Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 февраля 2024 Файл

Анна

Project manager, офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор

Возраст:
35 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дяк Ганна Степанівна
21.02.1989 (34р.)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ДОСВІД РОБОТИ:
Травень 2018 - серпень 2023 - адміністратор платформи для пошуку помічників по дому iCan.
Обов’язки:
- Повний супровід реалізації проекту включно з веденням документації згідно вимог партнерів.
- Забезпечення реалізації проекту відповідно до плану та бюджету.
- Розробка робочих планів з чіткими проміжними етапами та термінами.
- Координація роботи команди проекту, включаючи розробників, дизайнерів, тестувальників та інші відділи.
- Забезпечення контролю якості та збирання даних для звітності за проектом.
- Оптимізація сайту під операційні системи (СЕО). Внутрішня оптимізація сайту (пошук та використання ключових слів, створення ревалентного контенту, створення внутрішніх посилань між сторінками сайту, написання мета-тегів title та description, створення зрозумілої структури сайту).
- Робота з персоналом (підбір персоналу, проведення співбесід та навчання нових працівників, робота з сформованим колективом).
- Опрацювання замовлень з сайту (аналіз замовлення, підбір помічників, контроль виконання, отримання зворотного зв'язку від клієнта).
- Ведення документації та фінансової звітності.
- Робота з платіжною системою.
- Робота з CRM системою.
Вересень 2017 - квітень 2018 - супервізор, керівник проекту в контакт центрі Bird Service Company.
Обов’язки:
- Організація та контроль групи відповідно до загальних цілей розвитку компанії і конкретних напрямів проектів.
- Робота з персоналом (проведення співбесід, адаптація нових співробітників, проведення навчання, забезпечення постійного підвищення рівня знань та кваліфікації працівників).
- Контроль за виконанням операційних задач, контроль якості обслуговування клієнтів та надання зворотнього зв`язку по факту проведеного моніторингу. Розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і проведення тестувань.
- Аналіз індивідуальної та групової статистики, ведення звітності за результатами роботи групи та формування пропозицій щодо можливих рішень.
- Формування атестацій працівників та штатного розкладу.
Лютий 2011 - Жовтень 2014 - представник інформаційного центру ЛЦОА (ПрАТ «МТС Україна»).
Обов’язки:
- Обслуговування абонентів на вхідних дзвінках.
- Продаж послуг та тарифів компанії на вхідних дзвінках.
- Ведення різного роду звітності.
- Навчання та адаптація нових працівників. Моніторинг їх статистики, розмов, розробка заходів для покращення показників. Визначення індивідуального плану навчання. Подача зворотнього зв'язку.
- Допомога керівнику в плануванні графіку навантаження групи.
Червень 2010 - Січень 2011 старший продавець консультант магазин-салон «МТС
Україна».
Обов’язки:
- Продаж товарів та послуг компанії «МТС ​Україна», мобільних телефонів та аксесуарів до них.
- Ведення внутрішньої звітності.
- Набір і навчання персоналу.
ОСВІТА
​2006-2010 «Львівський коледж державного університету інформаційно комунікаційних технологій»​.
Спеціальність: Інформаційні мережі зв'язку і телекомунікації. Бакалавр. ДОДАТКОВА ОСВІТА
2011 - тренінг “Командоутворення”, “Основи стрес-менеджменту” (тренінг-центр МТС). 2012 - тренінг “Складні переговори”, “Командоутворення” (тренінг-центр МТС).
2013 - тренінг “Основи телемаркетингу” (тренінг-центр МТС).
2019 - курси SEO (skilup)
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
ПК – вільно (MS Word, Excel, E-mail, Інтернет), офісна техніка.
Українська - рідна мова.
Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, уважна до деталей, стресостійка. Швидко вчусь, само організована, цілеспрямована, сумлінна. Швидко знаходжу спільну мову з колективом, маю хороший підхід до людей. Вмію працювати в режимі багатозадачності.
Без шкідливих звичок. Заміжня, маю доньку (8р.) та сина (4р.)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: