Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 апреля 2024 Файл

Юля

Менеджер з продажу

Возраст:
41 год
Город:
Борисполь

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Волк Юлія Вікторівна

ОСНОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 23 січня 1983р.
Вік: 40 років
Сімейний стан: заміжня. Чоловік - Волк Олексій Петрович (47 років), діти – Волк Володимир Олексійович (20 років) та Волк Ольга Олексіївна (11 років).
Адреса: Київська обл., Бориспільський р-н, с. Глибоке, вул. Довженка 6.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)/[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber/Telegram)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ЦІЛЬ: отриматити хорошу, стабільну, офіційну роботу та зарплату. Підвищувати свої професійні навики в стабільній компанії з майбутнім кар`єрним ростом.

ОСВІТА:
Період
навчання
Назва
учбового
закладу
Факультет
Спеціальність
2001-2007р.
Київський
Гуманітарний
Інститут
Романо-германської
Філології
Вчитель іноземної мови
та літератури

СТАЖ РОБОТИ:
З 2007 по 2010р. – продавець консультант непродовольчих товарів відділу «Хоз.товари» в гіпермаркеті строй матеріалів ПрАТ «Нова лінія».
Основні обов`язки: виявлення потреб покупця, продаж товару та обслуговування. Прийом, викладка та складування товару у відділі та на складі. Проведення планових та річної інвентаризацій.
Професійні досягнення: пропрацювавши рік, отримала посаду фахівця з продажу товару. Через 2 роки отримала посаду завідувач відділу.

З 2010 по 2011р. – завідувач відділу «Хоз.товари» в гіпермаркеті строй матеріалів ПрАТ «Нова лінія».
Основні обов`язки: контроль за обслуговуванням покупців у відділі. Організація роботи персоналу та контроль за її виконанням. Прийом, викладка та контроль складування товару. Організація проведення планових та річної інвентаризації товару. Робота з мертвими товарами, з бракованим товаром (повернення постачальникам, переміщення, уцінка, списання).
Професійні досягнення: пропрацювавши 6 місяців, отримала посаду менеджера зі збуту товару.

З 2011 по 2012р. – менеджер зі збуту відділу «Хоз.товари» в гіпермаркеті строй матеріалів ПрАТ «Нова лінія».
Основні обов`язки: контроль за обслуговуванням покупців у відділі з метою покращення продаж. Організація роботи персоналу та контроль за її виконанням.
Організація роботи з постачальниками. Створення замовлень на товар та контроль поставок в повному обсязі на торговий центр. Вирішення конфліктних проблем з покупцями та постачальниками. Заповнення документообігу на торговому центрі.
Організація акцій та їх проведення у відділі.
Організація проведення робіт з мертвими та бракованими товарами(продаж, переміщення на інші торгові центри, повернення постачальникам, уцінка, списання).
Організація та контроль проведення планових та річної інвентаризації товару.
Організація роботи персоналу: закриття зарплат, премій, лікарняних, прогулів, сесій.
Проведення інструктажів по техніці безпеки на робочому місці персоналу.
Проведення навчань по товару та торговим процесам. Організація проведення навчань від постачальників.

Професійні досягнення: за період роботи на даній посаді, підвищила показники відділу, мала свою базу клієнтів для продажу товарів, організувала постійний, відповідальний та працелюбний колектив.

З 2012 по 2015р. – була в декретній відпустці.

З 2015 по 2016р. – продавець непродовольчих товарів відділу «Деко» в гіпермаркеті строй матеріалів ПрАТ «Нова лінія» (компанія увійшла до складу торгової мережі гіпермаркетів ТОВ “Епіцентр К”).
Основні обов`язки: виявлення потреб покупця, продаж товару та обслуговування. Прийом, викладка та складування товару у відділі та на складі. Проведення планових та річної інвентаризацій. Проводила роботу з мертвим та бракованим товаром.
Професійні досягнення: пропрацювавши рік, отримала посаду старшого продавця з продажу товару.

З 2016 по 31.11.2016р. – старший продавець непродовольчих товарів відділу «Деко» в гіпермаркеті строй матеріалів ПрАТ «Нова лінія»(компанія у війшла до складу торгової мережі гіпермаркетів ТОВ “Епіцентр К”) .
Основні обов`язки : контроль за обслуговуванням покупців у відділі. Організація роботи персоналу та контроль за її виконанням. Створення замовлень на товар, на переміщення, на повернення постачальнику. Прийом, викладка та контроль складування товару. Організація та контроль проведення планових та річної інвентаризації товару. Робота з мертвими товарами, з бракованим товаром (повернення постачальникам, уцінка, списання). Проведення моніторингу ринку. Заповнення звітності.
Професійні досягнення: підвищила показники відділу.

З 14.12.2016р. по 05.08.2021р. — менеджер з кредитування у фінансовій компанії ТОВ “Центр Фінансових Рішень”.
Основні обов`язки: консультація та обслуговування клієнтів, оформлення грошових та споживчих кредитів, кредитів на рефінансування, заставних кредитів та на покупку авто. Після продажне обслуговування клієнтів. Продзвін клієнтських баз. Холодні дзвінки. Робота з боржниками, реструкторизація. Ведення документації. Заповнення звітів. Залучення нових клієнтів на грошові та споживчі кредити. Залучення нових партнерів на співпрацю по споживчому кредитуванню.
Професійні досягнення: здобула навики роботи в кредитній сфері,працюючи у відділенні та в торгових мережах супермаркетів, отримує вдячність клієнтів від якісної та чесної співпраці.

З 01.04.2023р. по 04.09.2023р. — продавець консультант молочноговідділу в компанії ТОВ “Сільпо ФУД”.
Основні обов`язки: консультація та обслуговування клієнтів, викладка товару, контроль термінів придатності, проведення інвентаризації товару.
Професійні досягнення: здобула навики роботи в сфері продуктових магазинів.

З 07.09.2023р. по 09.10.2023 р. - продавець консультант – касир в компанії ТОВ “АТБ-Маркет”.
Основні обов`язки: консультація та обслуговування клієнтів, робота касиром, викладка товару, контроль термінів придатності, проведення інвентаризації товару.
Професійні досягнення: здобула навики роботи касиром.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ: Впевнений користувач ПК, почти, Google Chrome, Skype, Spark, Exel, Word. Вміє працювати з програмами: Potamys, АВС "Барс", Тarget Finance, Foxstrot, 1С. Вміє організувати роботу, працювати в колективі. Швидко вчиться.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: Організована в роботі та вміє організувати роботу в колективі. Ставиться відповідально до своїх обов`язків та прав колег. Трудолюбива та вимоглива до підлеглих. Врівноважена в конфліктних ситуаціях. Комунікабельна з партнерами та колективом. Цілеспрямовано йде до мети. Шукає стабільну, офіційну роботу в хорошій компанії з майбутнім кар`єрним ростом. Хоче отримувати прозору зарплату. Підвищує свої професійні навики.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: