчі продажі та крос-продаж
• Ведення міжнародних клієнтів в Україні
• Управління комплексними спільними проектами - IoT, BigData, Cloud тощо
• Особисті контакти з ТОП-клієнтами на рівні перших осіб
• Розробка довгострокової стратегії співпраці
• Персональний підбір персоналу (співбесіди з шукачами)
• Навчання менеджерів, їх оцінка та проведення стратегічних сесій
Досягнення:
• Успішне виконання квартальних планів команди за весь час перебування на посаді, навіть з
урахуванням нових COVID-реалій. Усі підпорядковані менеджери з продажу досягли успіху в
цей період.
• Завдяки постійній контактній підтримці було досягнуто високого рівня психічного здоров’я та
залученості команди в період переходу від повністю офлайн через повністю віддалений до
гібридного режиму роботи.
• Жодних втрат великих клієнтів або значного зниження доходу за весь час перебування на цій
посаді. З іншого боку, була низка успішних проектів, що дали можливості для розвитку бізнесу
із існуючими клієнтами - Венбест, Метінвест, Галнафтогаз та ін.
• Зберігся найвищий рівень комунікацій з ключовими особами великих клієнтів, незважаючи на
критичне скорочення відряджень і очних зустрічей. Це дало вплив на підтримку відносин і
подальший розвиток бізнесу в нових реаліях.

Начальник департаменту з розвитку ключових та міжнародних клієнтів (06. 2018 — 02. 2020)
• Керування відділами продажу та обслуговування (65 підлеглих співробітників)
• Керування широкими регіональними командами (з підлеглими керівниками) по всій Україні
• Розробка та реалізація стратегії продажів і обслуговування сегментів
• Річне та квартальне стратегічне планування роботи департаменту
• Розробка комплексних спільних проектів - IoT, BigData, Cloud і так далі

2
• Повний цикл управління взаємодією з клієнтами - утримання, залучення, сервісна підтримка,
Up-sell & Cross-sell
• Управління міжнародними проектами в групі VEON
• Робота з ТОП ключовими клієнтами на рівні перших осіб
• Розробка довгострокової стратегії співпраці
• Персональний підбір персоналу (співбесіди з шукачами)
• Навчання менеджерів, їх оцінка та проведення стратегічних сесій
Досягнення:
• Абсолютний результат виконання командою квартального доходу з перевищенням не менш
ніж 10% за весь час перебування на посаді. Щонайменше 90-95% підлеглих менеджерів з
продажу були успішними з кварталу в квартал.
• Оновлення команди продажів і обслуговування - нова структура, нові ролі, нові напрямки.
Зростання доходу завдяки концепції care-to-sales.
• У складі VEON-холдингу запущена нова мультинаціональна команда продажів. Забезпечив
участь у міжнародних процесах закупівель зі співпрацею між країнами. Домовленості про
запуск сучасного проекту SD-WAN досягнуті з компанією ngena.
• Немає втрачених KA-клієнтів за весь час перебування в ролі. З іншого боку, було багато
успішних проектів із залученням нових клієнтів і значним зростанням бізнесу з існуючими
клієнтами. Нова Пошта, Метінвест, Arcelor Mittal та ін.
• Забезпечив потужний вплив на розвиток нового конвергентного бізнесу в наближеній до ядра
області – Інтернет речей, хмарні сховища, аналітика великих даних. Відкритий спосіб отримати
додатковий дохід і забезпечити міцні відносини з ключовими клієнтами.

Начальник відділу з розвитку ключових клієнтів (Київ, Полтава) (06.2016 — 05.2018)
• Керування відділом продажів (33 підлеглих співробітника)
• Керування регіональними командами в Київській та Полтавській областях
• Квартальне стратегічне планування підрозділу
• Повний цикл управління взаємодією з клієнтами - утримання, залучення, сервісна підтримка,
дорожчі продажі та крос-продаж
• Управління комплексними спільними проектами - IoT, BigData, Cloud тощо
• Робота з ключовими клієнтами на рівні перших осіб
• Сеанси аналізу виграшів і програшів
• Персональний підбір персоналу (співбесіди з шукачами)
• Участь в оцінці та плануванні співробітників

Начальник відділу з розвитку великих клієнтів (Дніпро) (02.2016 —05. 2016)
• Керування відділом продажів (13 підлеглих співробітників)
• Квартальне стратегічне планування підрозділу
• Робота з клієнтами LA на рівні перших осіб
• Сеанси аналізу виграшів і програшів
• Участь в оцінці та плануванні співробітників

Начальник сектору з розвитку ключових клієнтів (Дніпро) (07.2015 —01.2016)
• Керування відділом продажів (9 підлеглих співробітників)
• Короткострокове планування командної стратегії
• Робота з клієнтами LA на рівні перших осіб
• Оцінка ризиків і можливостей
• Участь в оцінці та плануванні співробітників

Менеджер з розвитку ключових клієнтів / Керівник групи (Дніпро) (11. 2013 — 06. 2015)
• Керування відділом продажів (3 підлеглих співробітника)
• Короткострокове планування командної стратегії
• Робота з клієнтами КА на рівні перших осіб
• Розробити стратегію продажів, орієнтованих на клієнта
• Оцінка ризиків і можливостей

Менеджер з продажу ключовим клієнтам, (Дніпро) (05. 2012 — 10. 2013)
• Робота з ключовими клієнтами В2В на рівні перших осіб
• Моніторинг ринку бізнес-клієнтів, визначення можливостей і потенційних угод

3
• Розробка стратегії продажу, орієнтованих на клієнта
• Розробка комплексної пропозиції
• Ведення переговорів і робота з запереченнями
• Укладання довгострокових контрактів
• Ведення клієнта та робота над зростанням доходів
• Оцінка ризиків і можливостей

Адміністративний помічник, (Дніпро) (11. 2008 — 04. 2012)
• Ведення ділового листування
• Адміністрування та координація діяльності адміністративного підрозділу
• Постановка завдань та управління адміністративним персоналом
• Контроль розподілу завдань
• Аналіз роботи підрозділів на основі KPI

Менеджер з розвитку та підтримки комплексних рішень, (Дніпро) (10. 2007 – 11. 2008)
• Розробка та продаж конвергентних рішень
• Підтримка продажів та надання комплексних послуг
• Розробка інструменти для аналізу клієнтської бази
• Аналіз ринку

Менеджер з продажу, (Дніпро) (07.2004 — 10. 2007)
• Робота з клієнтами KA для залучення, розвитку та підтримки відносин
• Аналіз потреб та економічного впливу, розробка індивідуальних рішень
• Робота з договорами, дебіторською заборгованістю
• Розвиток навичок продажів на ринку B2B
• Переговори та презентації

09. 1999 — 06. 2004
Мобілочка (Астел ЛТД), (Дніпро)
Начальник відділу з гуртових продажів
• Побудова системи оптових продажів та логістики на національному рівні
• Ведення переговорів та укладання договорів на рівні перших осіб
• Аналіз ринку мобільних телефонів та аксесуарів, визначення потреб
• Аналіз закупівель та продажів
• Контроль роботи оптових спеціалістів у філіях, складання планів

4
ОСВІТА 1994 - 1999
Державний Національний Університет, Дніпро
Фізики, електроніки та комп’ютерних систем, Спеціаліст

ТРЕНІНГИ, • 2020 Директор з розвитку бізнесу, Освітня платформа L.A.B.A.
СЕМІНАРИ,
КУРСИ
• 2019 EQ - Емоційний інтелект (Курс і оцінювання), Hogan Assessments Systems Inc.

• 2019 Управлінський фокус (Курс і оцінювання), Hogan Assessments Systems Inc.

• 2016 Управлінський фокус (Курс і оцінювання), Hogan Assessments Systems Inc.

• 2014 Процеси управління великими клієнтами (LAMP), Miller Heiman

• 2014 Наставництво в стратегічних та концептуальних продажах, Miller Heiman

• 2013 Стратегічні продажі, Miller Heiman

• 2013 Концептуальні продажі, Miller Heiman

• 2007 Постановка цілей та тайм-менеджмент, Агенція Організаційного Розвитку

• 2006 Thomson NETg course U74041 - Microsoft PowerPoint 2002 Proficient User AcadEx, Proficient
User

• 2006 Thomson NETg course U74042 Microsoft PowerPoint 2002 Expert User AcadEx, Expert User

• 2006 Розвиток ефективних навичок продажів (Стратегія і тактика взаємодії із ключовими
клієнтами, Цілеспрямована аргументація, Робота із запереченнями, Презентація та
досягнення рішень), Mercuri International Ukraine

ПРОФЕСІЙНІ Володіння іноземними мовами: English – B2
НАВИЧКИ
Володіння загальним та додатковим ПЗ: Windows & Mac Office package, Wordpress, Figma etc.
Водійська ліцензія: Категорія B

ПЕРСОНАЛЬНІ Дата та місце народження: 02.01.1978, м.Дніпро (Дніпропетровськ)
ДАНІ
Сімейний статус: одружений
Діти: 1 донька (7 років)

ДОДАТКОВА Строк роботи на посаді після подачі заяви про звільнення: за згодою
ІНФОРМАЦІЯ

5

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: