Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 апреля 2024 Файл

Ірина

Керівник елеваторного напрямку

Возраст:
61 год
Город проживания:
Житомир
Готов работать:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

ТІШАКОВА Ірина Миколаївна

Вік:61
Місто проживання:м Нова Каховка, Херсонської області (тимчасово проживаю в м.Кам*янець Подільський)
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: Отримати посаду на підприємстві щоб поділитись набутим досвідом ( маю чималий досвід у сфері кадрової політики та керівництва у сільському господарстві та переробній промисловості), стати членом команди , яка направлена на високий результат…зателефонуйте мені, і Ви не пожалкуєте що я стала членом вашої команди!

Досвід роботи

1. Назва компанії: ТОВ «АВЕ», м.Херсон (фактична адреса елеватору: с.Львове, Бериславського р-ну, Херсонської обл.)
Посада: директор
Період роботи: з 14.02.2011 по теперішній час, з 2019 року очолювала ФГ(за сумісництвом), яке знаходиться в Мелітопольському районі (володію знаннями технології с/г виробництва)

Обов’язки: керівництво складським господарством(елеватор) – зберігання зернових, зернобобових та олійних культур (склади напольного зберігання на 17000тонн),

*організація роботи елеватора з нуля;

* загальне керівництво виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю елеватора;
* контроль за технологічними процесами: приймання, очистка, сушіння, зберігання, активне вентилювання, формування партій зерна на експорт;
* складання щорічного бюджету підприємства та контроль за його дотриманням;
* забезпечення своєчасного виконання робіт із приймання зерна з автомобільного транспорту ;
* формування партій зерна за технологічними якостями, розміщення його залежно від якості;
* відвантаження зерна на водний та автомобільний транспорт;
* забезпечення правильної експлуатації устаткування та інших основних засобів на елеваторі й виконання графіків їх ремонту, організація своєчасної підготовки матеріально-технічної бази;
* дотримання безпечних умов праці;
* організація взаємодії структурних підрозділів елеватору, координація роботи відділу складського господарства, відділу головного інженера, виробничо-технологічної лабораторії та відділу охорони праці;
* підбір та навчання персоналу;
*робота з контролюючими та державними органами;
* створила СУОП (службу охорони праці) з нуля, а саме розроблено було:
- Положенн про СУОП
- Положення про проведення навчань з ОП
- Програми вступного та первинного інструктажу
-Інструкції з ОП за спеціальностями та видами робіт
-Журнали реєстрації інструктажів
- проведено атестацію робочих місць
- Створила кабінет з ОП, в якому проводились навчання персоналу
До прийняття на роботу інженера з ОП(8 місяців), всю роботу вела самостійно.
За період роботи керівником елеватора було запроваджено систему НАССР та сертифіковано елеватор щодо зберігання органічного зерна (сертифікатори: Контрол Юніон-Болгарія, Органік Стандарт-Україна, ЕТКО-Турція, STC-Латвія). Володію досконало знаннями ведення елеваторного (складського) господарства.


2. Назва компанії: ВАТ АПФ «Таврія», Херсонська обл., м.Нова Каховка
Посада: начальник служби управління персоналом (директор з персоналу)
Період роботи: 01.01.2005—05.02.2010
обов’язки: керівництво СУП до якої входили відділ кадрів, плановий відділ по заробітній платі, відділ з ОП, ФАП(фельдшеро-акушерський пункт)

• Назва компанії: ВАТ АПФ «Таврія», Херсонська обл., м.Нова Каховка
Посада: начальник відділу кадрів
Період роботи: 27.12.2003-01.01.2005

Обов’язки: Управління HR-процесами
• Управління ефективністю персоналу
• Участь в плануванні чисельності персоналу
• Управління штатним розкладом, системою оплати праці, системою мотивації співробітників ( в рамках ISO 9001 мною розроблено і запроваджено 7 Стандартів в т.ч:
- «Оцінка якості праці персоналу»
- «Порядок проведення атестації посадових осіб та спеціалістів»
- «Матеріальне стимулювання робітників»
- «Матеріальне стимулювання спеціалістів»
- «Положення про забезпечення персоналом»
-«Матриця відповідальності за процесами»

*створення економіко-правової школи на підприємстві ( було залучено 182 спеціаліста підприємства)
*контроль ведення кадрового діловодства та ведення архівів
*розробка посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи
*підбір персоналу
*участь у розробці корпоративної політики підприємства;
*залучення і найм співробітників, звільнення, переміщення персоналу, просування по службі
*формування кадрового резерву всередині організації та із числа зовнішніх кандидатів;
*моніторинг ринку праці з метою залучення нових перспективних співробітників;
*розробка тактичних та стратегічних планів по роботі з персоналом;
*організація роботи з підвищення кваліфікації співробітників;
*Організація процесу адаптації співробітників(розроблялась Програма стажування та наставництва)
• керівництво безпосередніми підлеглими(до складу служби управління персоналом входило 4 відділи: відділ кадрів, відділ оплати праці, ФАП, відділ з Охорони Праці) – 12 спеціалістів
• складання щомісячних, квартальних та піврічних планів роботи відділу кадрів з прив’язкою до бюджету організації( в розпорядженні служби було 25 млн 700 тис.гривень)
• самостійний пошук персоналу(займалась особисто підбором керівного складу) ;
• попередня робота з претендентами на заміщення вакантних посад (співбесіда, випробувальний термін та інші підготовчі заходи);
• сприяння в адаптації нових працівників до умов праці в колективі;
• виявлення перспективних кадрів з числа наявних співробітників і подальша їх підготовка для переведення на інші посади;
• моніторинг психологічної атмосфери в колективі та прийняття відповідних заходів для її коригування;
• розробка заходів по підвищенню мотивації;
• раціоналізація організаційної структури підприємства;
• контроль за дотриманням трудової дисципліни;
• консультування працівників з питань трудового законодавства та соціального захисту;
• документальний супровід всіх процесів, пов’язаних з персоналом;
• забезпечення збереження комерційної таємниці в плані інформації про співробітників.

Освіта

• Навчальний заклад: Луганський педагогічний інститут
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності:вчитель біології

• Навчальний заклад: Інститут розвитку людини «Україна»
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: юрист

Додаткова інформація

• Особисті якості: володію стратегічним мисленням та аналітичними навичками, вмію створити команду, керувати та мотивувати на високий результат, вимоглива( перш за все до себе), висока комунікабельність, стресостійкість, відповідальна, завжди працюю на високий результат в виробництві, швидко навчаюсь новому;
• Проходила навчання та отримала Сертифікат внутрішнього аудитора системи ІСО 22000;
• Проходила навчання в «Перформія Україна» в м.Одеса з питань підбору персоналу за допомогою програмного комплексу
• Розробка процедур, положень, інструкцій, стандартів – моє «хоббі»
• Креативна, завжди можу знайти компроміс у вирішенні самих складних питань;
• Знаходжу спільну мову «від наймолодшого – до найстаршого» працівника
• Водійські права: відсутні
• Закордонний паспорт: в наявності (готова до відряджень)
• Являюсь депутатом Тягинської ОТГ Херсонської області, очолювала бюджетну комісію (в зв*язку з воєнними діями робота депкорпусу призупинена)
• Була помічником депутата ВР, та очолювала Благодійний Фонд(1999-2003рр).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: