Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 Файл

Ruslan

Менеджер з продажу (IT)

Возраст:
30 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Леоненко Руслан
Володимирович

м. Харків
Адреса:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail
Вік
повних 30 років

Отримати посаду керівника або менеджером з продажу фінансових
Ціль: або інших послуг зі щомісячним доходом від 20 000 – 40 000 грн
цікавлять цифри заробітку через 3 місяці 2000$-4000$
Вказую суму тому що зараз заробляю дані цифри від 800-1500 $.

У 2012 - Навчився в компанії Центр Біржових технологій, Базовому
Курсу, отримав сертифікат, торгував на реальному рахунку на
Біржі .

Досвід роботи
2014 – Навчився індивідуально за авторською торговою системою,
зараз по даній торговій системі навчаю початківців і досвідчених
трейдерів.
Січень 2015-2016 р – працював у компанії «Центр Біржових
Технологій» «Teletrade», в місті Харків, проходив стажування 2
тижні, здійснював холодні дзвінки по базі OLX – шукачів роботи за
день приходило 10-15 осіб в офіс, виконував дзвінків. 70 дзвінків.
Лютий 2016 – працював повний робочий день, вийшов на рівень
ставки плюс відсоток від продажу та відкритих контрактів, перші
завдання це проведення майстер класів та презентацій та
здійснення 20-30 дзвінків по базі компанії, проведення
корпоративної підготовки 2-дня ), проведення практики (підготовка
трейдерів 10 днів).

Лютий 2015 - став на всі процеси, що виконуються завдання, які
переді мною стояли:
-проведення співбесід (для претендентів на роботу)
-проведення корпоративної підготовки
-Щоденні дзвінки по Базі компанії (гарячим, теплим, холодним
клієнтам)
-Робота з Інтернет заявками (виявлення потреб, призначення
зустрічі, продаж продуктів компанії)
-Проведення Майстер класів (трейдинг, торгові системи,
презентація нових продуктів компанії тощо)
-Виїзні майстер класи Проводив майстер клас у ВНЗ «ім. А. Н.
Бекетова» для випускників вишу.
-Виконання 20-30 дзвінків на день
-Призначав 2-3 зустрічі на день
-Продав індивідуальні консультації компанії, продав 1-2 навчання в
1-2 місяці за ціною 500 $
-Продаж інвестиційних проектів
-Продаж навчання компанії (3000грн)
-Робота з переконаннями на зустрічах, дзвінках
-Робота з негативом, вилучення негативу
-Створення скриптів, схем роботи, алгоритмів зустрічей, створення
Бізнес планів, презентацій.
-Планування Клієнтів (гарячі теплі холодні з датами поповнення
рахунку та планами)
-Планування дня
-Проведення ВОС (питання про рахунок)
-Підготовка стажистів.

Планування робочого дня виглядало так:
9-00-10-00 – Планерка
10-00 – 11 -00 – Дзвінки по базі компанії, продаж продуктів компанії
11-00 – 13-00 – Практика групи
13-00 – 14-00 – Обід
15-00 – 17-00 – Проведення призначених зустрічей (прямий продаж)
17-00 – 18-00 – Корпоративна підготовка
18-00 – 19-00 – Продаж за телефоном, продуктів проектів компанії,
призначення зустрічей, на зустрічах прямий продаж.
Щомісячний план стояв від 10 000 $ відкриття рахунку - контракту,
результати - виконував на 50% або ж на наступний місяць
перевиконував.

Був присутнім на десятках тренінгів по продажам різних регіонів,
призначених компанією. У продажах більше 10 років, як прямий
продаж так і організація та управління персоналом, менеджерським
складом.

Східноукраїнський Національний Університет ім. В. Даля (рік
Освіта закінчення 2016), факультет – фінансовий та економіка,
спеціальність – «Туризм та готельний бізнес», магістр,
Східноукраїнський Національний Університет (рік закінчення 2016),
факультет – фінанси та економіка отельный бизнес", специалист.

Вміння працювати в команді та прояв лідерських здібностей,
встановлення та підтримка ділових
відносин із колегами, керівництвом, працівниками інших
підприємств (організацій, компаній), вміння планувати діяльність,
здійснювати контроль роботи, вміння виконувати роботу якісно та
встановлені терміни.

Володію аналітичними та організаторськими здібностями, вмію
Проф. навички та
знаходити контакт з людьми, дипломатичний, пунктуальний.
знання
відповідальна, легко навчаюсь, цілеспрямована, націлена на
результат. Вміння планувати робочий день, планування клієнтів
(холодний, теплий холодний), планування відкриттів рахунок на
місяць. Вміння працювати з запереченнями, негативом та
нейтралізацією негативу.

Володіння програмами MS Office лише на рівні просунутого
Додаткова
користувача. Наявність водійських прав. Повноцінна робота CRM.
інформація
Хобі – тренажерний зал, футбол.
Здатність до прогнозування, наполегливість, стресостійкість, вміння
працювати на результат. Активність, доброзичливість,
Особисті якості врівноваженість, комунікабельність, відповідальність,
пунктуальність, працездатність, креативність, цілеспрямованість,
здатність до самоосвіти, досить високий рівень культури.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: