Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 ноября 2023 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10169727

Керівник відділу, директор, спеціаліст міжнародних перевезень, логіст

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор

с 05.2022 по наст. время (2 года 1 месяц)
Неприбуткові, благодійні та громадські організації

Здійснення благодійної діяльності в інтересах суспільства України.

Функціональні обов'язки:
•Створення сайту власноручно на платформі WORDPRESS;
•Підключення систем оплати «Portmone» та «Fondy» для збору благодійних внесків (Донатів);
•Здійснення благодійної діяльності.

Директор

с 10.2019 по 02.2022 (2 года 4 месяца)
ТОВ «Ті Ем Сі-ГРУП», Київ (Транспорт, логістика)

Надання транспортно-експедиційних послуг усіма видами транспорту (авіаційний, автомобільний, морський та залізничний). Також страхування вантажів та митно-брокерські послуги.

Функціональні обов'язки:
•Проведення повного ребрендингу компанії;
•Вирішення всіх організаційних питань (організація процесу розробки логотипу, координація розробки дизайну та стилістики сайту компанії, облаштування робочих місць та налаштування офісного обладнання);
•Автоматизація всіх процесів, пов'язаних із документообігом;
•Підбір та навчання персоналу (пошук відповідних кандидатів, проведення співбесід);
•Робота з банками (купівля та конвертація валюти, оплата рахунків та податків, отримання овердрафтів);
•Введення та повне налаштування з нуля CRM-системи «Бітрікс24» (5 напрямків) з подальшим адмініструванням (завдання, ліди, угоди, рахунки, акти, договори, заявки, налаштування ботів, розсилки e-mail та sms, прив'язка до CRM-системи IP -телефонії, створення форм звітності);
•Розробка всіх сценаріїв та повне налаштування IP-телефонії «Pocket Line». Взаємодія з компанією «Бінотел» в усуненні «багів» телефонії та її подальше доопрацювання;
•Фінансове планування виходячи з існуючих оборотних коштів, контроль дебіторської заборгованості;
•Робота з клієнтами та постачальниками (проведення переговорів, підписання договорів, ведення клієнтів на всіх етапах угоди).

Заступник директора

с 03.2019 по 08.2019 (5 месяцев)
ТОВ «МПС», Київ (Транспорт, логістика)

Надання транспортно-експедиційних послуг авіаційним, автомобільним та морським видом транспорту. Міжнародний посилковий сервіс.

Функціональні обов'язки:
•Допомога керівнику у проведенні Ребрендингу компанії;
•Моніторинг психологічної атмосфери у колективі;
•Внесення пропозицій щодо мотивації персоналу та розвитку компанії;
•Виявлення та усунення причин плинності кадрів;
•Набір персоналу (проведення співбесід та навчання);
•Введення та повне налаштування з нуля CRM-системи «Бітрікс24» (5 напрямків) з подальшим адмініструванням (завдання, ліди, угоди, рахунки, акти, договори, заявки, налаштування ботів, розсилки e-mail та sms, налаштування форм звітності);
•Підключення серверу з подальшим налаштуванням віддаленого документообігу;
•Розробка та введення нового KPI (Word та Excel з автоматичним розрахунком зарплати враховуючи коефіцієнти), розробка бонусної системи заохочень;
•Написання інструкцій з усіх робочих процесів, посадових інструкцій, складання скриптів продажів;
•Організація та управління внутрішніми процесами компанії, координація роботи всіх структурних підрозділів, спрямованих на виконання планових показників;
•Проведення нарад та координація працівників;
•Виконання інших організаційних процесів та доручень керівника.

Директор

с 05.2018 по 02.2019 (9 месяцев)
ТОВ «ТМС-ГРУП», Київ (Транспорт, логістика)

Відновлення діяльності компанії з надання транспортно-експедиційних послуг усіма видами транспорту. Поставлено акцент на автомобільні перевезення (Україна, експорт/імпорт).

Функціональні обов'язки:
•Вирішення організаційних питань діяльності компанії (організація процесу розробки логотипу, координація розробки дизайну та стилістики сайту компанії, облаштування робочих місць та налаштування офісного обладнання);
•Перехід із CRM-системи Microsoft Dynamics CRM 2011 на Бітрікс24. Адаптація та налаштування CRM під діяльність автомобільних перевезень;
•Підбір та навчання персоналу (пошук відповідних кандидатів, проведення співбесід);
•Робота з банками (купівля та конвертація валюти, оплата рахунків, отримання овердрафтів);
•Фінансове планування виходячи з наявних оборотних коштів, контроль дебіторської заборгованості;
•Робота з клієнтами та постачальниками (проведення переговорів, підписання договорів, ведення клієнтів на всіх етапах угоди);
•Складання звітності відповідно до загального аналізу фінансових показників та рентабельності проекту.

Директор київської філії

с 01.2018 по 04.2018 (3 месяца)
ДП «ІЛС», Київ (Транспорт, логістика)

Надання транспортно-експедиційних послуг автомобільним та морським транспортом. Також складські (склад класу «А») та митно-брокерські послуги.

Функціональні обов'язки:
•Контроль діяльності київської філії (офіс та склад). Координація та управління логістичними процесами підприємства, їх оптимізація;
•Організація ефективного використання, оптимізація складських площ та обладнання;
•Пошук нових складських майданчиків з подальшими переговорами та підписанням договорів;
•Проведення маркетингового дослідження ринку конкурентів з метою підвищення прибутковості складу;
•Розробка плану стратегій розвитку, що стосуються оптимізації діяльності компанії, аналіз фінансових показників;
•Розширення бази клієнтів. Особисті зустрічі, підписання договорів;
•Розподіл обов'язків між працівниками, проведення нарад;
•Проведення інвентаризації на складі та в офісі;
•Підбір персоналу, проведення співбесід.

Директор

с 12.2015 по 12.2017 (2 года)
ТОВ «ТМС-ГРУП», Київ (Транспорт, логістика)

Відкриття та розвиток транспортно-експедиційної компанії з нуля. Компанія була відкрита з метою продовжити діяльність у сфері надання міжнародних транспортно-експедиційних послуг (експорт/імпорт, країни СНД та ЄС) залізничним транспортом, та була дітищем раніше відкритої мною компанії ТОВ «С.Т.М.-ГРУП» (www.ctmg.com.ua).

Функціональні обов'язки:
•Вирішення організаційних питань щодо відкриття та подальшої діяльності компанії (налаштування документообігу, організація процесу розробки логотипу, координація розробки дизайну та стилістики сайту компанії, облаштування робочих місць, координація фахівців у налаштуванні програмного забезпечення (1С-підприємство, IP-телефонія, CRM-система) та офісного обладнання, розміщення реклами);
•Підбір та навчання персоналу (пошук відповідних кандидатів, проведення співбесід);
•Напрацювання та розвиток клієнтської бази. Особисті зустрічі, укладання договорів з клієнтами та постачальниками (резиденти та нерезиденти);
•Проведення нарад та координація співробітників у розвитку стратегій взаємодії з клієнтами та постачальниками;
•Фінансове планування виходячи з оборотних коштів, контроль дебіторської заборгованості;
•Налаштування, ведення та подальше адміністрування CRM-системи «Microsoft Dynamics CRM 2011»;
•Робота з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця», ДП «Український транспортно-логістичний центр», з начальниками станцій, залізницями України, дирекціями тощо…;
•Відрядження Україною та країнами СНД (особисті зустрічі, участь у виставках).

Комерційний директор» (засновник, рівноправний співвласник компанії)

с 05.2012 по 03.2015 (2 года 10 месяцев)
ТОВ «С.Т.М.-ГРУП», Київ (Транспорт, логістика)

Надання транспортно-експедиційних послуг (експорт/імпорт, країни СНД та ЄС) залізничним транспортом.

Функціональні обов'язки:
•Вирішення організаційних питань щодо відкриття та подальшої діяльності компанії (налаштування документообігу, організація процесу розробки логотипу, координація розробки дизайну та стилістики сайту компанії, облаштування робочих місць, координація фахівців у налаштуванні програмного забезпечення (1С-підприємство, IP-телефонія, CRM-система) та офісного обладнання, розміщення реклами);
•Впровадження та подальше адміністрування CRM-системи «Microsoft Dynamics CRM 2011»;
•Відрядження Україною та країнами СНД (особисті зустрічі, участь у виставках, участь тендерах);
•Підбір та навчання персоналу (пошук відповідних кандидатів, проведення співбесід);
•Проведення нарад та координація співробітників у розвитку стратегій взаємодії з клієнтами та постачальниками;
•Фінансове планування виходячи з наявних оборотних коштів, контроль дебіторської заборгованості;
•Робота з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця», ДП «Український транспортно-логістичний центр», з начальниками станцій, залізницями України, дирекціями тощо…;
•Ведення існуючих клієнтів та розвиток клієнтської бази (укладення договорів з клієнтами та постачальниками (резиденти та нерезиденти)).

Фахівець з транспортно-експедиційної діяльності

с 09.2011 по 05.2012 (8 месяцев)
ТОВ «КСТ Груп Україна», Київ (Транспорт, логістика)

Надання транспортно-експедиційних послуг залізничним та автомобільним транспортом (Україна, країни СНД та ЄС).

Функціональні обов'язки:
•Активний пошук та подальше ведення клієнтів. Робота з вантажовідправниками України;
•Підписання договорів з клієнтами та постачальниками (резиденти та нерезиденти);
•Формування загальної ставки для клієнта – розрахунок залізничного тарифу у програмі «ТМкарта» та Rail-Тариф, ставки користування за вагон, розрахунок вартості використання інвентарних вагонів;
•Складання комерційних пропозицій. Робота з заявками від клієнтів;
•Забезпечення клієнтів необхідною кількістю рухомого складу у вказані терміни;
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Участь у вантажно-розвантажувальних роботах (організація та контроль навантаження, кріплення вантажу, навішування пломб);
•Ведення всій документації, пов’язаної з перевезенням (рахунки, акти, протоколи, заповнення залізничних накладних, відправлення телеграм). Робота зі станціями та митницею;
•Робота з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця», ДП «Український транспортно-логістичний центр» та з начальниками станцій.

Фахівець з транспортно-експедиційної діяльності

с 03.2011 по 09.2011 (6 месяцев)
ТОВ «Юнітранс Логістичні Системи», Київ (Транспорт, логістика)

Надання транспортно-експедиційних послуг залізничним, автомобільним та авіатранспортом (Україна, країни СНД та ЄС).

Функціональні обов'язки:
•Активний пошук та ведення існуючих клієнтів, підписання договорів, відрядження по Україні;
•Формування загальної ставки для клієнта (розрахунок залізничного тарифу у програмі "ТМкарта", ставки користування за вагон, розрахунок вартості використання інвентарних вагонів). Складання комерційних пропозицій;
•Робота з заявками - забезпечення клієнтів необхідною кількістю рухомого складу у вказані терміни;
•Організація зустрічей для керівництва та участь у них (ПАТ «Укрзалізниця», «Індустріальний союз Донбасу», «Інтерпайп НТЗ» та ін…);
•Участь у вантажно-розвантажувальних роботах (організація та контроль навантаження, кріплення вантажу, навішування пломб);
•Ведення всієї документації пов'язаної з перевезенням (рахунки, акти, протоколи, заповнення залізничних накладних, відправлення телеграм). Робота зі станціями та митницею.

Керівник відділу продажів

с 02.2009 по 03.2011 (2 года 1 месяц)
ТОВ «Завод Моноліт», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Виробництво монтажних виробів та металоконструкцій (вироби з пластику, металу, термозбіжна плівка).

Функціональні обов'язки:
•Розробка маркетингової стратегії просування та продажу продукту на ринку;
•Ведення існуючих клієнтів, пошук нових каналів збуту. Підписання договорів;
•Моніторинг активності конкурентів, визначення цінової політики підприємства;
•Робота з персоналом. Підтримка стабільної роботи виробництва;
•Взаємодія з будівельно-монтажними, підрядними організаціями;
•Робота із орендарями. Вирішення всіх організаційних питань щодо оренди приміщень.

Спеціаліст відділу технічного та правового супроводу контрактів

с 05.2006 по 10.2008 (2 года 5 месяцев)
ТОВ «Удек», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Будівництво базових станцій під ключ для провідних компаній мобільного зв'язку України. Генеральний підряд з будівництва з ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем», ЗАТ «Український мобільний зв'язок» (ПрАТ «МТС Україна»), ТОВ «Астеліт» (ТОВ «Лайфсел»).

Функціональні обов'язки:
•Пошук відповідних об'єктів для будівництва станцій відповідно до технічного завдання.
•Переговори із потенційним власником земельної ділянки чи приміщення. Підписання договорів оренди.
•Оформлення всієї дозвільної документації для будівництва (отримання планово-картографічних матеріалів; викопіювань з ген.плану; складання та підписання акта вибору земельної ділянки; отримання дозволів на розробку проекту відведення; підготовка, підписання умов та технічного завдання на розробку проекту; отримання експлікації та кадастрового плану земельної ділянки, що надається в оренду, отримання висновку органу земельних ресурсів, природоохоронного органу, СЕС, містобудування та архітектури про погодження проекту відведення, складання та підписання акта розташування, закріплення зовнішніх кордонів, акта про передачу на зберігання користувачеві земельної ділянки, отримання довідки про присвоєння номеру, отримання висновку державної експертизи, отримання рішень адміністрацій та сільських рад про затвердження проекту відведення, отримання довідки про нормативно-грошову оцінку; державна реєстрація договору оренди земельної ділянки);
•Взаємодія з контролюючими органами та органами державної влади;
•Взаємодія з юридичним, технічним відділом компанії та замовника;
•Організація та контроль ходу виконання планів будівництва та будівельно-монтажних робіт;
•Контроль регіональних представництв компанії;
•Залучення та контролювання роботи субпідрядних організацій;
•Контроль термінів будівництва та передачі об'єкту замовнику.

Фахівець по роботі з клієнтами

с 10.2002 по 03.2006 (3 года 5 месяцев)
ЗАТ «Укрторгбудматеріали», Київ (Роздрібна торгівля)

Торгівля будівельними матеріалами. Надання в оренду приміщень (складські та офісні).

Функціональні обов'язки:
•Пряме підпорядкування Генеральному директору;
•Прямі продажі. Консультація та робота з клієнтами, підписання договорів;
•Робота з постачальниками, контроль термінів виробництва;
•Складання комерційних пропозицій, ведення ділової документації;
•Взаємодія з будівельно-монтажними, підрядними організаціями;
•Робота з орендарями. Вирішення всіх організаційних питань щодо оренди приміщень та будівництва нових об'єктів на території підприємства.

Образование

Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

Економіки транспорту, Київ
Высшее, с 2005 по 2009 (4 года)

Спеціальність: Менеджмент організацій.
Спеціалізація: Транспортний менеджмент.

Дополнительное образование и сертификаты

«Бізнес Конструктор» Майстер-клас «Управління продажами».

жовтень 2017
Сертификат

Знания и навыки

Неконфліктність Ведення CRM Користувач 1С Організація внутрішніх перевезень Водійські права кат. B Комунікабельність Ларді-Транс Della MS Excel Ведення переговорів Управління персоналом Організація міжнародних перевезень Самостійне прийняття рішень Стратегічне планування Уміння аналізувати Здатність до навчання Управлінські навички  Microsoft Office (впевнений користувач) 1С:Підприємство  Microsoft Dynamics CRM 2011 (адміністратор)  CRM Битрикс24 (адміністратор)  Adobe After Effects (впевнений користувач) Adobe Media Encoder  Adobe Premiere Pro (користувач)  Ableton Live Suite (впевнений користувач)  CorelDRAW Graphics Suite (користувач)  Adobe Photoshop (користувач)  Movavi Video Suite (впевнений користувач)  ТМкарта (впевнений користувач)  Rail-Тариф (користувач)  АСклиент (впевнений користувач)  АСмесплан (впевнений користувач)  Работа с Клієнт-банками (впевнений користувач)  M.E.Doc IS (користувач) Саморозвиток Працездатний Цілеспрямований та акуратний Стресостійкість Легко знаходжу спільну мову з людьми різного рівня Комунікабельний Товариський Ініціативний Без шкідливих звичок Розбираюсь у комп'ютерних комплектуючих. Встановлення/налаштування різного програмного забезпечення Синхронізація програм Спорт Тренуюсь у тренажерному залі Захоплююсь вивченням мови програмування Створення електронної музики

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

ОСНОВНА МЕТА: Пошук посади в компанії, що розвивається, де я зможу задіяти весь свій життєвий досвід (готовий змінити сферу діяльності).

Розбираюсь у комп'ютерних комплектуючих. Володію навичками встановлення/налаштування різного програмного забезпечення з досвідом подальшої синхронізації.

Водійське посвідчення:
категорія «В».

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: