- Визитка
Анжеліка
Керівник відділу закупівель
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 52 года
- Город проживания:
- Днепр
- Готов работать:
- Днепр, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1016435/
Дополнительная информация
Резюме
Ракітіна Анжеліка Валеріївна
Особиста інформація:
Дата народження: 15 квітня 1973 року
Діти: дочка
E-mail: [
Адреса: тел. [
Освіта:
1990-1994р.р.
Полтавський кооперативний інститут
Факультет "Економіка та управління в галузях АПК"
Спеціальність: Економіст-організатор
Досвід роботи:
З 1997р. по 2007р. працювала у ТОВ ”РОКА” заст. директора. Підприємство на початку діяльності займалося оптово-роздрібною торгівлею продуктами харчування. Моя робота полягала у веденні робочої та звітної документації, контроль залишків товару, переговори з постачальниками, закупівля та розподіл товарів, пошук нових та робота з існуючими постачальниками. З 2000 року почали займатись громадським харчуванням. Відкрили кафе, бар, ресторан. Штат 30 людей. У мої обов'язки входило: управлінська та адміністративна діяльність, підбір та навчання персоналу, участь у співбесідах з кандидатами на персонал, складання організаційної структури, складання штатного розкладу, робота з дозвільними та контролюючими інстанціями, контроль виконання замовлень, ведення внутрішнього документообігу.
12.08.2009р.-04.11.2009р.СК”АСКО-Донбас Північний” страховий агент.
2010 рік-менеджер МПП «Скан» (продаж с/г техніки)
2010-2011 р. - помічник керуючої ТМ «Єрмолінські напівфабрикати». У мої обов'язки входило: пошук та визначення торгових площ, укладання договорів про оренду / субаренду, відкриття торгової точки, робота з контролюючими органами, робота з існуючими торговими точками, робота з персоналом (робота з персоналом).
2011 рік - торговий представник ТОВ «Домініон»
2013 рік - Цементний термінал ТОВ «ДОКА». Працювала менеджером (напрямок дрібний опт та роздріб). Обов'язки: пошук та розширення клієнтської бази, збільшення обсягу продажу цементу.
З 2014 року – ТОВ «БОН-ТОН» оптова база будівельних матеріалів. Працювала менеджером (напрямок дрібний та великий опт, роздріб усіх видів будматеріалів). Обов'язки: пошук та розширення клієнтської бази, аналіз попиту на товар, робота із замовником: вислуховування вимог клієнта та презентація товарів чи послуг; Переговори про умови договору та укладання угод, Взаємодія з постачальниками, робота з документацією - укладання та укладання договорів, ведення документообігу, робота з 1с та ін. Робота з тендерами.
З 2020 року - ТОВ "ТПП "СПЕЦТАЙМ" продаж спецодягу.Робота менеджером. Обов'язки: пошук і розширення клієнтської бази, аналіз попиту на товар, робота з замовником: вислуховування вимог клієнта та презентація товарів або послуг; Переговори про умови договору та укладання угод, Взаємодія з постачальниками, робота з документом. Робота із тендерами.
З вересня 2023 по сьогоднішній день
Назва посади: Начальник відділу матеріально-технічного постачання та комерційної діяльності
Назва компанії чи організації: АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» м. Краматорськ
Які основні обов’язки виконую:
- Своєчасне, повне, комплексне забезпечення АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» та його структурних підрозділів усіма необхідними ресурсами (сировиною, матеріалами, горюче-змащувальними матеріалами, паливно-мастильними матеріалами, скрапленим газом, канцтоварами, устаткуванням і запасними частинами до нього, приладами, зварювальним обладнанням, спецодягом, захисними засобами, механізмами, меблями, ізоляційними матеріалами, типографською, кабельною, хімічною, електротехнічною продукцією та ін.).
- Здійснення зв’язку з іншими організаціями з питань матеріально-технічного забезпечення.
- Здійснення контролю за процесом укладання та виконання договорів на постачання продукції, виконання робіт (послуг) для забезпечення експлуатаційних потреб підприємства та капітального будівництва.
- Контроль за надходженням, дотриманням оптимальних розмірів складських запасів та використанням сировини і матеріалів АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» та його структурними підрозділами.
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками за отримані сировину, матеріали, обладнання.
- Приймати за результатами контролю необхідні та ефективні заходи з усунення виявлених недоліків.
- Контроль за підготовкою на наданням постачальникам заяв на необхідні матеріали, роботи, послуги, паливно-мастильні матеріали, скраплений газ.
- Забезпечувати щоденне персональне планування роботи відділу.
Організація та проведення процедур закупівель
Робота в електронній системі закупівель «Prozorro»
Особисті якості:
Цілеспрямованість, активність, порядність, комунікабельність, вимогливість, старанність, здатність зосередитися на виконанні великого обсягу робіт, вести переговори та переконувати людей, лідерські якості, стресостійкість, високий рівень навчання.Аналітичне мислення, здатність послідовно та логічно висловлювати свої думки.Талант організатора, відповідальність, чудово працюю в команді.Легко навчаюсь і самостійно опановую нові знання.Водійські права – категорія Б.Стаж водіння 33 роки.
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу постачання
30000 грн, Днепр -
Керівник відділу
Днепр, Винница , еще 7 городов -
Начальник відділу постачання
100000 грн, Ивано-Франковск, Киев , еще 3 города -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Днепр, Киев , еще 4 города -
Директор підприємства
Днепр -
Керівник відділу закупівель
30000 грн, Днепр