Резюме від 28 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10193518

SMM-спеціаліст

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЕНА БОГУШ

Дата народження:06.03.1972 р.
Місце проживання:Київ
Громадянство:Україна
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (моб.)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
• 15 років досвіду роботи на телебаченні.
• 7 років досвіду роботи із діджитал-комунікаціями.
• Організація заходів будь-якої складності.
• Досвід роботи з медіа партнерами та спонсорами.
• Розробка і впровадження комунікаційних стратегій (зовнішні і внутрішні)
• Проведення моніторингу та підготовка аналітики.
• Уміння оперативно знаходити потрібну інформацію.
• Навчаюся на курсах «Як продавати у соц мережах» та «Як просувати свій бренд у соц мережах»
• Почала навчання по роботі з сервісами Штучного Інтелекту (ChatGPT, Midjourney, Leonardo)
• Сертифікований коуч Радикального життя, ведуча психологічної гри Саторі


ДОСВІД РОБОТИ:

06.2023 – 08.2023
Регіональний сервісний
Центр ГСЦ МВС в.Києві, https://kyiv.hsc.gov.ua/
• Взаємодія із засобами масової інформації
• Забезпечення функціонування офіційного веб-сайту та соціальних мереж, системного і оперативного оновлення інформації на ньому
• Здійснення моніторингу інформації, що викладена в засобах масової інформації та інтернет-мережі
• Здійснення внутрішніх комунікацій між сервісними центрами МВС у місті Києві.

07.2015 – 06.2023
Телеканал НТН, ntn.ua
Директор відділу промо та PR
У прямому підпорядкуванні 9 осіб

• Організація рекламних кампаній повного циклу з просування продуктів каналу (новинна програма "Свідок", "Свідок. Агенти", програми "Чоловічий журнал", "Легенди карного розшуку", "Народний кухар"), а також серіалів і фільмів, які виходили на каналі ("Батьківщина"/Homeland, "CSI: Місце злочину"/CSI: Crime Scene Investigation, "CSI: Кіберпростір"/CSI: Cyber, "Елементарно"/Elementary, "Чорні вітрила"/Black Sails тощо): ефірне промо, крос-промо на каналах групи, PR просування, тематичні акції, просування в соціальних мережах, розміщення реклами на радіо і в ЗМІ (медіа бартер), документообіг. Аналіз проведеної роботи.
• Розробка контенту, а також впровадження стратегій з розкрутки для сторінок у Facebook НТН. А також кримінальних новин "Свідок", програм "Свідок. Агенти", "Будьте здорові", "Вартість життя", "Правда життя", "Таємниці світу", "Наші права" (на основі органічного контенту, а також платні розкрутки).
• Організація рекламних кампаній повного циклу спільно зі стратегічними партнерами каналу (пряма трансляція на НТН турніру зі змішаних єдиноборств MMA WWFC).
• Участь у перемовинах зі стратегічними партнерами каналу, супровід, звітність перед керівництвом і партнерами.
• Написання прес-анонсів, прес-релізів, пост-релізів на основі подій телеканалу, робота з представниками ЗМІ, контроль і моніторинг публікацій.
• Організація та проведення інтерв'ю з особами каналу.
• Іміджева підтримка провідних теле-осіб каналу - створення інформаційних приводів, подача новин, організація та розміщення інтерв'ю, обкладинок, контроль опублікованого матеріалу.
• Розробка та виготовлення рекламних матеріалів телеканалу (банери, розтяжки, плакати, листівки).
• Розробка та виготовлення сувенірної продукції для подарунків стратегічним партнерам каналу та для розіграшу серед глядачів ( футболки, толстовки, жилети, парасолі, чашки, магнітні дошки, тощо)
• Оперативне керівництво відділом промо: планування та координація роботи відділу з виробництва промо-роликів для програм і фільмів каналу, розробка концепцій ефірного промо, написання сценаріїв, контроль якості та своєчасного подання продукту в ефір.
• Медіапланування.
• Організація та проведення івентів: корпоративів, фотосесій, тренінгів для журналістів "Свідка", презентацій, брифінгів та інших акцій рекламного характеру.
• Розробка контенту для сайту ntn.ua: наповнення новинної стрічки, розділів сайту, розробка макетів, банерів, сторінок акцій.
• Робота з контентом мобільного застосунку "Свідок", розробка та впровадження стратегії з розкрутки мобільного застосунку.
• Участь у розробці зовнішнього вигляду і текстового наповнення рекламних макетів.
• Взаємодія з усіма відділами каналу (програмна служба, фінансовий відділ, юридичний відділ, новинна редакція), комунікація із співробітниками каналу (понад 150 осіб).
• Проведення тімбілдингів для колективу

11.2008 - 07.2015.Телеканал "Інтер", www.inter.ua
Керівник відділу публікацій у пресі PR-служби, PR менеджер

• Розробка стратегій і реалізації PR-кампаній, пов'язаних з виходом нових продуктів на телеканалі - концертів, програм свого виробництва, кінофільмів, серіалів та ін.
• Медіапланування рекламної кампанії в ЗМІ, а також на зовнішніх носіях.
• Участь у розробці зовнішнього вигляду і текстового наповнення рекламних макетів.
• Організація і проведення презентацій, прес-конференцій, брифінгів та інших акцій рекламного характеру.
• Іміджева підтримка провідних теле-осіб каналу - створення інформаційних приводів, подача новин, організація та розміщення інтерв'ю, обкладинок, контроль опублікованого матеріалу.
• Створення та оновлення бази ЗМІ, робота з представниками видань - розробка інформаційних приводів, інформування про новини та події каналу, контроль виходу і правильного передавання фактажу в ЗМІ.
• Постійна комунікація з представниками ЗМІ - акредитація під підписку про публікації, написання прес-релізів, pr-текстів, анотацій, вирішення поточних питань.
• Координація роботи відділу публікацій: розподіл обов'язків між співробітниками, організація та проведення інтерв'ю, фотозйомок, інше.
• Організація і контроль над усіма видами редакційних і журналістських робіт у підрозділі, а також результатів моніторингу преси.

08.2007 - 10.2008 Компанія-продакшн "Актив Віжн", м. Київ

- Шеф-редактор українського реаліті-шоу "Історія одного ресторану" (понад 60 серій), Перший Національний

- Продюсер і редактор розважальної програми "Анекдоти по-українськи" (21 програма), ICTV

03.2006 - 09.2006 видавничий дім ТОВ "Два Медіа", м. Київ

Керівник проекту - журнал для чоловіків PENTHOUSE UKRAINE
• Організація повного циклу випуску журналу
• Організація тематичних вечірок

05.2003 - 02.2006 Мережа ресторанів "Козирна Карта"- понад 50 закладів, м.Київ

PR-директор
- Розробка стратегій і реалізація PR-кампаній як для нових закладів мережі, так і діючих.
- Медіапланування рекламних кампаній у ЗМІ - преса, радіо, зовнішні носії.
- Участь у розробці фірмового стилю для закладів і заходів, повний цикл.
- Антикризовий PR - створення схеми PR-дій спрямованих на поліпшення іміджу закладу, залучення гостей.
- Розробка програм лояльності для власників Козирної Карти - спеціальних акцій, пропозицій.
- Організація і проведення презентацій, прес-конференцій, запуску нових закладів та інших акцій рекламного характеру.
- Робота з базою ЗМІ, комунікація з представниками ЗМІ - написання прес-релізів, статей.
- Копірайт: написання слоганів, "легендарних історій" про заклад, сценаріїв для радіороликів, текстів для рекламної продукції.
- Організація видання трьох випусків рекламних буклетів "Про смачне і веселе життя", повний цикл - розробка ідеї, написання текстів, робота з фотографом, дизайнером, контроль готового продукту, розповсюдження.
- Розробка і підтримка контенту офіційного сайту Козирної Карти.
- Головний редактор в Інтернет-виданні Козирної Карти про світське життя - Джет Сет (www.jetset.com.ua): розробка ідеї, механізму розсилок, спеціальних акцій і програм лояльності для передплатників, sms-вікторин.
- Організація тематичних вечірок, балів, благодійних акцій "під ключ":
розробка ідеї, супутньої поліграфії, сувенірної продукції, розробка програми, сценарію, запрошення зірок шоу-бізнесу, представників ЗМІ.

ОСВІТА:
1989-1994Український Державний Університет Харчових Технологій
Спеціальність: інженер з автоматизації технологічних процесів і виробництв харчової промисловості цукрових і спиртових заводів

ПК: Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point), поштові програми, месенджери, навички роботи з графічними редакторами – Canva, відеоредакторами, WordPress.
ІНТЕРНЕТ:
Просунутий користувач усієї лінійки Google, соціальні мережі Facebook, Instagram, Telegram, Тік-Ток, адміністрування веб-сайтів.

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, креативність, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: