Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 ноября 2023 Файл

Олена

Адміністратор

Возраст:
45 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Шепетовка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Усик Олена Петрівна
Менеджер, бухгалтер
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Viber, [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце реєстрації: м. Київ
Місце проживання: Хмельницька область, с. Цвітоха
Дата народжения: 11.10.1978 р.
Громадянство: Україна
Діти: донька 2001 року народження
Сімейний стан: заміжня
Освіта:
1993 – 1995 – Курси при Київському Державному Економічному Інституті. Програма: Бухгалтерський облік в промисловості.
1996 - 1997 – ПТУ № 38 м. Києва. Спеціальність: секретар-референт.
1999 – 2004 – Київський Національный Економічний Університет. Спеціальність: облік і аудит. Кваліфікація – магістр.
З 2019 Навчальний центр «Анастасія». Курс: «Директор по маркетингу». Навчання дистанційне.

Професійний досвід:
07.2022 – 08.2023 р. ОК «Вишневий-77». Київська область. Голова кооперативу.
Посадові обов”язки: розвиток кооперативу, залучення нових членів кооперативу, податкова та управлінська звітність.

07.2021-08.2022 р. Заміський комплекс відпочинку в середмісті Києва (ресторан, отель). ФОП Колупаєва Н.С. Бухгалтер ресторану.

Посадові обов”язки: ведення 4 ФОП, первинна документація, проведення інвентаризацій та обробка результатів переобліку в 1-С Рарус, податкова звітність, управлінська звітність.

11.20-07.2021 р. Розважальний центр для дітей. Головний бухгалтер ресторану.
Посадові обов”язки: ведення 3 ТОВ і 4 ФОП, нарахування зар. плати, бухгалтерська і управлінська звітність. Організація и контроль відділу бухгалтерії.

01.2020-06.2020 р. Кондитерська майстерня. Головний бухгалтер.
Посадові обов”язки: підготовка відділу бухгалтерії до переходу з ФОП на ТОВ, навчання правильному проведенню інвентаризації, розрахунок собівартості продукції, запуск програмних продуктів Iiko від придбання до повної фінансової та управлінської звітності.

06.2012 – 12.2019 р. ТОВ «Тагарт груп», ФОП Дудник В.О. Головний бухгалтер ресторану.
Посади: головний бухгалтер, фінансовий менеджер. Київ (ресторан, кейтеринг).
Підприємець на загальній системі оподаткування, ТОВ на загальній системі оподаткування.
04.2011 – 05.2012 р. ТОВ «Др. Рьодгер Кейтерінг Сервіс інтернешанел». Бухгалтер. Київ (кейтеринг, роздрібна торгівля).
ТОВ на загальній системі оподаткування.
Основні обов”язки:
- внесення в 1-С первиних документів: касса, банк, авансові звіти, розрахунок витрат на відрядження
- ведення кадрової документації, особових справ працівників
- підготовка даних для звітності, вигрузка із 1-С в Me-doc
- оплата постачальникам та замовникам, звірка по заборгованості
11.2009 – 10.2010 р. ТОВ «Центр 333», ПП «Центр 777», ООО «Центр 111». Бухгалтер з функціями фінансового директора. Київ (роздрібна торгівля електоротоварами, ресторан, баня, охоронні послуги, дитячий дошкільний центр розвитку).
03.2005 – 11.2009 г. ТОВ «Торговий Дім ДЛФЗ», ПП «Світ фарб». Головний бухгалтер з функціями фінансового директора. Київ (оптовая торговля).
ТОВ та ПП на загальній системі оподаткування.
Загальна інформація: досвід роботи головним бухгалтером: більше 14 років, в тому числі більше 10 років в громадському харчуванні, 4-ри роки в оптовій і роздрібній торгівлі.
Основні та додаткові функциональні обяв”язки:
- організація і ведення бухгалтерского та податкового обліку на підприєстві;
- розробка облікової політики;
- веденння первинної документації: касса, банк, авансові звіти, оприбуткування накладних в 1-С;
- ведення кадрової документації, особових справ працівників, діловодство;
- розрахунок зарабітної плати 20 осіб в бухгалтерскому, на 100 осіб в управлінському обліках;
- підготовка і подання звітності в Me-doc, Соната;
- контроль реалізації продукції;
- регєстрація податкових накладних в реестрі;
- вигрузка даних із 1-С в Медок, подання декларації з ПДВ;
- розробка проекту додаткової мотивації працівників;
- разрабка внутрішніх правил та регламентів роботи на підприємстві, систематизація документообігу;
- розрахунок ліміту каси, контроль дотримання ліміту каси
- разробка плану продаж підрозділів для покриття точки беззбитковості підприємства;
- разробка стандарту «закупка» для оптимізації та зниження собівартості продукції;
- розробка або перевірка технологічних карт страв;
- постановка задач, контроль работи бухгалтерів по ділянкам роботи;
- фінансовая та статистична звітність;
- проведення інвентаризації, обробка отриманих даних, підготовка рекомендацій та аналітичних записок по результатам инвентаризації;
- контроль своєчасності надходження коштів по еквайрингу;
- перевірка (вичитка) договорів з контрагентами перед підписанням;
- контроль термінів оплати постачальникам, платежів по Клієнт-банку;
- разробка бюджета підприємства і контроль за його виконанням;
- виведення результатів фінансово-господарської діятельності та складання управлінської звітності засновникам підприємства.

Сфери діяльності: оптова та роздрібна торгівля, громадське харчування, охоронні послуги, кейтеринг, дитячий позашкільний навчальний центр.

Організаційно-правові форми підприємств на яких є досвід роботи: ТОВ – товариство з обмеженою відповідальністю, ПП — приватне підприємство, ФОП – фізична особа -підприємець на загальній системі оподаткування та єдиний податок 2 і 3 група.

Додаткова інформація про знання та досвід: досвід проходження перевірок, впевнений користувач 1-С: Підприємство 7.7, 8.3, 1-С Рарус, R-Keeper, Store House, D-2, Cotano, Me-doc, Соната, Айко, Клієнт-банк, Word, Excel, РРО (касові апарати) і фіскальні принтери, веду кадри і діловодство, працюю з довідниками Ліга, Дінай, контролюю розрахунки по картам Visa, Mastercard, LiqPay, складаю управлінську звітність для власників, надаю рекомендації по результатам проведених інвентаризацій, разробляю мотиваційні програми для працівників, даю конктретні рекомендації по запуску з нуля бухгалтерії ресторана.

Водійське посвідчення: категорія В.

Знання іноземних мов: німецька – базові шкільні знання; українська мова — вільно володію усною та письмовою, російська мова знаю добре в усному та письмовому вигляді.

Особисті якості: оптимізм, цілеспрямованість, наполегливість, чітка постановка завдань, стресостійкість, комунікабельність, легко навчаюся, постійно удосконалюю свої навички і підвищую рівень знань, навчаю новачків.

Зарплатні очікування: від 15 тис. грн., оформлення згідно КзпП Україи, оплата відпустки, соціальний пакет.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: