Наталия
Администратор на ресепшн, специалист по обращению граждан
- Возраст:
- 58 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10225504
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Бажана посада: Адміністратор клініки
Освіта: Вища
Дата народження: 23.11.1965р.
Місто проживання: Київ, б-р Перова, буд.16 кв.70
Телефон: [
Email: [
освіта
економічна, енергетична
2004 рік, форма навчання - денна
• Економіка підприємств, Економічний Бердянський інститут менеджменту, м. Бердянськ
• Інженер-енергетик, Енергетичний факультет ПГТУ м. Маріуполь
досвід роботи
квітень/2020 – лютий/2022
старший адміністратор стаціонара / медичний центр «Код здоров'я», м. Маріуполь
Посадові обов'язки:
• Реєстрація та прийом пацієнтів, ведення табелю обліку робочого часу;
• Проведення платіжних операцій касовим апаратом;
• Оформлени пацієнтів на прийом до лікаря, повний супровід пацієнтів до операційної;
• Ведення облікової документації.
березень/2016 – квітень/2020
Керівник центру звернення клієнтів/Керуюча Кампанії місто для людей
Посадові обов'язки:
• Прийом граждан та звернень;
• Надання відповідей на жалоби та пропозиції;
• Коммунікації з жителями міста;
• Взаімодія з контакт центром Маріупольської Міської Ради
вересень/2002 – березень/2016
заступник керівника управління статистики / Маріупольське управління статистики, маріуполь
Посадові обов'язки:
• Організація роботи відділу;
• Статистичні та місячні звіти до обласного відділу статистики;
• Облік суб'єктив підприємства м. Маріуполя;
• Взаімодія з організаціями та Маріупольською Міською Радою.
травень/1994 – вересень/2002
начальник відділу економічного розвитку / Жовтнева района адміністрація, Маріуполь
Посадові обов'язки:
• Реєстрація суб'єктів предпринімательської діяльності;
• Плани соціально економічного розвитку району;
• Ведення службової документації та діловодство.
Професспрофесійні навичкі
• Добре володіння ПК, програмами обліку та діловодства.
• Організаторські здібності.
Особисті якості
• Висока соціальна відповідальність;
• Доброзичливість, коммунікабельність, добропорядність;
• Високий рівень стресостійкості
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Киев
Помічник директора, асистент керівника, адміністратор
20000 грн, Киев, Одесса, Умань
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Киев, Васильков
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 грн, Киев