- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10185380/
Директор (технічний), заступник директора
- Вид занятости:
- полная
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Директор департаменту по роботі з клієнтами
с 11.2021 по наст. время
(3 года 9 месяцев)
IT
Загальний огляд:
• Керівництво та координація реорганізації підрозділів та впровадження структури компанії.
• Організація та проведення навчання співробітників в відділах технічної підтримки, продажів та клієнтської підтримки.
• Підбір та найм персоналу в відділ продажів, клієнтську підтримку та технічний відділ підтримки, а також їх інтеграція в компанію.
• Збільшення штату компанії з 15+3 до 60 чоловік у різних відділах.
Інфраструктура та Офіс:
• Пошук та оренда офісного приміщення для розширення штату компанії.
• Управління ремонтними роботами та обладнання офісу, включаючи системи безперебійного живлення та мережеве обладнання.
• Обладнання приміщення під серверну кімнату, встановлення серверів, комутаторів та ДБЖ.
• Розробка бізнес-процесів та налаштування CRM-системи Bitrix24 для відповідності завданням компанії.
Управління персоналом та Мотивація:
• Розробка та впровадження системи мотивації для співробітників, включаючи позмінний графік роботи з 8:00 до 21:00, 7 днів на тиждень.
• Введення робочого графіку 24/7 для відділу технічної підтримки клієнтів.
• Створення інструкцій для співробітників та клієнтів щодо роботи з продуктами компанії.
• Впровадження внутрішньої бази знань для різних підрозділів, забезпечуючи доступ як для співробітників, так і для клієнтів.
Розробка та Управління:
• Розробка та впровадження регламентів щодо вирішення глобальних проблем, порядок дій та взаємодії між відділами.
• Пошук підрядників та зовнішніх співробітників для разових робіт і регулярних завдань.
• Впровадження нарад керівників відділів для глобального розуміння напрямку розвитку компанії.
• Пошук і підключення кількох постачальників з гарантованим доступом до Інтернету в декілька офісів.
Досягнення та Нагороди:
• Відзначений нагородою "Ukrainian Business Award" за успішну роботу з клієнтами(https://uba.top/unitalk/).
• WORK.UA опублікував статтю.
Управління фінансами та корпоративними процесами:
• Розрахунок, ведення та облік зарплатного фонду, відпусток і премій для всієї компанії.
• Розробка регламенту видачі облікових записів та доступів до необхідних ресурсів.
• Впровадження системи мотивації (KPI) для різних відділів, включаючи відділ продажів, клієнтську та технічну підтримку.
• Розрахунок і облік зарплати за системою мотивації для різних відділів.
Корпоративні заходи та Організація:
• Організація цікавих корпоративних подій, таких як квест в офісі під час блекауту на цілий день, виїзд на гору Говерла для всього колективу.
Співпраця з постачальниками та забезпечення надійності:
• Активна співпраця з постачальниками послуг та постачальниками для забезпечення надійної інфраструктури.
• Пошук і вибір постачальників Інтернету, сигналізації та обладнання.
• Організація та координація встановлення генератора для забезпечення безперебійного живлення в офісі.
• Розробка стратегій роботи в умовах відключення електроенергії та організація робочих місць у період блекауту.
Комерційний директор (керівник відділу продажів)
с 01.2021 по 11.2021
(10 месяцев)
ТОВ "ДТЦ ГРУП", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
• Проведення аналізу компанії та її процесів.
• Аналіз виробництва, завдань та інструментів.
• Налаштування Bitrix24, створення угод за підрозділами та шаблонів для завдань.
• Розробка плану продажів та впровадження KPI.
• Впровадження розрахунку преміального фонду для співробітників та бонусів.
• Допомога у досягненні плану продажів.
• Проведення зустрічей.
• Впровадження бюджетування витрат і доходів грошових коштів.
• Проведення нарад, постановка та контроль виконання завдань.
• Впровадження в штат компанії співробітників (робоче місце, колектив, обов'язки).
• Пошук фрілансерів для виконання завдань (дизайнер, перекладач, підтримка сайту, копірайтер, контент).
• Написання технічних завдань, узгодження та погодження строків та бюджету для виконання завдань.
• Робота з програмістами веб-ресурсів, 1С. Ведення завдань в Trello, Figma.
• Написання технічних завдань, узгодження бюджетів і строків, впровадження 1С УТП на основі існуючих інструментів.
• Організація участі в виставках від стенду, з обладнанням для демонстрації до проведення виставки.
• Пошук співробітників в штат маркетолога, копірайтера, технічного спеціаліста, менеджера, розробників.
• Узгодження плану і бюджету маркетингової діяльності.
• Створення плану регулярних розсилок для клієнтів компанії.
• Формування єдиного джерела для даташитів, каталогів, матеріалів компанії, договорів, схем та інструкцій.
• Аналіз та управління товаром на сайті компанії та маркетплейсах (Розетка, Prom).
Керівник відділу продажів
с 08.2018 по 12.2020
(2 года 4 месяца)
ТОВ "Секур Інтеграція", Київ (Охорона, безпека, оборона)
• Формування, узгодження та погодження плану продажів.
• Контроль виконання плану продажів відділом та окремо по менеджерах.
• Розробка та впровадження бізнес-процесів в Bitrix24 для підрозділів: тендерні торги, роздрібна продаж, продаж товарів з послугами.
• Впровадження договорів гарантії на послуги.
• Впровадження обліку робочого часу, формування дисципліни і встановлення KPI.
• Введення статистики по вхідному потоку, її аналіз та подальше збільшення якості обробки клієнтських звернень.
• Розробка сценаріїв для роботи з існуючою базою холодних контактів.
• Аналіз спілкування менеджерів з клієнтами та впровадження сценаріїв, крос продажів (онлайн-чат, телефонія, листування поштою).
• Систематизація створення контрагентів в 1С, формування завдань на закупівлю, послуги, постачання та розробку проектів.
• Впровадження бланка комерційної пропозиції з 1С.
• Ведення статистики по менеджерах, починаючи від кількості дзвінків (лідів), обліку робочого часу та маржі, закінчуючи взаєморозрахунками.
• Оцінка роботи менеджерів за допомогою цифровизації їхньої роботи: скільки обробив, скільки обробив успішно, скільки оплатили, скільки планують оплатити, скільки відмовились.
• Створення стіни подяки від клієнтів та відгуків та у Google, мотивація менеджерів.
• Аналіз конкурентів за використовуючи відкриту статистики.
• Участь у розробці та тестуванні автоматизації розрахунку зарплати на основі KPI.
• Переговори та укладання контрактних відносин з клієнтами та підрядними організаціями.
• Пошук, найм та звільнення менеджерів.
• Збільшення середнього чека. З січня по грудень збільшено дохід вдвічі. Підвищена конверсія лідів в угоду. Введено 6 менеджерів в роботу, бізнес-процеси компанії, 1С, б24, пошта, розрахунки, маржа, рентабельність, технічна складова, комерційна складова, сценарії, техніки продажів та багато іншого.
Менеджер проектів
с 12.2012 по 08.2018
(5 лет 8 месяцев)
ТОВ "Секур", Київ (Охорона, безпека, оборона)
• Прийняття технічного завдання від замовника, його узгодження та схвалення.
• Постановка завдань інженерам, проектувальникам та пресейлам для обробки технічного завдання.
• Обговорення технічного рішення з клієнтом, призначення та проведення зустрічей, підготовка презентації для кінцевого клієнта.
• Підготовка технічного рішення, комерційних пропозицій, їх захист, аргументація.
• Розробка, підготовка, узгодження та укладення договору.
• Документальний супровід угоди з клієнтом, бухгалтерські та юридичні документи.
• Контроль над надходженням коштів, поставками товару на склад.
• Контроль відділу логістики, монтажних/інженерних бригад.
• Контроль виконання робіт, навчання клієнта.
• Підписання документів та здача об'єкта.
• Формування завдань щодо обслуговування систем, контроль планового обслуговування об'єктів.
• Формування бюджету надходжень/витрат коштів.
• Створення бізнес-процесів для продажу товару з наданням послуг.
• Створення дисципліни для менеджерів. • Складання плану продажу, аналіз ринку.
• Роздрібна та оптовий продаж обладнання.
Менеджер проектів
с 08.2012 по 12.2012
(4 месяца)
Системи безпеки ХХІ, Бровари (Послуги для населення та бізнесу)
• Ведення переговорів на рівні директорів та власників компаній, підготовка договорів, комерційних пропозицій, відбір та закупівля обладнання.
• Займався технічною стороною проекту від специфікації, закупівлі до технічної консультації монтажників, видачі монтажників на об'єкт, контроль та координація їхньої роботи.
• Координація пуско-наладки та передача об'єкта замовнику. Причина звільнення - запропонували більш вигідні умови.
Інженер систем безпеки
с 10.2010 по 08.2012
(1 год 10 месяцев)
Цифрові радіосистеми, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
• Проектування, підготовка комерційних пропозицій, інсталяція, налаштування та ремонт як систем, так і окремих блоків. Причина звільнення - розформований відділ.
Електромонтер
с 02.2008 по 10.2010
(2 года 8 месяцев)
Державна служба охорони, Київ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
У Державній службі охорони на посаді електромонтера охоронної та пожежної сигналізації, відеоспостереження, домофонів та системи контролю доступу. Причина звільнення - запропонували посаду інженера.
Образование
Житомирський військовий інститут радіоелектроніки
Радіотехнічний факультет, Житомир
Высшее, с 2004 по 2008 (4 года)
Новоград-Волинський промислово-економічний технікум
Електрик-технік, Звягель
Среднее специальное, с 2001 по 2004 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
IP Видеонаблюдение
2011
IP Video Systems
2011
Децентролизированные системи сетевых видео камер безопасности
2010
Обучение оперативного персонала
2010
Тренінг по продажам "Martsenko Sales"
2020
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- Пользователь ПК
- MS PowerPoint
- Windows
- Битрикс24
- MS Visio
- MacOS
- Skype
- Администрирование
- Google Sheets
- Viber
- Мегаплан
- Telegram
- Magento
- Прикладные программы
- Google поиск, диск, таблицы, почта
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — продвинутый
- Русский — продвинутый
Дополнительная информация
• Настійливий, цілеспрямований
• Легко та швидко вивчаю нове
• Волевиявлений, відповідальний
• Висока працездатність
• Організаційні здібності
• Стресостійкість
• Здатність працювати в команді
• Водійське посвідчення категорій А, В, С зі стажем більше 10 років
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Директор департамента по работе с клиентами, 3 года 9 месяцев
- Коммерческий директор(руководитель отдела продаж), ООО «ДТЦ ГРУП», 10 месяцев
Похожие кандидаты
-
Технічний директор
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Заступник директора
Киев, Удаленно -
Керівник
40000 грн, Киев, Удаленно -
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий, операційний директор
Киев -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев -
Заступник директора
Киев, Львов , еще 2 города