Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 апреля 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10193518

SMM-спеціаліст

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОЛЕНА БОГУШ

Дата народження:06.03.1972 р.
Місце проживання:Київ
Громадянство:Україна
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (моб.)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
• 15 років досвіду роботи на телебаченні.
• 7 років досвіду роботи із діджитал-комунікаціями.
• Організація заходів будь-якої складності.
• Досвід роботи з медіа партнерами та спонсорами.
• Розробка і впровадження комунікаційних стратегій (зовнішні і внутрішні)
• Проведення моніторингу та підготовка аналітики.
• Уміння оперативно знаходити потрібну інформацію.
• Навчаюся на курсах «Як продавати у соц мережах» та «Як просувати свій бренд у соц мережах»
• Почала навчання по роботі з сервісами Штучного Інтелекту (ChatGPT, Midjourney, Leonardo)
• Сертифікований коуч Радикального життя, ведуча психологічної гри Саторі


ДОСВІД РОБОТИ:

06.2023 – 08.2023
Регіональний сервісний
Центр ГСЦ МВС в.Києві, https://kyiv.hsc.gov.ua/
• Взаємодія із засобами масової інформації
• Забезпечення функціонування офіційного веб-сайту та соціальних мереж, системного і оперативного оновлення інформації на ньому
• Здійснення моніторингу інформації, що викладена в засобах масової інформації та інтернет-мережі
• Здійснення внутрішніх комунікацій між сервісними центрами МВС у місті Києві.

07.2015 – 06.2023
Телеканал НТН, ntn.ua
Директор відділу промо та PR
У прямому підпорядкуванні 9 осіб

• Організація рекламних кампаній повного циклу з просування продуктів каналу (новинна програма "Свідок", "Свідок. Агенти", програми "Чоловічий журнал", "Легенди карного розшуку", "Народний кухар"), а також серіалів і фільмів, які виходили на каналі ("Батьківщина"/Homeland, "CSI: Місце злочину"/CSI: Crime Scene Investigation, "CSI: Кіберпростір"/CSI: Cyber, "Елементарно"/Elementary, "Чорні вітрила"/Black Sails тощо): ефірне промо, крос-промо на каналах групи, PR просування, тематичні акції, просування в соціальних мережах, розміщення реклами на радіо і в ЗМІ (медіа бартер), документообіг. Аналіз проведеної роботи.
• Розробка контенту, а також впровадження стратегій з розкрутки для сторінок у Facebook НТН. А також кримінальних новин "Свідок", програм "Свідок. Агенти", "Будьте здорові", "Вартість життя", "Правда життя", "Таємниці світу", "Наші права" (на основі органічного контенту, а також платні розкрутки).
• Організація рекламних кампаній повного циклу спільно зі стратегічними партнерами каналу (пряма трансляція на НТН турніру зі змішаних єдиноборств MMA WWFC).
• Участь у перемовинах зі стратегічними партнерами каналу, супровід, звітність перед керівництвом і партнерами.
• Написання прес-анонсів, прес-релізів, пост-релізів на основі подій телеканалу, робота з представниками ЗМІ, контроль і моніторинг публікацій.
• Організація та проведення інтерв'ю з особами каналу.
• Іміджева підтримка провідних теле-осіб каналу - створення інформаційних приводів, подача новин, організація та розміщення інтерв'ю, обкладинок, контроль опублікованого матеріалу.
• Розробка та виготовлення рекламних матеріалів телеканалу (банери, розтяжки, плакати, листівки).
• Розробка та виготовлення сувенірної продукції для подарунків стратегічним партнерам каналу та для розіграшу серед глядачів ( футболки, толстовки, жилети, парасолі, чашки, магнітні дошки, тощо)
• Оперативне керівництво відділом промо: планування та координація роботи відділу з виробництва промо-роликів для програм і фільмів каналу, розробка концепцій ефірного промо, написання сценаріїв, контроль якості та своєчасного подання продукту в ефір.
• Медіапланування.
• Організація та проведення івентів: корпоративів, фотосесій, тренінгів для журналістів "Свідка", презентацій, брифінгів та інших акцій рекламного характеру.
• Розробка контенту для сайту ntn.ua: наповнення новинної стрічки, розділів сайту, розробка макетів, банерів, сторінок акцій.
• Робота з контентом мобільного застосунку "Свідок", розробка та впровадження стратегії з розкрутки мобільного застосунку.
• Участь у розробці зовнішнього вигляду і текстового наповнення рекламних макетів.
• Взаємодія з усіма відділами каналу (програмна служба, фінансовий відділ, юридичний відділ, новинна редакція), комунікація із співробітниками каналу (понад 150 осіб).
• Проведення тімбілдингів для колективу

11.2008 - 07.2015.Телеканал "Інтер", www.inter.ua
Керівник відділу публікацій у пресі PR-служби, PR менеджер

• Розробка стратегій і реалізації PR-кампаній, пов'язаних з виходом нових продуктів на телеканалі - концертів, програм свого виробництва, кінофільмів, серіалів та ін.
• Медіапланування рекламної кампанії в ЗМІ, а також на зовнішніх носіях.
• Участь у розробці зовнішнього вигляду і текстового наповнення рекламних макетів.
• Організація і проведення презентацій, прес-конференцій, брифінгів та інших акцій рекламного характеру.
• Іміджева підтримка провідних теле-осіб каналу - створення інформаційних приводів, подача новин, організація та розміщення інтерв'ю, обкладинок, контроль опублікованого матеріалу.
• Створення та оновлення бази ЗМІ, робота з представниками видань - розробка інформаційних приводів, інформування про новини та події каналу, контроль виходу і правильного передавання фактажу в ЗМІ.
• Постійна комунікація з представниками ЗМІ - акредитація під підписку про публікації, написання прес-релізів, pr-текстів, анотацій, вирішення поточних питань.
• Координація роботи відділу публікацій: розподіл обов'язків між співробітниками, організація та проведення інтерв'ю, фотозйомок, інше.
• Організація і контроль над усіма видами редакційних і журналістських робіт у підрозділі, а також результатів моніторингу преси.

08.2007 - 10.2008 Компанія-продакшн "Актив Віжн", м. Київ

- Шеф-редактор українського реаліті-шоу "Історія одного ресторану" (понад 60 серій), Перший Національний

- Продюсер і редактор розважальної програми "Анекдоти по-українськи" (21 програма), ICTV

03.2006 - 09.2006 видавничий дім ТОВ "Два Медіа", м. Київ

Керівник проекту - журнал для чоловіків PENTHOUSE UKRAINE
• Організація повного циклу випуску журналу
• Організація тематичних вечірок

05.2003 - 02.2006 Мережа ресторанів "Козирна Карта"- понад 50 закладів, м.Київ

PR-директор
- Розробка стратегій і реалізація PR-кампаній як для нових закладів мережі, так і діючих.
- Медіапланування рекламних кампаній у ЗМІ - преса, радіо, зовнішні носії.
- Участь у розробці фірмового стилю для закладів і заходів, повний цикл.
- Антикризовий PR - створення схеми PR-дій спрямованих на поліпшення іміджу закладу, залучення гостей.
- Розробка програм лояльності для власників Козирної Карти - спеціальних акцій, пропозицій.
- Організація і проведення презентацій, прес-конференцій, запуску нових закладів та інших акцій рекламного характеру.
- Робота з базою ЗМІ, комунікація з представниками ЗМІ - написання прес-релізів, статей.
- Копірайт: написання слоганів, "легендарних історій" про заклад, сценаріїв для радіороликів, текстів для рекламної продукції.
- Організація видання трьох випусків рекламних буклетів "Про смачне і веселе життя", повний цикл - розробка ідеї, написання текстів, робота з фотографом, дизайнером, контроль готового продукту, розповсюдження.
- Розробка і підтримка контенту офіційного сайту Козирної Карти.
- Головний редактор в Інтернет-виданні Козирної Карти про світське життя - Джет Сет (www.jetset.com.ua): розробка ідеї, механізму розсилок, спеціальних акцій і програм лояльності для передплатників, sms-вікторин.
- Організація тематичних вечірок, балів, благодійних акцій "під ключ":
розробка ідеї, супутньої поліграфії, сувенірної продукції, розробка програми, сценарію, запрошення зірок шоу-бізнесу, представників ЗМІ.

ОСВІТА:
1989-1994Український Державний Університет Харчових Технологій
Спеціальність: інженер з автоматизації технологічних процесів і виробництв харчової промисловості цукрових і спиртових заводів

ПК: Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point), поштові програми, месенджери, навички роботи з графічними редакторами – Canva, відеоредакторами, WordPress.
ІНТЕРНЕТ:
Просунутий користувач усієї лінійки Google, соціальні мережі Facebook, Instagram, Telegram, Тік-Ток, адміністрування веб-сайтів.

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, креативність, стресостійкість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: