Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 февраля 2024 Файл

Катерина

Керівник відділу постачання

Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Мінка Катерина Вікторівна

Дата народження: 06.01.1980
Сімейний стан: заміжня
Діти: дві доньки 17 років і 10 років
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: отримання посади керівника служби постачання
Освіта:
1. Одеський Національний Морський Університет 1997-2002 р. р. факультет «Правознавство» кваліфікація юрист-правознавець.
2. Одеський Національний Економічний Університет 2007-2009 р. р. факультет «Економіка – підприємства» кваліфікація економіст.

Досвід роботи:
З 2002 року – по квітень 2015 р. - керівник відділу матеріально-технічного забезпечення ТОВ «Аквафрост» (внутрішній ринок) (виробник крабових паличок, пресервів та ін. ТМ «Водний світ»)
З квітня 2015 р. – по теперішній час - керівник відділу постачання Ресторанної мережі «Ресторани Савви Лібкіна» («Дача», «Тавернетта», «Компот», «Фарширована риба», «Стейкхаус», «Риба в Огне»).

Перелік обов’язків:
1. Аналіз та оцінка ринку Постачальників.
2. Ціновий моніторинг ринку Постачальників.
3. Проведення тендерів.
4. Контрактний супровід, оформлення необхідної документації.
5. Контроль взаєморозрахунків.
6. Контроль залишків товару на складах.
7. Замовлення та координація доставки матеріалів.
8. Взаємодія з транспортними компаніями з доставки необхідних товарів.
9. Пошук нових товарів і постачальників, розвиток відносин.
10. Формування графіків приходів сировини в залежності від планів виробництва (замовлень).
11. Формування бюджетів затрат (тиждень, місяць, квартал, рік).
12. Планування та управління великими об’ємами закупок.
13. Заключення договорів про надання маркетингових послуг.

Знання та навики:
Впевнений користувач ПК: Word, Excel, 1С УПП.
Знання англійської мови – середній рівень.
Неконфліктна, комунікабельна, відповідальна.
Готовність до швидкого входження в робочий процес.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: