Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 PRO

Анна

Менеджер ресторану, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор підприємства

с 01.2017 по 11.2023 (6 лет 10 месяцев)
ФОП Юр. Консалтинг, Київ (Юриспруденція)

Допомога в отриманні дозвільних документів

Адміністратор ТРЦ

с 03.2014 по 02.2017 (2 года 11 месяцев)
ТОВ "Компанія Нітеко" ТРЦ "Атмосфера", Київ (Нерухомість)

Забезпечення життєдіяльності торгового центру, господарська діяльність, комунікація з експлуатаційними службами. Контроль за виконанням завдань персоналу ТРЦ.
Робота з орендарями, контроль за своєчасними оплатами.
Виконання доручень керівництва.

Помічник керівника

с 11.2011 по 01.2014 (2 года 2 месяца)
ЮК«Всеукраїнський експертно-ліцензійний центр», Київ (Юриспруденція)

Ведення переговорів з клієнтами, укладання угод, укладання та підписання договорів. Повний супровід клієнта та допомога в отриманні дозвільних документів (будівельні, медичні ліцензії, дозволи, сертифікати). Контроль за здійснення оплат. Документообіг підприємства. Виконання доручень керівника

Менеджер ресторану

с 10.2009 по 09.2012 (2 года 11 месяцев)
Більярдний клуб-ресторан "Шпіллер", Луганськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація якісної роботи закладу, контроль за працею персоналу, якістю обслуговування, спілкування з гостями закладу та врегулювання конфліктних ситуацій. Підтримка сприятливої ​​атмосфери та комфорту.
Підбір персоналу, проведення співбесід та анкетувань при прийомі на роботу, розміщення відповідно до навичок та рівня кваліфікації, враховуючи особисті якості кандидата.
Закупівля товару, забезпечення витратними матеріалами, здійснення платежів, мінімізація витрат, ведення документації. Складання графіків, табелювання. Проведення інвентаризацій. Комунікація з комунальними службами. Організація та проведення заходів (турніри, фуршети, банкети).
Робота в 1С, R-Keeper.

Образование

Межрегиональная Академия управления персоналом

Міжнародна Економіка; економіст, менеджер з персоналу, Вся Україна
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Знания и навыки

Організація роботи персоналу Урегулювання конфліктів Підбір персоналу Закупівля товарів Проведення інвентаризацій Організація заходів Робота з клієнтами Відповідальність Стресостійкість

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: