Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 марта 2024 Файл

Ірина

Recruiter, Project Manager, HR Business Partner

Возраст:
37 лет
Город проживания:
Ровно
Готов работать:
Киев, Львов, Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЗНАЙОМТЕСЯ, ІРИНА!

Я люблю працювати з людьми, знаходити таланти та розвивати успішні
команди! Мені вдається допомагати керівникам компаній легше і ефективніше
працювати з персоналом, налагоджувати внутрішні комунікації, сприяти
позитивній корпоративній культурі й зацікавленості працівника в
довгостроковій та плідній співпраці. Мій професійний девіз “Немає нічого
неможливого!”

ДОСВІД РОБОТИ

ПРОЕКТНА РОБОТА, РІВНЕ
Квітень 2015 – дотепер

ІРИНА
Project-manager в ІТ-компанії (2022)
• Управління проектною групою;
• Контроль за строками виконання завдань за проектом.

СОБОТЮК
Консультант з розвитку персоналу (2015 - 2023)
• Визначення індивідуальних мотиваційних потреб співробітника та
консультування керівників стосовно підвищення ефективності роботи
співробітника;
RECRUITER, • Співпраця з Тренінговим центром “Лотос-Інвест”.
• Коучінг.
PROJECT MANAGER,
HR BUSINESS PARTNER Керівник напрямку “HR і стандартизація процесів”. Стартап-компанія в
туристичній сфері (квітень - серпень 2023)
• Налаштування HR-процесів:
ПЕРСОНАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ • Визначення потреби та підбір всього необхідного персоналу для роботи
новоствореної компанії (7 осіб);
Місто: Рівне
• Онбординг (адаптація) персоналу (розробка плану онбордингу,
Дата народження: 05.11.1986
наставництво, доступ до внутрішньої інформації, документації, стандартів та
Контактні дані: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
правил компанії, підтримка вирішення проблемних професійних ситуацій,
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
координація роботи та отримання зворотного зв'язку;
Сімейний стан: заміжня, 2 дітей
• Матеріальна і нематеріальна мотивація персоналу (тестування, особисті та
онлайн-зустрічі, надання рекомендацій керівникам стосовно мотиваційних
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ профілів працівників, ведення комунікації з ними та мотивації задля їх
Комунікабельність, лідерські якості, ефективної роботи та розвитку бізнесу в цілому;
організаторські здібності, вміння розробити і • Оцінка персоналу, визначення відповідності вимогам займаної посади та
реалізувати проєкт, відповідальність, стандартам;
цілеспрямованість, гнучкість, позитивне • Формування кадрового резерву;
ставлення до життя, бажання постійно • Комунікація з колегами з маркетингу, продажів, фінансів для створення
самовдосконалюватися. найбільш ефективної моделі діяльності компанії;
Хобі: психологія, дизайнерський малюнок. • Розробка стандартів та правил компанії: стандарти сервісу, внутрішніх
комунікацій, проживання, експлуатації та обслуговування, звітності, чек-лісти,
оціночні листи.
ОСВІТА • Координація та контроль роботи адміністраторів.
2004 – 2009 – Національний університет водного • Підготовка звітів про господарську і фінансову діяльність компанії.
господарства та природокористування, факультет • Результат - успішні показники роботи компанії за сезон.
менеджменту. Спеціальність “Управління
персоналом та економіка праці”. Диплом магістра МІЖНАРОДНИЙ КАДРОВИЙ ХОЛДИНГ “АНКОР”, КИЇВ
з відзнакою, кваліфікація “Менеджер-економіст”.
Листопад 2014 - січень 2023
ДОДАТКОВА ОСВІТА Консультант з підбору персоналу (напрямок In-House: бухгалтерія, фінанси,
юриспруденція, HR). Річне виконання плану - 125 %.
2023 – Genius, курс “HR-manager” Пошук та підбір персоналу для міжнародних та українських компаній:
2014 – 2015 – курс “Робота з кандидатом”, Переговори з клієнтами-компаніями, координація процесу комунікації між
“Робота з клієнтом” відповідно до міжнародних клієнтом та кандидатом;
стандартів. Розробка ефективної рекрутингової кампанії (алгоритм підбору персоналу,
2008 – 2011 – цикл тренінгів “Як стати успішним формування профілю посади та моделі компетенцій, визначення технології
та побудувати кар'єру”, “Формування пошуку персоналу, вибір методів і каналів пошуку; правила написання
індивідуального плану професійного розвитку”, оголошень);
“Технологія ефективних продажів”. Проведення професійних інтерв'ю, тестування, кейси.
2006 – Всеукраїнська школа молодіжних лідерів, Аналіз та інтерпретація інформації; визначення найбільш підходящих
сертифікат “Комунікатор”. кандидатів та презентація їх замовникам; підготовка і вручення job-offer.
Проведення внутрішніх тренінгів для співробітників, а також для
міжнародної організації AIЕSEC на тему “Мова жестів на співбесіді”.
ГРУПА КОМПАНІЙ “РУБІН”, КИЇВ
Січень 2012 – Вересень 2014

До групи компаній входить міжнародний бренд ColorWay, магазини ІТ-техніки, консалтингова компанія “Кристюк і партнери”,
ресторанний бізнес, фотостудія, соціальний проект FreeArt.
Консультант з розвитку бізнесу, HR-manager
Консалтингові послуги - експрес-діагностика компаній-партнерів, аналіз організаційної структури, рекомендації щодо розвитку
персоналу та компанії в цілому;
Пошук та підбір персоналу для групи компаній;
Формування корпоративної культури компанії;
Адаптація, індивідуальна мотивація та розвиток персоналу;
Організація та проведення навчання персоналу;
Розвиток творчого соціального проекту Freeart з підтримки талановитих людей у ​різних напрямках мистецтва;
Організація семінарів, тренінгів тощо;
Підготовка статей, прес-релізів, презентацій.

УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ БІЗНЕСУ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА, КИЇВ
2009 - 2010

Викладач дисципліни “Основи бізнесу та підприємництва” (за сумісництвом)

ТОВ “УІП”, КИЇВ
Липень 2007 - Січень 2012
Project Manager
Розробка та участь в реалізації інноваційних, інвестиційних, соціально-економічних та екологічних проектів задля забезпечення
сталого розвитку території; залучення інвестицій на розвиток території (малі та середні міста, райони, регіони). Щорічно
розробляла від 15 до 20 інноваційних проектів, на їхню реалізацію залучила понад 2 млн. грн. Підготувала низку концепцій,
програм, планів робіт із розвитку людських ресурсів, ефективного використання природно-рекреаційних та культурно-історичних
ресурсів, розвитку туризму (Тернопільська обл., АР Крим та ін.), створення нових об'єктів інноваційної інфраструктури (у т.ч. Центру
професійного розвитку та кар'єри, Туристично-інформаційного центру (публікації у журналі “Новини турбізнесу”), інноваційно-
інвестиційної моделі розвитку, формування ефективної молодіжної політики на місцевому рівні, стратегії розвитку сільських
населених пунктів та ін.;
Навчання представників органів місцевого самоврядування. Провела цикл семінарів-практикумів, презентацій та консультацій для
представників органів місцевого самоврядування з питань проектного принципу роботи та залучення позабюджетних інвестицій;
Проведення тренінгів для студентів та випускників ВНЗ. Брала активну участь у створенні та налагодженні діяльності Центру
професійного розвитку, працевлаштування та кар'єрного зростання при вишах України. Провела низку тренінгів та індивідуальних
консультацій для студентів ВНЗ України з питання професійного та життєвого самовизначення, побудови кар'єри та досягнення
успіху – Острозька академія, НУВГП, УАБП та ін.;
Проведення маркетингових досліджень, соціологічних опитувань, інтерв'ю, статті у ЗМІ;
Організація заходів.

ПУБЛІКАЦІЇ

Співавтор аналітичного документу “Сталий розвиток міст за участі громад” у співпраці з “Муніципальною програмою
управління та сталого розвитку” ПРООН в Україні http://msdp.undp.org.ua/data/publications/zvit.pdf
- “Як знайти роботу? Практичні рекомендації для студентів та початківців» (ексклюзив для delo.ua)
“Робота влітку: як підвищити продуктивність та кар'єрну планку”
”5 кроків для професійного зростання ваших працівників"

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: