Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10185380/

Директор (технічний), заступник директора

Вид занятости:
полная
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор департаменту по роботі з клієнтами

с 11.2021 по наст. время (3 года 9 месяцев)
IT

Загальний огляд:
• Керівництво та координація реорганізації підрозділів та впровадження структури компанії.
• Організація та проведення навчання співробітників в відділах технічної підтримки, продажів та клієнтської підтримки.
• Підбір та найм персоналу в відділ продажів, клієнтську підтримку та технічний відділ підтримки, а також їх інтеграція в компанію.
• Збільшення штату компанії з 15+3 до 60 чоловік у різних відділах.

Інфраструктура та Офіс:
• Пошук та оренда офісного приміщення для розширення штату компанії.
• Управління ремонтними роботами та обладнання офісу, включаючи системи безперебійного живлення та мережеве обладнання.
• Обладнання приміщення під серверну кімнату, встановлення серверів, комутаторів та ДБЖ.
• Розробка бізнес-процесів та налаштування CRM-системи Bitrix24 для відповідності завданням компанії.

Управління персоналом та Мотивація:
• Розробка та впровадження системи мотивації для співробітників, включаючи позмінний графік роботи з 8:00 до 21:00, 7 днів на тиждень.
• Введення робочого графіку 24/7 для відділу технічної підтримки клієнтів.
• Створення інструкцій для співробітників та клієнтів щодо роботи з продуктами компанії.
• Впровадження внутрішньої бази знань для різних підрозділів, забезпечуючи доступ як для співробітників, так і для клієнтів.

Розробка та Управління:
• Розробка та впровадження регламентів щодо вирішення глобальних проблем, порядок дій та взаємодії між відділами.
• Пошук підрядників та зовнішніх співробітників для разових робіт і регулярних завдань.
• Впровадження нарад керівників відділів для глобального розуміння напрямку розвитку компанії.
• Пошук і підключення кількох постачальників з гарантованим доступом до Інтернету в декілька офісів.

Досягнення та Нагороди:
• Відзначений нагородою "Ukrainian Business Award" за успішну роботу з клієнтами(https://uba.top/unitalk/).
• WORK.UA опублікував статтю.

Управління фінансами та корпоративними процесами:
• Розрахунок, ведення та облік зарплатного фонду, відпусток і премій для всієї компанії.
• Розробка регламенту видачі облікових записів та доступів до необхідних ресурсів.
• Впровадження системи мотивації (KPI) для різних відділів, включаючи відділ продажів, клієнтську та технічну підтримку.
• Розрахунок і облік зарплати за системою мотивації для різних відділів.

Корпоративні заходи та Організація:
• Організація цікавих корпоративних подій, таких як квест в офісі під час блекауту на цілий день, виїзд на гору Говерла для всього колективу.

Співпраця з постачальниками та забезпечення надійності:
• Активна співпраця з постачальниками послуг та постачальниками для забезпечення надійної інфраструктури.
• Пошук і вибір постачальників Інтернету, сигналізації та обладнання.
• Організація та координація встановлення генератора для забезпечення безперебійного живлення в офісі.
• Розробка стратегій роботи в умовах відключення електроенергії та організація робочих місць у період блекауту.

Комерційний директор (керівник відділу продажів)

с 01.2021 по 11.2021 (10 месяцев)
ТОВ "ДТЦ ГРУП", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

• Проведення аналізу компанії та її процесів.
• Аналіз виробництва, завдань та інструментів.
• Налаштування Bitrix24, створення угод за підрозділами та шаблонів для завдань.
• Розробка плану продажів та впровадження KPI.
• Впровадження розрахунку преміального фонду для співробітників та бонусів.
• Допомога у досягненні плану продажів.
• Проведення зустрічей.
• Впровадження бюджетування витрат і доходів грошових коштів.
• Проведення нарад, постановка та контроль виконання завдань.
• Впровадження в штат компанії співробітників (робоче місце, колектив, обов'язки).
• Пошук фрілансерів для виконання завдань (дизайнер, перекладач, підтримка сайту, копірайтер, контент).
• Написання технічних завдань, узгодження та погодження строків та бюджету для виконання завдань.
• Робота з програмістами веб-ресурсів, 1С. Ведення завдань в Trello, Figma.
• Написання технічних завдань, узгодження бюджетів і строків, впровадження 1С УТП на основі існуючих інструментів.
• Організація участі в виставках від стенду, з обладнанням для демонстрації до проведення виставки.
• Пошук співробітників в штат маркетолога, копірайтера, технічного спеціаліста, менеджера, розробників.
• Узгодження плану і бюджету маркетингової діяльності.
• Створення плану регулярних розсилок для клієнтів компанії.
• Формування єдиного джерела для даташитів, каталогів, матеріалів компанії, договорів, схем та інструкцій.
• Аналіз та управління товаром на сайті компанії та маркетплейсах (Розетка, Prom).

Керівник відділу продажів

с 08.2018 по 12.2020 (2 года 4 месяца)
ТОВ "Секур Інтеграція", Київ (Охорона, безпека, оборона)

• Формування, узгодження та погодження плану продажів.
• Контроль виконання плану продажів відділом та окремо по менеджерах.
• Розробка та впровадження бізнес-процесів в Bitrix24 для підрозділів: тендерні торги, роздрібна продаж, продаж товарів з послугами.
• Впровадження договорів гарантії на послуги.
• Впровадження обліку робочого часу, формування дисципліни і встановлення KPI.
• Введення статистики по вхідному потоку, її аналіз та подальше збільшення якості обробки клієнтських звернень.
• Розробка сценаріїв для роботи з існуючою базою холодних контактів.
• Аналіз спілкування менеджерів з клієнтами та впровадження сценаріїв, крос продажів (онлайн-чат, телефонія, листування поштою).
• Систематизація створення контрагентів в 1С, формування завдань на закупівлю, послуги, постачання та розробку проектів.
• Впровадження бланка комерційної пропозиції з 1С.
• Ведення статистики по менеджерах, починаючи від кількості дзвінків (лідів), обліку робочого часу та маржі, закінчуючи взаєморозрахунками.
• Оцінка роботи менеджерів за допомогою цифровизації їхньої роботи: скільки обробив, скільки обробив успішно, скільки оплатили, скільки планують оплатити, скільки відмовились.
• Створення стіни подяки від клієнтів та відгуків та у Google, мотивація менеджерів.
• Аналіз конкурентів за використовуючи відкриту статистики.
• Участь у розробці та тестуванні автоматизації розрахунку зарплати на основі KPI.
• Переговори та укладання контрактних відносин з клієнтами та підрядними організаціями.
• Пошук, найм та звільнення менеджерів.
• Збільшення середнього чека. З січня по грудень збільшено дохід вдвічі. Підвищена конверсія лідів в угоду. Введено 6 менеджерів в роботу, бізнес-процеси компанії, 1С, б24, пошта, розрахунки, маржа, рентабельність, технічна складова, комерційна складова, сценарії, техніки продажів та багато іншого.

Менеджер проектів

с 12.2012 по 08.2018 (5 лет 8 месяцев)
ТОВ "Секур", Київ (Охорона, безпека, оборона)

• Прийняття технічного завдання від замовника, його узгодження та схвалення.
• Постановка завдань інженерам, проектувальникам та пресейлам для обробки технічного завдання.
• Обговорення технічного рішення з клієнтом, призначення та проведення зустрічей, підготовка презентації для кінцевого клієнта.
• Підготовка технічного рішення, комерційних пропозицій, їх захист, аргументація.
• Розробка, підготовка, узгодження та укладення договору.
• Документальний супровід угоди з клієнтом, бухгалтерські та юридичні документи.
• Контроль над надходженням коштів, поставками товару на склад.
• Контроль відділу логістики, монтажних/інженерних бригад.
• Контроль виконання робіт, навчання клієнта.
• Підписання документів та здача об'єкта.
• Формування завдань щодо обслуговування систем, контроль планового обслуговування об'єктів.
• Формування бюджету надходжень/витрат коштів.
• Створення бізнес-процесів для продажу товару з наданням послуг.
• Створення дисципліни для менеджерів. • Складання плану продажу, аналіз ринку.
• Роздрібна та оптовий продаж обладнання.

Менеджер проектів

с 08.2012 по 12.2012 (4 месяца)
Системи безпеки ХХІ, Бровари (Послуги для населення та бізнесу)

• Ведення переговорів на рівні директорів та власників компаній, підготовка договорів, комерційних пропозицій, відбір та закупівля обладнання.
• Займався технічною стороною проекту від специфікації, закупівлі до технічної консультації монтажників, видачі монтажників на об'єкт, контроль та координація їхньої роботи.
• Координація пуско-наладки та передача об'єкта замовнику. Причина звільнення - запропонували більш вигідні умови.

Інженер систем безпеки

с 10.2010 по 08.2012 (1 год 10 месяцев)
Цифрові радіосистеми, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

• Проектування, підготовка комерційних пропозицій, інсталяція, налаштування та ремонт як систем, так і окремих блоків. Причина звільнення - розформований відділ.

Електромонтер

с 02.2008 по 10.2010 (2 года 8 месяцев)
Державна служба охорони, Київ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

У Державній службі охорони на посаді електромонтера охоронної та пожежної сигналізації, відеоспостереження, домофонів та системи контролю доступу. Причина звільнення - запропонували посаду інженера.

Образование

Житомирський військовий інститут радіоелектроніки

Радіотехнічний факультет, Житомир
Высшее, с 2004 по 2008 (4 года)

Новоград-Волинський промислово-економічний технікум

Електрик-технік, Звягель
Среднее специальное, с 2001 по 2004 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

IP Видеонаблюдение

2011

IP Video Systems

2011

Децентролизированные системи сетевых видео камер безопасности

2010

Обучение оперативного персонала

2010

Тренінг по продажам "Martsenko Sales"

2020

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Битрикс24
  • MS Visio
  • MacOS
  • Skype
  • Администрирование
  • Google Sheets
  • Google
  • Viber
  • Мегаплан
  • Telegram
  • Magento
  • Прикладные программы
  • WhatsApp
  • Google поиск, диск, таблицы, почта

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — продвинутый
  • Русский — продвинутый

Дополнительная информация

• Настійливий, цілеспрямований
• Легко та швидко вивчаю нове
• Волевиявлений, відповідальний
• Висока працездатність
• Організаційні здібності
• Стресостійкість
• Здатність працювати в команді
• Водійське посвідчення категорій А, В, С зі стажем більше 10 років

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: