- PRO
Ольга
Адміністратор, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10188954/
Опыт работы
Заступник директора (керуюча)
с 10.2020 по 10.2022
(2 года)
Стоматологічний центр, Київ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
-Планування, організація роботи клініки;
- управління персоналом (штат 30 осіб),
- розробка оптимальної цінової політики (аналізу цін конкурентів),
- впровадження нових послуг клініки (підбір обладнання, матеріалів);
- контроль роботи клініки, розробка та написання стандартів роботи, алгоритмів;
- пошук нового персоналу (лікарі, адміністратори, менеджери, маркетолог тощо)
- активну участь у розробці та впровадженні стратегії розвитку; аналіз ринку стоматологічних послуг;
- пошук нових партнерів для співпраці, розробка партнерських програм;
- організація маркетингових заходів, складання пропозицій щодо акцій, написання статей на сайт, інстаграм;
-підбір сучасних матеріалів для роботи, інструментів та обладнання, моніторинг цін конкурентів.
Директор, керуюча
с 05.2019 по 09.2020
(1 год 4 месяца)
Стоматологічна клініка, Київ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Планування, організація та розвиток клініки;
- управління фінансово-господарською діяльністю,
- управління персоналом (штат 20 осіб),
- розробка оптимальної цінової політики (аналізу цін конкурентів),
- контроль роботи клініки, розробка та написання стандартів роботи клініки та персоналу;
- пошук нового персоналу,
- активну участь у розробці та впровадженні стратегії розвитку;
- аналіз ринку та пошук оптимальних кроків рекламної діяльності; написання текстів для сайту;
- пошук нових партнерів для співпраці, розробка партнерських програм;
- укладання договорів зі страховими компаніями,
-підбір сучасних матеріалів для роботи, інструментів та обладнання, моніторинг цін конкурентів,
- щоденний аналіз ефективності роботи клініки у розрізі кожного лікаря та кожного напряму діяльності,
- написання текстів про послуги на сайт клініки,
- замовлення матеріалів для роботи клініки.
Керівник структурного підрозділу з контролю якості, керівник колл центру
с 07.2017 по 09.2019
(2 года 2 месяца)
Viva, мережа клінік, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Мережа
- керівництво відділом контролю якості;
- керівництво кол центром мережі;
- розробка та впровадження системи управління якістю, стандартів та нормативів, показників, що регламентують якість послуг для кожного з напрямків роботи та відділів мережі;
- управління процесом аналізу рекламацій, вивчення причин виникнення скарг та порушень протоколів лікування, погіршення якості робіт; розробка пропозицій щодо їх усунення, а також контролю за здійсненням необхідних заходів щодо підвищення відповідальності всіх ланок клініки за наданням послуг;
- організація проведення робіт з контролю якості виконання послуг відповідно до стандартів роботи; забезпечення їх відповідності стандартам та якості обслуговування;
- організація проведення вибіркових перевірок («таємний покупець»), аналіз перевірок на рівні керівників мережі;
-організація атестації співробітників
Керівник кол центру мережі клінік:
-підбір персоналу контакт центру з нуля
- управління персоналом: навчання, адаптація, постановка цілей, оцінка роботи, розвиток, мотивація персоналу,
- створення алгоритмів та стандартів роботи колл центру; впровадження в роботу,
- ведення статистики роботи кол центру та аналіз за ключовими показниками,
- обробка скарг від клієнтів, що надходять до кол-центру, вирішення спірних питань на рівні керівників мережі клінік,
-проведення тренінгів щодо поліпшення якості роботи операторів кол центру.
Начальник відділу по роботі з клієнтами
с 04.2016 по 07.2017
(1 год 3 месяца)
Добробут, ММ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Управління колективом двох підрозділів клініки з 23 осіб,
- організація роботи рецепцій, контроль,
- складання графіків роботи координаторів, адміністраторів, менеджерів стаціонару та виїзних координаторів, табеля робочого часу підлеглих,
- пошук нових співробітників рецепції, проведення співбесід, адаптація персоналу,
- фінансова звітність на замовлення клієнтів (перевірка оформлення сервіс-аркушів, рахунків), складання звітів щодо фінансової заборгованості клієнтів,
- складання щомісячного звіту щодо послуг клініки (завантаженість клініки, завантаженість кабінетів клініки, завантаженість лікарів, звіт за послугами лікарів, рейтинг послуг тощо,
- підготовка пакету документів щодо клієнтів, застрахованих у страхових компаніях, оформлення та контроль ведення "Програмних договорів" з пацієнтами,
- робота з запереченнями клієнтів: розгляд претензій від пацієнтів, пошук кращих шляхів для усунення незадоволеності,
- організація виїзних послуг запрошених спеціалістів клінік (маршрут, контроль виконання).
Виконавчий директор, менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
с 09.2008 по 04.2016
(7 лет 7 месяцев)
Мережа клінік Medissa, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Планування, організація та розвиток клініки;
- управління фінансово-господарською діяльністю,
- підбір та робота з персоналом (штат 35 осіб),
- розробка оптимальної цінової політики (аналізу цін конкурентів),
- контроль роботи всіх структурних підрозділів клініки,
-активна участь у розробці та впровадженні стратегії розвитку підприємства;
-аналіз ринку та пошук оптимальних кроків рекламної діяльності;
- пошук нових партнерів для співпраці, спрямоване на збільшення потоку пацієнтів до клініки,
- організація безперебійної роботи клініки, підбір сучасних матеріалів, інструментів та обладнання,
- щоденний аналіз ефективності роботи клініки у розрізі кожного лікаря та кожного напряму діяльності.
Медичний центр Medissa (2012-2015 р.р.)
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами, старший адміністратор
Медичний центр Medissa (2008-2012)
Посада: Адміністратор
Менеджер-економіст
с 07.2005 по 09.2008
(3 года 2 месяца)
Українська медична співдружність “Консиліум”, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Планування та аналіз фінансово-господарської діяльності організації,
- аналіз ринку медичних послуг,
- розробка та дизайн рекламної стратегії організації (рекламні буклети, запрошення), написання статей у ЗМІ, організація роботи сайту,
- пошук та підбір персоналу, проведення первинної співбесіди, адаптація персоналу; ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, оформлення трудових договорів та трудових книжок).
- реєстрація підприємства (СПД) у всіх фондах, податковій інспекції; ведення СПД на єдиному податку, формування та здавання звітності до пенсійного фонду, статистики;
- робота з банками: відкриття розрахункових рахунків (гривня, іноземна валюта), оформлення платіжних доручень для оплати послуг, робіт, витратних матеріалів та ін, контроль за рухом коштів.
- обробка первинної бухгалтерської документації (касова книга, прибуткові та видаткові касові ордери).
- організація медичних конференцій («під ключ»)
- вирішення організаційних питань (помічник керівника).
Образование
Східноєвропейський Університет економіки и менеджмента
Менеджер організації, менеджер-економіст, Київ
Высшее, с 2001 по 2005 (4 года)
Перший Київський медичний коледж
Фельдшер-лаборант, Київ
Среднее специальное, с 1992 по 1994 (2 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Перші державні курси англійскої мови
2 роки
Certificat of Recognition “In recognition of Completion of English Language Dynamics Course in accordance with international s
2 місяця
“Сertificate of Completion all required coursework and training for “Marketing courses”, in “International Business School”
2 місяця
Знания и навыки
- -Планування
- Цілеспрямованість
- MS Excel
- Комунікабельність
- MS Office
- Привітність
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
Посвідчення водія категорія В.
Побажання по заробітній платні від 20000 грн
Перевага правий берег Києва
Другие резюме этого кандидата
- PRO
25 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Заступник директора (керуюча), Стоматологічний центр, 2 года
- Директор, керуюча, Стоматологічна клініка, 1 год 4 месяца
- PRO
40 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Заступник директора стоматолгічного центра, Стоматологічний центр, 2 года
- Директор клініки, керуюча, Стоматологічна клініка, 1 год 11 месяцев
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
Киев -
Адміністратор
30000 грн, Киев -
Community manager, адміністратор
20000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев -
Охранник, администратор
15000 грн, Киев -
Адміністратор, офіс-менеджер, junior рекрутер
Киев