Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 ноября 2023 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10200901

Адміністратор, менеджер з продажу

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Барышевка

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

с 04.2019 по 12.2022 (3 года 8 месяцев)
Баришівська селищна рада, Баришівка (Державні організації)

04.04.2019 - 02.02.20 Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та залучення інвестицій апарату виконавчого комітету Баришівської селищної ради:
- аналіз стану і тенденції економічного і соціального розвитку громади;
- участь у визначенні його пріоритетів, розробленні напрямів структурної та інвестиційної політики та підготовка пропозицій з цих питань;
- підготовка проектів програм та стратегій соціально-економічного розвитку громади, аналітичних матеріалів, планових показників;
- розробка заходів, спрямованих на залучення інвестицій, в тому числі — іноземних, кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу громади;
- забезпечення впровадження державної, регіональної, місцевої політики у сфері інвестиційної, інноваційної діяльності та державно-приватного партнерства;
- формування бази проектів, які потребують залучення інвестицій, підготовку та розповсюдження презентаційних матеріалів щодо інвестиційного потенціалу громади;
- пошук та інформування потенційних інвесторів, у тому числі закордонних, щодо інвестиційних містобудівних проектів, інших проектів, що потребують залучення інвестицій;
- інформування суб’єктів господарювання громади про проведення вітчизняних та міжнародних заходів, що стосуються інвестиційної діяльності, надає їм практичну допомогу для участі в цих заходах;
- підготовка матеріалів для подання Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Київській обласній державній адміністрації інформації щодо переліку об’єктів, фінансування яких пропонується здійснювати за рахунок коштів субвенцій з державного бюджету України, місцевого бюджету та залучених інвестицій;
- супроводження інвестиційних проєктів;
- щоквартальний аналіз стану справ із залучення інвестицій та економічного розвитку, аналітичні матеріали щодо прогнозу розвитку території громади;

03.02.2020-16.12.2022 Адміністратор Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Баришівської селищної ради:
- організація надання адміністративних та дозвільних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб'єктів звернень послуг;
- надання суб'єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- прийом від суб'єктів звернень документів необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій ) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг;
- здійснення контролю за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
- розгляд справ про адміністративні порушення та накладання стягнень, підготовка пропозицій щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг;
- формування та ведення реєстру адміністративних послуг в порядку, установленому уповноваженим органом;
- ведення державних реєстрів та надання відомостей з них;
- формування та зберігання реєстраційних справ;
- ведення документообігу;

Бухгалтер - комірник

с 12.2014 по 09.2016 (1 год 9 месяцев)
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Золотий ключик" Баришівської селищної ради Київської області, Баришівка (Освіта, наука)

- ведення табелю робочого часу працівників дошкільного навчального закладу (30 осіб);
- нарахування батьківської плати за харчування дітей в Дошкільному навчальному закладі;
- отримання продуктів харчування згідно накладної, здійснення зважування, бракеражу сирої продукції;
- ведення обліку термінів реалізації продуктів;
- видача продуктів харчування працівникам харчоблоку за вагою, вказаного у меню-розкладці;
- участь у складанні меню-розкладці;
- забезпечення необхідного набору продуктів на 10 днів;
- контроль за дотриманням норм витрат на одну дитину;
- ведення необхідної документації з обліку продуктів.

Головний спеціаліст відділу організаційно-інформаційної роботи

с 09.2005 по 11.2014 (9 лет 2 месяца)
Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області, Київ (Державні організації)

- організація проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення з питань пенсійного забезпечення та діяльності Головного управління Фонду;
- висвітлення діяльності Головного управління у засобах масової інформації, координація цієї роботи в структурних підрозділах Головного управління;
- проведення інформаційних заходів, спрямованих на цільові категорії громадян з урахуванням інформаційних можливостей медіа-карти області;
- підготовка та проведення прес-конференцій та брифінгів керівництва Головного управління, організація виступів керівників і спеціалістів Головного управління у засобах масової інформації;
- підготовка актуальних аналітичних та інформаційних матеріалів з питань пенсійного забезпечення та соціальних виплат,, діяльності Головного управління Фонду в області для публікації у місцевих засобах масової інформації;
- аналіз публікації, теле- і радіопередач з питань пенсійного забезпечення та соціальних виплат, підготовка відповідних оглядів для керівництва Головного управління;
- участь у підготовці та проведенні засідань колегії Головного управління, селекторних та інших нарад, які проводяться керівництвом Головного управління, спільних заходів з громадськими організаціями — соціальними партнерами Пенсійного фонду та організація висвітлення цих заходів у засобах масової інформації. Забезпечення зв’язку Головного управління з центральними та місцевими засобами масової інформації, прес-службами місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, установ та організацій області;
- разом з відповідальними працівниками структурних підрозділів Головного управління підготовка матеріалів щодо інформаційного наповнення та оновлення розділів інформаційної сторінки Головного управління на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
- забезпечення ведення роботи з документами відповідно до вимог Інструкції з діловодства;
- виконання інших доручень безпосереднього керівника, які не суперечать чинному законодавству;
- перевірка діяльності підвідомчих управлінь (33 управління) у складі Контрольно-ревізійного управління у межах та порядку, встановлених законодавством, з питань, які входять до його компетенції.

Образование

Київський славістичний університет

Країнознавство, Київ
Высшее, с 2004 по 2005 (1 год)

Професійні права: консультант з проблем країнознавства та міжнародних відносин, викладач, дипломатичний агент, аташе.

Київський славістичний університет

Міжнародні відносини, Київ
Высшее, с 2000 по 2004 (4 года)

Професійні права: консультант з міжнародних питань, референт відділу міжнародних відносин

Знания и навыки

Робота з великим обсягом інформації

Знание языков

Английский — выше среднего

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: