Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Андрій

Керівник проєкту, заступник директора, директор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Киев, Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор

с 02.2018 по 07.2020 (2 года 5 месяцев)
ТОВ «ФілдСервіс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аналіз щодо можливості реалізації проєкту.
• Обрання вектору (-ів) діяльності.
• Постановка цілей, планування бюджету, обрання стратегії управління.
• Створення і реєстрація компанії.
• Створення та затвердження структури ієрархії управління: елементи, підпорядкування, функціонал, відповідальність.
• Розроблення та видання наказів, посадових інструкцій, програм і положень компанії.
• Обрання партнерів, перемовини, підписання договорів, налагодження комунікаційних зав’язків.
• Контроль за належним виконанням договорів та зобов’язань.
• Розрахунок собівартості та кінцевих цін товарів і послуг для контрагентів компанії.
• Створення платіжних реєстрів, контроль за рухом грошових коштів.
• Створення команди, підбір персоналу.
• Робота з тендерною документацією для участі в публічних закупівлях.
• Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
• Просування товарів і послуг компанії на ринку, збільшення частки ринку.
• Організація та контроль за господарсько-фінансовою діяльністю компанії.
• Розпорядження майном, коштами, іншими матеріальними та нематеріальними активами компанії.

Консультант

с 01.2016 по 07.2020 (4 года 6 месяцев)
TACROM SERVICES SRL (Румунія), Київ (Гірнича промисловість)

• Збір та аналіз інформації щодо можливості реалізації проєкту: переваги, слабкості, можливості, загрози.
• Визначення замовників товарів і послуг: основних та можливих. Аналіз конкурентів. Кореляція векторів діяльності, диверсифікація напрямів та ризиків.
• Постановка основних і проміжних цілей.
• Планування витрат та надходжень майбутніх періодів, розроблення стратегії управління і розвитку проєкту.
• Робота з документацією компанії-нерезидента: адаптація, підготування, супроводження.
• Опрацювання та отримання дозвільної документації.
• Обрання партнерів, перемовини, налагодження комунікаційних зав’язків, підписання договорів.
• Організація офісного приміщення, робочих місць, баз дислокування обладнання, складів зберігання.
• Організація ЗЕД компанії-нерезидента з ввезення обладнання та товарів на територію України, експортно-імпортне митне оформлення.
• Організація МТЗ та логістики компанії-нерезидента.
• Робота з тендерною документацією потенційних замовників товарів або послуг компанії-нерезидента, участь у публічних закупівлях.
• Вивчення, опрацювання, перемовини та підписання договорів постачання або підряду, організація та супроводження відповідального виконання взятих на себе зобов’язань за підписаними договорами компанії-нерезидента .
• Створення та реєстрація компанії-резидента у державних органах.
• Розроблення структури апарату управління компанії: елементи, підпорядкування, функціонал, відповідальність, документообіг.
• Розроблення та видання наказів, посадових інструкцій, програм і положень компанії.
• Створення команди, підбір та звільнення персоналу.
• Робота з банківськими установами, аналіз банківських продуктів та обрання найбільш економічно вигідних для компанії.
• Підготовка тендерної документації для участі компанії-резидента в публічних закупівлях.
• Зустрічі, перемовини, оформлення, підписання договорів.
• Створення платіжних реєстрів, контроль за рухом грошових коштів.
• Підготування, захист та закриття актів виконаних робіт і рахунків за договорами.
• Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
• Аналіз власних попередніх періодів, оптимізація внутрішніх та зовнішніх процесів, робота над помилками.
• Побудова довгострокових партнерських взаємовідносин у форматі можливих дилерських повноважень для компанії.
• Просування товарів та послуг компанії на ринку.
• Збільшення частки ринку, надання повного комплексу послуг, мінімізація впливу зовнішніх чинників.
• Постановка нових цілей.
• Вихід компанії на новий міжнародний ринок.

Директор (за сумісництвом – основне місце роботи)

с 12.2015 по 11.2017 (1 год 11 месяцев)
ТОВ «Металургійний резерв України», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аналіз попередніх періодів роботи компанії.
• Визначення векторів розвитку компанії.
• Планування витрат та надходжень майбутніх періодів, розроблення стратегії управління та подальшого розвитку компанії.
• Обрання партнерів, перемовини, налагодження комунікаційних зав’язків, підписання договорів.
• Робота з банківськими установами.
• Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
• Просування товарів та послуг компанії.
• Перемовини з потенційними користувачами товарів або послуг компанії.
• Заключення та підписання договорів.
• Здійснення контролю за діяльністю компанії.
• Розпорядження майном, коштами, іншими матеріальними та нематеріальними активами компанії.
• Контроль супроводження бухгалтерської діяльності, ЗЕД, відділу МТЗ та усіх елементів системи компанії.

Директор (за сумісництвом)

с 11.2015 по 08.2017 (1 год 9 месяцев)
ТОВ «Компанія «Херсон-Плаза», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Аналіз та моніторинг можливих ризиків для компанії.
• Визначення векторів руху компанії.
• Контроль за діяльністю компанії.

Директор (за сумісництвом)

с 11.2015 по 08.2017 (1 год 9 месяцев)
ТОВ «Торговий дім «Айсберг Плюс», Київ (Нерухомість)

• Аналіз та моніторинг можливих ризиків для компанії.
• Визначення векторів руху компанії.
• Контроль за діяльністю компанії.

Заступник директора з питань ЗЕД

с 10.2011 по 03.2014 (2 года 5 месяцев)
ТОВ «МАКСБУДПЛЮС», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аналіз та звітність щодо ефективності роботи відділу зовнішньоекономічного сектору компанії перед керівництвом.
• Визначення шляхів підвищення ефективності роботи працівників відділу ЗЕД компанії.
• Контроль за роботою працівників відділу ЗЕД компанії.
• Робота з документами для здійснення експортно-імпортного оформлення.

Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності

с 04.2011 по 09.2011 (5 месяцев)
ТОВ «ПДНК Сейв Вел», Полтава (Гірнича промисловість)

• Напрацювання переліку компаній, що надають митно-брокерські послуги для оформлення товарів.
• Робота з контролюючими органами щодо перевезення негабаритних або небезпечних вантажів, підготування та отримання дозвільних документів.
• Робота по визначенню найбільш економічно доцільних об’ємів, маршрутів та способів доставлення.
• Підготування документів для митного оформлення товарів, співпраця з митними брокерами.
• Спілкування з виробником (відправником) або одержувачем товару.
• Контроль за переміщенням товару.
• Співпраця із відділом з МТЗ.
• Співпраця із відділом логістики для своєчасного підготування необхідних документів та наявності транспортних засобів.

Менеджер з логістики

с 10.2010 по 04.2011 (6 месяцев)
ТОВ «ПДНК Сейв Вел», Полтава (Гірнича промисловість)

• Напрацювання переліку логістичних компаній.
• Аналіз доцільності використання тієї чи іншої логістичної компанії для перевезення товарів з урахуванням специфіки самих товарів та їх місцезнаходження або точки і часу їх доставлення.
• Робота з контролюючими органами щодо перевезення негабаритних або небезпечних вантажів, підготування та отримання дозвільних документів.
• Робота по визначенню найбільш економічно доцільних об’ємів, маршрутів та способів доставлення товарів.
• Підготування та опрацювання документів для транспортування товарів.
• Спілкування з виробником (відправником) або одержувачем товару.
• Робота із відділом ЗЕД компанії для своєчасного підготування необхідних документів з транспортування.

Економіст по роботі з юридичними особами

с 06.2009 по 08.2010 (1 год 2 месяца)
ВАТ «ЄВРОГАЗБАНК», Полтава (Фінанси, банки, страхування)

• Робота та спілкування з клієнтами.
• Просування клієнтам та їх ознайомлення з банківськими продуктами і умовами обслуговування.
• Відкриття/закриття та обслуговування поточних рахунків юридичних осіб.
• Оформлення депозитів юридичних осіб.
• Оформлення та видача чекових книжок.
• Переказ, поповнення та видача грошових коштів з поточних рахунків.
• Оформлення та видача БПК.
• Відправка та виплата, затвердженими грошовими системами переказів, грошових коштів фізичних осіб в іноземній валюті.

Образование

Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»

Економіка підприємства, Полтава
Высшее, с 2009 по 2010 (1 год)

Полтавський університет споживчої кооперації України

Економіка і підприємництво., Полтава
Высшее, с 2005 по 2009 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА»: Курси навчання для участі у публічних закупівлях.

2016 рік

• ТОВ «НВО «Поверхность МД»: Семінари MD Office з митного декларування та оформлення вантажів.

2011 рік

Знания и навыки

Microsoft Word Microsoft Excel Microsoft PowerPoint Microsoft Outlook ОДБ Клієнт-банк Zakupki.Prom.ua (Zakupivli.Pro) SmartTender.biz ПрАТ «НГВ» (tenders.dtek.com)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

ДОСЯГНЕННЯ:
• Пройшов професійний шлях від виконавця до керівника.
• Один з двох менеджерів, що з нуля успішно реалізували в Україні проєкти компаній KATT GmbH (Німеччина) / TACROM SERVICES SRL (Румунія) / ТОВ «ТАКРОМ УКРАЇНА» (Україна).
• Першим, як компанія-нерезидент, прийняв участь у конкурентних публічних закупівлях АТ «Укргазвидобування» у системі Prozorro з використанням приведеної вартості.
• Переможець у системах публічних закупівель Prozorro на суму в понад 1,78 млрд. грн.
• Одним з перших ввіз обладнання на територію України у митному режимі: Тимчасове ввезення (вивезення). У Полтавській області – першим.

ПРО СЕБЕ:
Володію аналітичним та критичним мисленням. Використовую системний підхід. Самоорганізований. Вимогливий, в першу чергу, до себе. Лідер. Приймаю рішення. Не пасую перед складнощами.

ОЧІКУВАННЯ:
Цікаві та амбіційні проєкти, сповнені новими знаннями та досвідом, коли по досягненню поставлених цілей сам собі можеш сказати: «Так, я це зробив» або з гордістю: «Так, це мій проєкт». Посада з мінімальною кількістю ієрархічних ланок над. Професійний колектив з цінностями. Розвиток та зростання як кваліфікації, так і фінансового статку.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
• Водійське посвідчення категорії «В».
• Закордонний паспорт із відкритою візою для подорожей до США (термін дії: до 10.07.2028 року).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: