Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 апреля 2024 Файл

Марина

Інспектор відділу кадрів

Возраст:
50 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Вышгород, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Начальник відділу кадрів, інспектор з кадрів.
Сомова Марина Юріївна
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (р-н. Оболонь)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
Нікопольський економічний університет (менеджмент управлення)

Трудова діяльність:
- 2021 - 2022 -ТОВ "ВОВК ГРУП" інспектор з кадрів.
- 2020 - 2021 -ТОВ "ЛАА Транс" начальник відділу кадрів.
- 2016- 31.12.2019 - ТОВ «Альтер С» інспектор з кадрів (єдиний) ліквідація
- 2013- 2016 - ТОВ «Мастербуд» інспектор з кадрів (єдиний)
- 2010- 2013 - ЧП «Таврия Плюс» інспектор з кадрів (єдиний)
- 2009 - 2010 - ДП «УкрЦПСЗПС» зав. адмін. відділом и робота з кадрами
- 2008 - 2009 – ЧП «Вилекс», інспектор з кадрів (єдиний)
- 2007 - 2008 - ТОВ «Енергобуд», інспектор відділу кадрів.
Досвід роботи більш 10 років.
• Ведення повного циклу кадрового діловодства компаній, кадрова робота в 1-С, M.E.Doc. (прийняття, переведення, відпустки, звільнення).
• Розробка та внесення змін посадових, робочих інструкцій.
• Облік карток П-2, формування особових справ працівників та робота з архівом підприємства.
• Контроль та облік працівників з інвалідністю.
• Облік та реєстрація листків непрацездатності
• Надання характеристик на працівників та довідок з місця роботи
• Звітність в держоргани та власникам групи компаній .
• Ведення журналів обліку наказів на щорічні відпустки, з особового складу та основної діяльності.
• Cупровід зарплатного проекту компаній.
• Ведення табелів робочого часу,
• Ведення та контроль наказів (філії компанії) та ін..
• Видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, або інші довідки в межах компетенції.
• Облік, внесення записів до трудових книжок працівників, забезпечення їх схоронності та ведення журналів з обліку та тимчасової видачі трудових книжок згідно до норм трудового законодавства.
• Ведення та внесення змін до штатного розкладу підприємства, ведення та контроль кадрової документації на відповідність їх до штатного розкладу: періодичний контроль штатного розпису та його ведення..
• Складання і контроль за виконанням графіків відпусток.
• Надання пропозицій керівництву для систематизації та оптимізації роботи
Сумісництво;

• Слідкування за порядком в офісі, наявністю води, канцелярії і тд.
• Зустріч гостей,
• Виконання інших адміністративних доручень керівника.

• Вільне володіння ПК (MS Office Word, Excel)
• Знання 1 С 8, ЗУП, УТП, M.E.Doc.
• Комунікабельна, стресостійка, охайна, вміння чітко виконувати поставлені задачі.
• Мою водійське посвідчення категорії «В»

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: